Cytherea Porr Story

Upoznavanje u Bosni

Den här historien är helt sann och med andra inläggs standarder, kanske lite tam, men faktumet att det är sant kan göra dem mer tilltalande än den fiktion som ofta skrivs i manus.

***

För att sätta scenen Alex och jag, (Ian) har varit gifta i över 16 år och har 2 barn tillsammans. Vi bor i en mindre stad där hon arbetar som vårdpersonal och jag arbetar inom straffrättsligt område.

Vi är mycket respekterade i vårt samhälle, vi är en vanlig kyrklig familj som på utsidan lever ett väldigt vaniljliv, men vi tycker båda om att festa och resa.

Alex vet att jag tycker om när hon klär sig i väldigt avslöjande och sexiga kläder, problemet är att vi måste vara väldigt försiktiga var vi gör dessa saker. Även om vi skulle älska att ignorera den potentiella bedömningen från människor som vi oavsiktligt stöter på, kan deras åsikter påverka våra barn och social acceptans.

Jag har haft en motvillig fantasi om att avslöja och dela med mig av min fru i ett par år, lusten förtär mig ibland, men jag insåg att fantasin var just det, en fantasi, och alla åtgärder på den kan visa sig vara förödande för vårt förhållande.

Jag har framgångsrikt övertygat Alex att gå ut i en kort kjol utan trosor och en flytande lågskuren topp utan bh. Jag rationaliserade med mig själv att möjligheten att hon avslöjades skulle tillfredsställa min hemliga fantasi. Alex sa att hon inte hade något emot att gå ut klädd så där ibland, men ibland oroar hon sig för att stöta på vänner, familj eller till och med kollegor. Varje gång Alex underhöll mig ökade min lust att avslöja och dela henne bara.

Det var dags för en söderutflykt för att undkomma den kyliga och deprimerande vintern. Vi valde en vacker stranddestination söderut och kom överens om att lämna barnen bakom oss. Vi behövde det, vi älskar våra barn högt, men den ständiga efterfrågan från sportevenemang och skolrelaterade aktiviteter hade tagit ut sin rätt, vi insåg att vi hade halkat in i föräldraläge snarare än ett älskande par.

Jag handlade på nätet efter stilrena, men ändå extremt sexiga outfits som min fru skulle bära när jag var nere söderut. Jag visste att om det inte fanns någon chans att stöta på folk vi kände, skulle Alex vara bekväm med att klä sig sexigt. En Special Sochi Lady rysk kvinna som ett skämt sa jag till Alex,

Ian: Förresten, jag har implementerat en ny regel för sydlig resa.

Hon himlade med ögonen, log och svarade,

Alex: Åh, det här borde vara bra.

Ian: Inga trosor eller behåar får packas för denna resa.

Alex: (skrattar) Jag tränar inte utan bh eller trosor.

Ian: Okej, våra morgonträningar är undantagna.

Alex och jag har alltid hållit en hög konditionsnivå. Alex tränar varje morgon. Hon är uppe klockan 530 och beger sig till källaren där vi har satt upp ett hemmagym. Hon har ljusbrunt hår, blå ögon, ca 5'4" och väger ca 115lbs, liten ram och små, men mycket fasta bröst. Hennes bröstvårtor är små och precis den perfekta nyansen av rosa, hon har en helt platt mage och 6-pack magmuskler.

Medan Alex kan vara ganska konservativ, kan hon på semestern vara ganska utåtriktad, särskilt om du lägger till en touch av alkohol. Det hade gått ett par år sedan vi reste själva, barn i släptåg som ständigt kräver uppmärksamhet kan nästan döda stämningen. Medan han var på semester ett antal gånger före barnen hade Alex diskret gått topless på stranden. Aldrig runt poolen, och aldrig att gå runt, men när hon låg på en solstol verkade hon njuta av solbrännan och jag hade alltid älskat att se henne ligga ute topless.

Men den här resan var annorlunda, jag hade redan satt stämningen på en helt sexuellt driven tur som bara var för par. Kläderna var packade och alla lösa trådar knöts hemma för att eliminera risken för distraktioner.

Vi anlände till resorten tidigt efter en ogudaktig avgångstid. Beslutet togs att ta en tupplur på stranden, dagen var en brännhet med solbollar.

Vi valde en plats i slutet av stranden nära resortgränsen. Vi hade knappt bäddat in oss och jag tittade runt för att ta reda på hur privata vi var.Medan folk var i närheten verkade de bry sig om sina egna saker och var lite framåt mot E Kvinnor 1032 Ukraina jag var en gentleman erbjöd jag mig att applicera lotion på Alexs kropp. Cytherea Porr Story Jag började på hennes rygg, så jag hakade förstås av spännet på Gratis Sexo Anal lilla bikinitopp. Jag blev positivt överraskad när hon nådde ner och drog toppen underifrån. Hon vek ihop den och lade den i sin strandväska. Jag masserade långsamt lotionen mot hennes rygg och arbetade mig ner, när jag nådde hennes snäva rumpa, la jag mina händer under tyget och drog ner dem något. Jag älskade att se den lite vita hudkontrasten, i mina tankar var det ett steg mot offentlig nakenhet.

Det var dags för henne att vända sig, jag undrade om hon skulle göra det utan förbehåll. Utan uppmaning vände hon sig om, hennes vackra bröst ut för hela stranden att se. Jag kunde inte ta blicken från dem. Det ironiska är att jag kan se dem när jag vill, duschen, morgnar och kvällar, men offentligt på stranden gjorde mig upphetsad. Kanske var det faran med att bli avslöjad, kanske är det min djupa önskan att avslöja henne för andra, kanske är det för att jag är så stolt Mandingo S Cock att kalla henne min, vad det nu var jag älskade det.

När jag fortsatte att applicera lotionen tillbringade jag extra tid i området kring hennes lår. Det var mer en massage än en applicering av solskyddsmedel. Jag knöt av hennes bikinitrosor, jag såg ett leende från Alex.

Alex: Vad gör du?

Ian: Jag vill inte ha solkräm på dina bikinitrosor.

Alex: Det här är en topplös strand, inte en nakenstrand.

Ian: Oroa dig inte, jag tar inte av dem.

När jag applicerade lotionen, klämde och masserade jag hennes höftområde. Med dessa rörelser kunde jag se toppen av hennes hög. Synen var otrolig, Alex hade gått på laser ett år tidigare, huden var helt slät, inte ett hårstrå, rött märke eller rynka. Hälften av mig ville att någon skulle gå förbi, men den andra halvan av mig tyckte att det kanske var för mycket. Dagen fortsatte med att vi njöt av solen och njöt av lugnet och stämningen.Den natten, även när vi var extremt trötta, var sexen fantastisk, vi behövde inte vara tysta för att undvika att väcka ett av barnen, och vi behövde inte vara under ett berg av tyg för värme.

Allt eftersom dagarna gick fortsatte Alex att klä sig enkelt men sexigt. En eftermiddag under en resa till lunch väljer vi att hoppa över det stora bufféområdet och bege oss till ett litet caféstil. Alex bar en liten jeanskjol med en lätt korsad topp. Den här toppen var en av mina favorittröjor, som vanligtvis bara bärs som strandskydd, hon bar den till lunch, den hade ingen rygg, bara knyts upptill med ett snöre och sammanfogad längst ner för att bilda skjortan. Framsidan var ofta vidöppen och avslöjade vilken bikinitopp hon hade på sig, men idag fanns det ingenting under tröjan.

Det verkar som att Alex hade blivit mer och mer bekväm med att ligga topless på stranden, vilket översattes till en avslappnad attityd bort från stranden. Vi satt på altanen och väntade på en server, jag satte mig mittemot henne med ryggen mot restaurangentrén. Efter några minuter blev vi otåliga och jag gick för att se om en servitör verkligen arbetade. När jag gick in erbjöd en mycket ursäktande ung man att ta vår beställning, eftersom jag var på semester var jag inte alls upprörd och följde med den här mannen till vårt bord.

När jag närmade mig märkte jag att Alex hade flyttat och läste en meny. När jag gick upp för de två trappstegen till uteplatsen kunde jag se rakt upp i hennes kjol, inga trosor, bara en flintskallig, vacker fitta. Även om hennes ben inte var vidöppna, hade jag en fri, fri sikt, vilket innebar att servitören också gjorde det. Jag kunde se på reaktionen och hans ögonställning att han stirrade på min frus fitta. En annan man såg henne naken, det här var inte som en och annan blick av hennes bröst på stranden, det här var hennes fitta som visades. Jag var inte säker på vad jag skulle göra, jag ville berätta för henne eller stå i vägen för servitören, men det gjorde jag inte. Jag bara satt och tillät det.När servitören kom närmare, ställde han sig över henne och ägnade mycket tid åt att peka ut menyalternativen. Jag hade blivit så hänförd av hennes kjol att jag inte hade märkt att hennes topp hade öppnat sig. När jag satt från min position kunde jag se att hennes skjorta hade öppnat sig rejält och jag satsade från hans stående position att han skulle kunna se hela hennes bröst, bröstvårtan och allt.

När servitören gick iväg reste jag mig och ställde mig i hans ställning och maskerade det som ett tillfälle att kyssa henne. Ordinary mom with unusual big clit Första gången Jag hade rätt, jag kunde se ända ner på hennes topp, att servitören hade fri utsikt över min frus bröst och fitta. Hon hade blivit helt avslöjad mitt framför mig.

Medan jag kämpade med hur jag borde må, var sanningen att jag gillade det. Det var ett pirr jag inte kunde skaka, det stannade hos mig resten av dagen. Jag pratade aldrig om händelsen, men var otroligt kåt resten av dagen.

Nästa natt hade vi betalat för att delta i en all inclusive festkväll på en lokal dansklubb/show. Företaget skulle hämta oss på hotellet för att ta oss till klubben och tillhandahålla transport tillbaka i slutet av natten. När Alex gjorde sig redo diskuterade hon vilken outfit hon skulle ha, jag ville i hemlighet att hon skulle bära denna otroligt sexiga svarta topp som var väldigt lik den grå hon bar på kaférestaurangen. Till slut tog hon tag i skjortan för att prova den. När hon modellerade det i spegeln lade jag till min åsikt.

Ian: Herregud, det är den, men lossa den lite så den hänger lägre"!

Alex: Herregud, folk kommer att kunna se mina bröst.

Ian: (skrattar) det är planen.

Alex: (skrattar) du är en pervers.

Jag bestämde mig för att komma ren.

Ian: Babe jag måste berätta en sak för dig. Häromdagen när vi gick till caféet för lunch kunde servitören se upp din kjol och ner din topp.

Alex: (skrattar och håller henne och över hennes mun) Herregud, seriöst. Tack för heads up asshole!

Ian: Först och främst kommer vi aldrig att se den där killen igen, han känner oss inte.Jag vet inte varför, men jag älskade Annan Boleyn Girl Scene, det var en sådan tur på.

Alex: (tittar i spegeln) så är det därför du vill att jag ska ha den här skjortan?

Ian: Och det här (med en svart kjol).

Alex stod där bottenlös, sträckte sig fram, tog tag i kjolen och kysste mig.

Alex: Vad fan, som du sa, ingen känner oss här nere!

Jag omfamnade henne och berättade för henne hur jag uppskattade det och att jag av tacksamhet skulle göra saker bättre genom att låta henne bära trosor. Nu vet jag vad du tänker, varför skulle jag bjuda på trosor, men det här var inga vanliga trosor. Dessa var ett par löjligt små juvelprydda g-strängar. Jag menar att framsidan är en smal enda sträng av juveler, de var ett billigt set jag hade köpt online. De bestod av en extremt tunn elastisk g-sträng som sammanfogades vid höftremmen med en liten o-ring som ledde fram. Juvelerna var helt enkelt en liten del av falska juveler. De är designade för att gå direkt mellan hennes fittläppar. Hon Kacey Jordan Ass på dem och sa att även om de såg sexiga ut, kanske de inte var tillräckligt bekväma att gå och dansa i. Hon var tvungen och satte på dem. De såg otroliga ut. Hennes fitta är en sak av skönhet, medan vissa skulle säga att en fitta är en fitta, håller jag inte med. Hennes är väldigt liten, helt prydlig och instoppad, vackra läppar, väldigt liten hudfärgskontrast och återigen absolut inget hår.

Alex provade g-strängen genom att gå runt och bära den, jag blev förvånad när hon sa till mig att det faktiskt inte var obehagligt alls. Hon halkade in i ett par höga klackar och vi gick ut genom dörren.

Vi anlände till klubben och började dricka, drinkarna var mycket bättre än på resorten och jag tipsade killen enormt på vår första runda för att sätta scenen för bra service, det fungerade som en charm. Den här killen kom med drinkar till och med när vi knappt vidrördes.

Närmar sig mitt i natten lutade sig Alex in och viskade,

Alex: Så att avslöja mig gjorde det på dig?"

Med det lossade hon sin topp för att låta halsringningen falla lägre.Denna enkla åtgärd fick min kuk att rycka. Hennes sexiga men diskreta dans dödade mig. Det är då resan slog till, det är galet, en höjdpunkt som inte är den här världen.

En servitris av skytten kom fram och sålde skott. Men dessa skott var annorlunda än de typiska provrörsskotten som vanligtvis ses vid barer. Den här tjejen bar ett bälte med klämflaskor fästa. Flickan lutade ditt huvud bakåt och blandade drinken direkt i din mun, flyttade sedan runt ditt huvud för Shaper Strumpbyxor Calvin Klein blanda det innan hon blev instruerad att svälja. Alex tyckte det var lustigt eftersom de också böjde dig fram och stötte dig i en rörelse som skulle simulera en sexig doggy-stil. Naturligtvis var hon tvungen att skaffa mig en, jag spelade med, tjejen var trevlig och sa att jag skulle ge tillbaka tjänsten, men hon vinkade till en manlig servitör som kom genom klubben. Första gången When the inner city tutor cant resist Jag sa visst vad fan, och gav honan en nick och tummen upp, Alex hade en fantastisk tid och hade helt klart haft tillräckligt med flytande mod.

När den manliga servitören arbetade närmare oss såg vi en annan kvinnlig beskyddare som fick en skytt av honom, det var galet och mycket mer sexuellt. Den här killen var snygg och i form. Han verkade lättsam, inte för påträngande men var väldigt praktisk. Han malde den här tjejen bakifrån innan han tippade den första flaskan i hennes mun. Efter att Första gången stött henne snurrade han runt henne för att vara ansikte mot ansikte. Han böjde hela hennes kropp bakåt samtidigt som han stödde hennes tyngd från den lilla delen av hennes rygg. Han hällde ännu en gång sprit och blanda i hennes mun men först styrde han flaskorna rätt upp i mitten av hennes bröst. Alex tittade på och verkade lite orolig.

Alex: (skrattar) Herregud, om han gör så mot mig kommer mina bröst att Baddräktskjol Coverup ut.

Så mycket som jag älskade att avslöja henne, mitt i en bar kanske inte var platsen. Servitören gick fram till Alex och jag,

Servitör: Jag hör att du är mitt nästa offer när jag tittar på Alex.

Han skakade min hand, log och sa:

Servitören: Hur full vill du ha henne?

Han verkade avslappnad, icke-hotande och till viss del respektfull.Han gav inte ifrån sig den typiska jersey shore douchbag-attityden, han slog mig som en kille som jobbade för att betala för skolgång och talade perfekt engelska.

Ian: Ursäkta mannen, jag tror att min fru har haft andra tankar, kanske lite blyg ikväll, vi kanske tar en regncheck.

Servitören: Är du säker, vem bryr sig, ingen känner dig här.

Alex: Jag tror inte att jag är klädd för tillfället (och vinkade till hennes outfit).

Servitören: Underkläder Sexiga Femme, du ser otrolig ut.

Alex: Tack, men jag är orolig att vissa människor kan få ett öga. Den här outfiten är inte byggd för akrobater.

Servitör: Berätta vad, vad sägs om lite privatliv (och pekade bakom oss).

Den här platsen Vuxen ta reda på enorm, den var inrättad i stadionstil så att alla kunde se scenen för showdelen av kvällen. De flesta på den övre nivån hade höga bord och pallar i barstil.

Tills servitören vinkade bakom oss trodde vi att vi var en av de sista stolsraderna. Vi hade inte märkt att väggen faktiskt var en tung svart gardin. Vi fick senare reda på att de stängde och öppnade det som publiksiffrorna dikterade.

Servitören: Oroa dig inte, din man kan följa med, låt oss ta en drink.

Innan vi insåg vad som pågick, fann vi oss själva stå bakom mörkläggningsgardinen genom att gå in i den en punkt som den gick med och var helt avskurna från mängden. På grund av att det var mörkt bakom denna gardin och så lyste upp i huvuddelen kunde vi se människorna röra sig på andra sidan men visste att vi var osynliga för folkmassan bara några steg bort. Trots att vi var i ett annat land och bara följde efter en främling till ett mörkt område, var vi inte nervösa för säkerheten.

Utan dröjsmål gick servitören rakt fram framför Alex och lade sin vänstra hand på hennes rygg.

Servitör: Okej, luta dig tillbaka och tippa det vackra huvudet bakåt och öppna sedan vida.

När Alex böjde sig bakåt började hennes topp att falla upp, inte en enda gång försökte hon sträcka sig efter tyget, den löst sittande toppen föll upp till den grad att den nästan blottade hennes bröstvårtor.Hennes hårda, upprättstående bröstvårtor är det enda som hindrar denna främling från att ha en nära och personlig syn på hennes bröst. Servitören började skjuta flaskan rakt upp på hennes bröst och styrde den mellan hennes vackra bröst. Han nådde hennes haka och vände flaskan mot hennes väntande öppna mun. Den söta blandningen Tre sumporr sprit rann in i hennes mun tills något rann nerför hennes hals. Servitören förde tillbaka flaskan till sitt bälte som en pistol till ett hölster. Med sin högra hand tog han försiktigt tag i henne i toppen av hennes huvud och riktade hennes huvud från sida till sida. Det var allt den skjortan behövde, först exponerade hennes högra bröst och sedan det vänstra. Medan han fortfarande höll hennes rygg med sin vänstra hand på den lilla delen av hennes rygg, sa han svälj och öppna upp, den andra flaskan kom ut och rakt upp på hennes bröst. Han fokuserade på hennes bröst och riktade långsamt in den där klämflaskan mellan hennes helt exponerade bröst. Jag stod där orörlig, Alex skrattade men försökte aldrig ens täcka sig. Servitören nådde till slut hennes haka och vände igen flaskan i hennes mun och hällde upp den tills den rann nerför halsen på henne.

Den här gången ställde han henne rakt, vilket fick hennes topp att placeras om och skar av sikten. Han flyttade sig bakom henne och böjde henne för att simulera de sexuella stötarna.

Allt medan Alex log utan att öppna munnen för att undvika att spilla ut vätskan. Jag stod bara tyst, jag lät en främling titta på min frus bröst och böja henne sedan som bara jag hade gjort. Stöten gjordes på ett skämtsamt sätt snarare än en hetta av passion så jag kände absolut ingen svartsjuka. Till slut reste han henne upp och lutade hennes huvud tillbaka på hans axel, viskade svälj och släppte sitt grepp.

Alex samlade sig och kom fram för att kyssa mig.

Servitör: Jag älskar den där toppen (ler).

Alex: Ja, jag slår vad om att du gör det, det var precis därför jag inte ville ha en skytt där ute. (pekar förbi gardinen).

Servitören tittade på mig och sa:

Servitören: Vad sägs om din lyckliga man, vill du ha ett nytt skott?

Ian: Jag tror att jag är bra för nu.

Servitör: Är du säker, jag skulle vara glad att administrera en speciell kroppsskjutning av din vackra fru, naturligtvis gratis.

Till min förvåning svarade Alex:

Alex: kom igen älskling, ta en ny chans.

Jag frågade Alex,

Ian: Vet du ens vad ett kroppsskott är?

Alex: Självklart, du måste slicka lite salt av mina bröst eller något, eller hur?

Jag ville se hennes bröst igen framför den här killen så illa att jag sa:

Ian: Okej, låt oss göra det,

Men jag kom henne tillräckligt nära för att viska,

Ian: Är du säker på att den här killen kommer att se dina bröst igen?

Alex: Han har redan sett dem, dessutom, (när hon log), trodde jag att det var det du ville?

Ian: Så länge du är cool med det?

Alex: Jag skulle inte göra något jag inte var bekväm med.

Servitören hade flyttat färdigt en stol av typen hög barstol nära ett högt bord och sa:

Servitör: Sätt dig (pekar på pallen) och luta armbågarna och ryggen mot bordet.

Alex satt i sadelstil för att förhindra att hennes kjol åkte upp för mycket, även om den redan reste sig mitt på låret.

Servitören: Ok, är du redo?

Alex: För vad?

Servitören: Att ta av den vackra toppen?

Alex: Jag antar det (skrattar)

Servitör: Ta ett djupt andetag (ler och skrattar).

Servitören sträckte sig bakåt för att knyta upp hennes topp bakom hennes hals. Jag kunde inte tro mina ögon, min vackra fru, mamma till mina barn lät en främmande man, en baranställd, knyta upp hennes topp, och jag lät det hända.

Han sänkte toppen och blottade hennes bröst helt. De var otroliga, solbrända från de senaste dagarna när de har solat topless. Hennes upprättstående bröstvårtor stirrar mig i ögonen.

Servitören: Vill du ha det här direkt. Om din man saknar någon, kommer det att vara över din topp.

Alex sträckte sig ner och drog toppen över hennes huvud och placerade den på bordet bakom henne. Kyparen skakade på huvudet och kommenterade genom att helt enkelt säga "magnifikt".

Servitör: Ok, du behöver bara klämma ihop dina bröst och räta ut bålen så att spriten kan rinna ner.

Servitören vinkade till mig och sa:

Servitören: Kom hit hit lyckliga man, knäböja och knäppa det, spill inte något eller så gör du det igen.