Damunderkläder porr

Upoznavanje u Bosni

=Min fru, Sally och jag träffades när vi var i mitten av 20-årsåldern. Vi hade båda haft ett antal tidigare relationer men hittat vår livspartner i varandra. Inte för att jag inte var nyfiken på dem som hade kommit före mig – så att säga.

Jag har regelbundet frågat Sally om hennes tidigare älskare när hon ligger i sängen. Vi använder ofta fantasy och rollspel i vårt kärleksskapande och hon vet att tanken på henne med en annan man är ganska stor för mig. Hon har ofta retat mig om att ta en ung älskare med en stor kuk och knulla honom torr. Låt mig sedan lägga min mun på hennes Ai läckande, våta, spermiefyllda fitta och suger tills jag hade svalt allt.

Tanken på att en annan man mellan hennes lår, i hennes fitta, möjligen till och med impregnerar henne är en stor fantasi för mig.

Eller så var det - i alla fall. Nu har det blivit verklighet.

I somras bestämde vi oss för att campa i Belgien med våra två barn. Vi körde ner till färjan, åkte över på morgonen, kom Heterosex campingen på eftermiddagen och somnade i våra tält när solen gick ner. Lägerplatsen hade en barnbesättning som tog hand om barnen medan deras föräldrar tog hand om sig själva.

Trots den tidiga starten på resan till färjan var Sally på gott humör och barnen skötte sig väl. Faktum är att när vi stannade vid en bensinstation för att äta frukost, var Sally på väldigt gott humör. Hon satt med öppna ben så att de unga männen vid bordet bredvid kunde se hennes trosor. Efter frukost gick hon på toa innan vi satte oss i bilen. När hon kom tillbaka stoppade hon handen i min byxficka och lämnade kvar sina ihopbuntade trosor. Jag visste då att vi hade ett spännande uppehåll.

Färjeöverfarten var relativt snabb och barnen njöt av sin lunch i carvery.

Sally flörtade med många unga män medan hon ställde upp för mat och vin. Och efter att hon hade druckit sitt vin och blivit lite sugen blev hon ännu livligare. När hon satte sig bredvid mig Tranny Fuck Stories hon för mig hur hon kändes otroligt sexig när hon gick runt utan trosor på sig.

Jag blev Av Strumpbyxor Sex Novell av allt detta flirtande på färjan och på bensinstationen tidigare också. När jag pissade kunde jag inte låta bli att lägga märke till tupparna på männen på vardera sidan om mig. De var i bra storlekar och fäste vid passformiga män. Den Heta Shemales i aktion män som Sally mycket väl kan tänka sig. Och vem kan mycket väl tycka om Sally.

Sally har vackert mörkbrunt hår och vackra kastanjeögon. Damunderkläder porr Men hon har alltid tyckt om ljusa män med ljust hår och blå ögon. Hon är ingen storleksdrottning (säger hon) men hon gillar en bra stor kuk som kan stanna ett tag. Och hon älskar en bra last inom sig. Båda killarna som pissade bredvid mig skulle passa hennes stil. Jag behövde bara se om hon skulle vara glad att ta sig an dem.

Färjan lade till innan något faktiskt hände och vi gick vidare till de belgiska vägarna och körde mot lägerplatsen. Tranny gratis live hittade en utmärkt plats intill sjön och satte upp våra tält under eftermiddagen.

Platsen bredvid oss ​​användes av en grupp sportfiskare som kommit över för en tävling. Det var ungefär sex av dem bredvid oss ​​och ungefär 30 av dem i sin grupp. Killarna bredvid oss ​​var snygga unga killar, alla från samma by. Flera av dem var ljushåriga och jag kunde se hur de tände Sally.

Den kvällen grillade vi och pratade med sportfiskarna när barnen hade lagt sig. Sally tyckte tydligt om dem och fortsatte att ge mig en meningsfull blick när vi satt där och drack våra öl.

Vi gick till vårt tält och myste ihop oss i vår sovsäck. Sally var ganska, ganska blöt nu. Vi pratade medan vi älskade långsamt och slarvigt. Sally sa att hon hade varit riktigt exalterad hela dagen och ville veta om jag ville att vi skulle fortsätta med min fantasi.Ville jag att hon skulle ha sex med en av männen i sportfiskefesten. Hon visste mitt svar när jag kom in i henne.

Nästa morgon gick jag upp tidigt, gav barnen lite frukost och skickade iväg dem till lekgruppen som drevs av campingen. Jag gick tillbaka till tältet för att hämta min handduk och tvål när Sally vaknade. Hon sa att hon fortfarande var kåt och ville jag verkligen att hon skulle gå vidare med vår plan. Tältet i mina boxare berättade historien och jag gömde det bakom min handduk när vi lämnade tältet.

Grabbarna från metegruppen bredvid höll på att resa sig när jag gick iväg mot duscharna. Jag kunde se Sally chatta med dem, hennes t-shirt döljde knappt hennes vita bomullstrosor när jag gick iväg. Jag tänkte att det nog var bäst att ge henne lite tid för sig själv (så att säga) och tog en skön långdusch och rakning innan jag begav mig tillbaka.

När jag närmade mig vårt tält kunde jag här de gnällande ropen Sally gjorde när hon närmade sig orgasm. Jag stannade och såg en pojke komma ut och en annan gå in. Jag bestämde mig för att diskretion förmodligen var lämplig här och gick till minimarknaden för att hämta lite färskt bröd till lunch.

Sportfiskarna vid sjön tittade alla på mig när jag gick förbi dem med min shopping. Och sportfiskaren som gick mot mig längs stigen såg positivt fåraktig ut när jag passerade honom.

Jag gick in i tältet och såg Sally breda ut sig på sovsäcken. Det sken av svett över hela hennes kropp och platsen stank av sex. Jag knäböjde mellan hennes ben och hon spred dem bredare. Jag kunde se sperma från hennes två älskare tov i hennes pubes.

Plötsligt var mitt ansikte mellan hennes lår och mina läppar sög upp sperma i hennes buske. Då var min tunga mellan hennes läppar och sprutade sperma in i min mun. Det var utsökt. Smaken var syrlig men upplevelsen var en känslomässig hög. Min tunga virvlade runt inuti hennes fitta och slickade upp spermierna som simmade mot hennes obefruktade ägg.

Jag flyttade upp och kysste Sally. Som jag gjorde kunde jag fortfarande smaka sperma från sportfiskarna.Min kuk gick in i hennes våta, saftiga, slicka hål och jag tog mig snabbt till en klimax när jag tänkte på vad smörjningen var.

Den veckan var en fantastisk upplevelse. Blonde milf masturbiert sich mit dildo zum orgasmus Heterosex Sally hade oskyddat sex med alla män i den sportfiskegruppen (och ett par andra). Och jag åt varje krämpaj hon tog tillbaka till mig.

Vi har hållit kontakten med sportfiskarna. Tävlingen är i Sverige nästa år. Vi planerar att bo på samma campingplats.