Stana Katic Upskirt

Upoznavanje u Bosni

Det var fyra personer på båten: min fru, mina två manliga vänner och jag. Vännerna, Jake och Andre, hade varit vänner med mig på college, men jag hade inte sett dem på flera år. När vi träffades på flygplatsen stod det klart att de båda var ganska tagna med Julia, min fru. Efter att vi hade gått ombord på vår veckolånga kryssning genom Brittiska Jungfruöarna var det också klart att ingen av dem skulle kunna ta ögonen från Julias vackra rumpa, särskilt som den var inramad i den där mycket korta och väldigt sexiga bikinin som hon bar så löst runt båtens däck.

Båten var vår, Lady Princess, och den var fyrtio fot lång Otroligt otäcka poser en ketch med två master och en liten utombordsmotor för hjälpkraft. Vi var på väg till Virgin Gorda och planerade att ankra utanför "The Baths" och sedan tillbringa veckan med att segla runt öarna, Anagada Reef, St. John Island, Norman's Island, och sedan tillbaka till St. Thomas.

När vi kryssar kommer Julia ofta ligga ut naken på fören, men jag var inte säker med killar ombord hur hon skulle känna om det. Vi hade varit ute i ungefär en timme när hon tog av sig toppen och jag trodde att killarna skulle ramla överbord. De kunde inte hålla blicken från henne och du har aldrig sett två mer uppmärksamma och artiga killar runt en halvnaken dam på en fyrtiofots ketch.

Innan vi kom till Virgin Gorda, släppte Julia all formalitet och klev ur sina Sådan min kuk och sträckte ut sig på en handduk på fören. Jake och Andre tittade hela tiden mot fören och hittade anledningar att gå fram för att "skåda linjerna" eller hitta något de behövde på fördäcket. Till sist sa jag att om hon kände sig bekväm nog att gå naken framför dem så borde de inte oroa sig för att titta.

Jag kan inte tillräckligt förklara hur mycket nöje det gav mig att se min fru promenera naken runt båten: flirta, skratta, le sig igenom dagen i den karibiska solen, glädja mina vänner, göra resan minnesvärd och dela ut henne tillgivenhet till dem lika.Det var en härlig syn och det hänförde mig till innersta kärnan.

"Hon tillåter dig att se henne, så var min gäst och njut," sa Youtube Ryska nyheter Kvinnor Sök. "Hon har naturligtvis inget emot att bli beundrad, så ta en ordentlig titt och njut av er, njut av åsynen av henne. Hon är en vacker kvinna och hon är naken framför tre män, låt henne visa dig vad hon vill att du ska göra njut. Hon har en fantastisk kropp, har jag rätt?" Jag sade. Båda nickade fåraktigt och tittade mot fören och där hon sträckte ut sig för deras genomgång. "När vi kommer till badet kommer många att simma nakna där, så släpp snabeln och gå med henne om du vill."

De tittade på mig som om jag precis bett dem att äta gratis på en förstklassig Michelinrestaurang, i en vecka. "Hon är en vacker kvinna," sa Jake och Andre nickade för att han accepterade.

Den natten i sängen sa hon till mig att hon gillade mina vänner. "Du gjorde deras dag, kanske deras år, när du tappade din kostym idag," sa jag.

"De verkade flämta som valpar en varm dag", sa hon med ett leende. "De är båda gifta, eller hur?" hon frågade.

Jag sa, "Andre är, Jake var det, men är inte längre. Men båda killarna är ganska högst könsbestämda," sa jag. "Du kommer att ha turen att avsluta den här kryssningen utan att en eller båda kommer till dig," sa jag.

"Och?" sa hon och kom ihåg sommaren innan när ett annat par följde med oss ​​och en del svängningar inträffade.

"Och du är över tjugoett", sa jag. Stana Katic Upskirt "Gör gärna vad du vill göra. Om du gillar dem, njut av dem. Det är upp till dig," sa jag. "Du har sexat upp dem alla med den soliga nakna saken idag, så njut." Hon tittade på mig länge, sedan log hon och tänkte på sina alternativ. Jag berättade för henne att jag kom ihåg hennes tid med Beau föregående sommar, en man som kom ombord på en ankarplats utanför St. Croix och slutade med att tillbringa natten med Julia i gäststugan. Hon log åt minnet och kysste mig, en slags hälsning till kaptenen som hade gett honom tillåtelse att "komma ombord".

"Beau var en trevlig man", kurrade hon.

"Och en man begåvad i den manliga avdelningen, om jag minns rätt," sa jag. Hennes leende sa att hon också mindes. Vi hade svalnat efter att han stannade hos oss över natten och han var nog nära åtta tum. Det hade varit första gången hon hade tagit en älskare, förutom den svängande kryssningen med Carly och Jess. Innan vi åkte på kryssningen pratade vi om att öppna upp vårt äktenskap, om att ha sex med andra. Hon hade varit entusiastisk över möjligheten och hade sagt att hon var villig och ivrig att ta några steg för att få saker att hända. Vi hade varit gifta i tio år när vi pratade om att öppna upp saker och kanske svänga.

När vi ankrade utanför baden tog vi alla av oss våra dräkter och simmade nakna på lovartsidan av båten. Julia busade med Andre och Jake och jag är säker på att det fanns en del känsla där några gånger. Jag hade sagt till dem att känna sig fria med Julia och de tog mig på allvar. Jag är inte säker på att någon av dem tänker i termer av att hamna i sängen med henne, men det är svårt att veta vad som finns i kåta killars sinnen, även om jag tror att Status för ryska är ganska troligt att fan ligger i var och en av deras planer.

Jag har inte berättat för dem att vi har pratat om sex med andra människor, även om deras fantasi förmodligen flödar. Hoppet sprider evigt i sinnena hos sexuellt upphetsade män, särskilt när en vacker naken kvinna paraderar runt båten, och särskilt i sinnet på en nyligen frånskild kille i fyrtioårsåldern som förmodligen inte har lagts på månader, om inte längre.

The Baths var vikar av kristallklart vatten, med små vita sandstränder kantade av enorma husstora stenblock och grunda vikar där några segelfartyg låg för ankrade nära stranden i trettio fot vatten. Efter att vi simmat kom vi ombord och åt en avslappnad super, äta hummer, krabbkakor vi hade med oss ​​och lite potatissallad vi hade i iskistan.

Ett par från en båt som låg för ankrad nära oss bad att få komma ombord. Vi var alla nakna och paret tog av sig kläderna för att gå med oss.Vid sextiden gick de tillbaka till sin slup och vi grävde fram lite vin och tog varsitt glas. Vi spelade kort, chattade och tillbringade de närmaste timmarna med att bara hälsa på.

"Vi skulle kunna spela strippoker", sa jag, "men alla är redan nakna. Vad kan potten vara?" Eftersom jag visste det självklara svaret, väntade jag på att någon skulle föreslå Julia som jackpotten.

Till slut sa Jake: "Vi kan spela för förstestyrmannen." Sedan tittade han på Julia för att se hennes reaktion, han satte händerna i luften och sa: "Jag säger bara." Vi tittade alla på honom, sedan flyttade vår blick till Julia. Hon log, såg sig omkring i gruppen och nickade sedan, som om hon accepterade vågen.

"För en timme, eller natten?" Jag frågade ingen särskilt.

"Tja," sa hon, "en natt skulle vara en bra vinst." Sedan log hon och ryckte på axlarna. "Jag är spel", sa hon och log brett och såg sig omkring i gruppen. "Vinnaren tar allt?" hon frågade.

"Vinnaren får allt", sa jag. "Hennes fitta är potten", sa jag och blev ivrig att få igång spelet, ivrig efter att se vem som skulle vinna min fru för mardrömmen. "Jag borde verkligen ta bort mig själv från tävlingen eftersom jag får henne varje kväll. Jag kommer att dela", sa jag. "Ni två spelar och Julia kommer att vara domaren. Se om någon fuskar. Om en kille ertappas för att fuska vinner Incest andra potten."

"Vinnar priset", sa Julia. Uk slut carrie interracial gangbang Incest "Gillar inte att bli kallad en kruka. En kruka är något som bränts och används. Pris är vad jag vill bli."

"Jag kan inte argumentera mot det", sa jag. "Hon är verkligen ett pris, eller hur?" Båda killarna instämde med breda leenden och blickar av glad förväntan.

"Deal," sa Jake och bad att spelet skulle börja.

"Okej", sa jag. "En hand för jackpotten." Jag började dela ut korten och sa: "Five card draw poker. Vinnaren tar allt, tar min underbara fru för natten." När var och en tog upp sina kort såg jag deras uttryck och letade efter ett "berätta" i någons ansikte.

Jag kunde inte läsa någondera. Jake bad om tre kort, Andre bad om två. De började satsa i timmar i sängen. "Jag slår vad om en timme efter frukost," sa Andre.

"Jag ska se din ena timme och höja er två," sa Jake. "Andre ringde honom och la ner sina kort. Han hade tre lika. Jake la ner sina kort och hade fullt hus. "Hade ett par och drog tre tior," sa han och log.

Julia gick fram till honom och lutade sig över hans stol och kysste honom på halsen.

"Du vann gästrummet", sa hon. "Tyvärt," sa hon till Andre, "kanske kan det bli ett tröstpris. "Ingen spelare ska gå hem tomhänt i det här spelet," sa hon och gav honom en kyss också. "Imorgon kväll kan vara intressant för dig ", sa hon med ett styggt flin. "Om du kan vänta en natt." Han sa att han kunde vänta ett år. "Du behöver inte vänta så länge," sa Julia med en rynka pannan. "Du får mig imorgon," sa hon .

Julia kom runt bordet och kysste mig, gick sedan fram till Jake och kysste honom, sedan tog hon hans hand och ledde honom till den tomma hytsrummet. Vi såg dem gå, sedan vände jag mig till Andre och frågade om han ville spela lite poker.

"Kan lika gärna," sa han, "alla snygga kvinnor har lämnat. Jag kommer att göra det," sa han och tog upp däcket. När vi spelade undrade jag vad som hände i förordshytten. Jag föreställde mig Julia jävla Jake, tar hans större än genomsnittet kuk i hennes gifta-dam fitta. När vi spelade var mitt sinne på hyttrummet och vad Jake gjorde med min fru.

Jag skulle be om en beskrivning av händelserna på morgonen. Med Beau berättade hon för mig allt de gjorde, och gick in på ljuvliga detaljer om vad han gjorde mot henne med sin tunga och fingrar. Hon sa att han var en mästare med händerna mot hennes fitta, och hans tunga var längre än många mäns fingrar. Han kunde sträcka sig in i henne med tungan längre än många kunde med sin penis.

På morgonen kom de ut ur hyttrummet två timmar efter frukost, klockan tio. Hon sa att de hade sex igen efter att de vaknat. De knullade till midnatt, sedan igen efter att de var vakna. När Julia kom ut från hyttrummet hade hon ett leende lika brett som Stilla havet.Hon kysste mig och sa att hon hade mycket att berätta för mig.

Den dagen gick vi iland på Virgin Gorda, simmade solade och spelade kort. Incest Best blonde solo live cam show Pussy Weed och alkohol var alla nakna större delen av dagen, tills en båtlast sjöspanare ankrade i viken fram till tre. Jag tror att ledarna fick en titt på oss innan vi klädde på oss och tyckte att de skulle gå och ge oss privatliv. Efter att de gått klädde vi av oss igen och gick nakna resten av dagen.

Julia berättade för mig att Jake knullade riktigt bra, och han älskade att äta fitta och gjorde det utmärkt. Den natten tog hon Andre åt sidan och berättade att han hade en natt på gång. Klockan nio gick de in i hyttrummet och kom inte ut igen förrän nästan tio nästa morgon.

När Julia kom till mig hade hon en riktigt jävla blick. Det verkar som om mina två vänner gav min fru en bra jävla två nätter i rad. Julia frågade mig om kaptenen kunde leda en landningsfest nästa natt och vi kunde gå i land för en grupp famla med oss ​​alla tre som delar henne för natten på stranden.

Vi slog läger och var och en av oss knullade Julia minst två gånger innan morgonen. Nästa dag stannade vi på båten, jävla Julia eller gav henne intimmassage hela dagen. Fokuserar på hennes nakna rumpa, hennes bröst och hennes öppna utspridda fitta, med benen vidöppna och hennes lår en del för var och en av oss. Hon gav var och en av oss en underbar avsugning eller ett handjobb och vi sov en stor del av dagen mellan sex med min fru. Julia älskar sex till sjöss, och vi knullade henne alla på däck, i hytten och i styrhytten.

Jag brukar knulla henne mycket när vi cruisar själva, men jag tror att hon gillar att ha gäster ombord mer eftersom hon verkligen gillar att knulla mer än bara mig. Hon kommer inte att erkänna det, men av hennes ansiktsuttryck kan jag säga att hon gillar att jävla många män samtidigt.

Jag klandrar henne inte för att hon vill ha mer än en kuk i sig, eftersom hon gillar sex så mycket och gillar att träffa nya människor och ha många kukar i sin fitta dygnet runt.Kryssningen var så populär bland killar att vi planerade en ny resa nästa sommar. Hon gillade att vara med Jake och Andre så mycket att hon är iväg för att träffa dem båda i Seattle under året. Andres fru vet inte om Julia, så han kommer att träffa henne på Seattle Marriott för en helg och berätta för sin fru att han är på en kongress i Tahoe och att han har killar som är villiga att verifiera att han var i Tahoe om hans fru frågar. Jag är glad att Julia gillar Andre och Jake och gillar att knulla dem. De kommer att vara tillbaka till Karibien nästa sommar för att knulla Julia hela sommaren.

Det är bra att kunna dela sin fru med vänner, och jag får mer glädje av det än jag kan förklara. Jag vet att det inte är för alla, men det är för oss och jag älskar henne och vill att hon ska få det som gör henne lycklig. Att jävla andra killar gör henne väldigt, väldigt glad. Hej, kompisar. Thar hon blåser.