Blå krage porr

Upoznavanje u Bosni

Jag har haft turen att bli en ganska framgångsrik advokat, med min egen praktik. Min fru Sue och jag bestämde oss för att vi behövde en lång semester för att varva ner och komma bort från allt. Vi är mycket aktiva swingers och vi hoppades att hitta den perfekta platsen för en vild semester, även med våra standarder. Vi tittade på de vanliga resorterna endast för vuxna som Hedonism, etc., men vi ansåg att även de var för restriktiva. Precis när vi var på väg att ge upp berättade en swingerska om en resort som vi aldrig hade hört talas om. Den heter Anything Goes och ligger på en liten ö utanför Dominikanska republikens kust. Vi fick veta att det är en privat resort som startades av en amerikansk affärsman som ville ha en resort utan regler. När han inte kunde hitta någon bestämde han sig för att bygga en egen. Det är en ganska dyr resort som i princip är en lekplats för rika människor. Det lät perfekt, så Sue och jag bokade två veckor med sol och kul.

Vi hade ungefär en månad på oss innan vi skulle åka och vi behövde den för Läcker gratis porr förbereda oss. Att säga att vi shoppade är en underdrift. Vi ville vara helt förberedda när vi kom dit. Shopping för mig var ganska lätt. Jag gick ut och köpte en mängd resortkläder, men inget så spännande. Att shoppa för Sue var dock galet. Vi gick och köpte alla typer av sexiga klänningar och kläder, en mängd underkläder och till och med en leksak eller två.

Äntligen, efter vad som verkade som en evighet, var det dags att lämna. Efter en tre timmars flygning anlände vi till Dominikanska republiken. Vi tog oss till hamnen, där vi skulle hämta en färja till ön. När vi kom till hamnen visste vi exakt var vår båt låg. Det var en liten båt fylld med alla typer av par, unga som gamla, svarta och vita, men de flesta, om inte alla, var väldigt attraktiva. Blå krage porr Vi var glada över att se detta, eftersom vi var lite oroliga för vem vi skulle hitta på en sådan resort.

Båtturen till ön var en riktig resa.De hade en välfylld bar ombord och efter deras flyg var alla redo för en cocktail. Inget vilt hände på båten, men alla umgicks fritt och lärde känna alla de skulle träffa. Det var tydligt att ingen hade några hämningar, speciellt eftersom majoriteten av dem hade varit här tidigare. Jag blev förvånad över att finna att medan majoriteten av folket var par, fanns det också några singlar ombord. Som jag sa, de flesta människorna var attraktiva, så spänningen över vad som låg framför oss fick Sue och jag att fyllas av förväntan.

När vi närmade oss en ö såg vi att den faktiskt var liten och avlägsen, precis som annonserats. Vi blev lite förvånade när vi såg att det inte fanns någon strand, men en av våra nya vänner lät oss veta att det var på andra sidan ön. Den sida vi närmade oss var täckt av träd, med en liten väg från kajen som ledde genom träden. Alla samlade ihop sitt bagage och lossade från båten. Vi var ett par av de sista personerna från båten och följde de andra uppför stigen. Efter en kort promenad blev vi chockade av resortens skönhet. Det fanns ett ganska stort hotell i två våningar omgivet av en enorm pool i flera nivåer. Poolen var omgiven av barer och restauranger på ena sidan och badhytter på den andra.

Vart vi än tittade fanns Frukostgrytor med låg fetthalt i få eller inga kläder. De flesta var helt nakna, men några valde att bära baddräkter. Vi märkte också några personer i olika tillstånd av sex, i klar syn på alla. På de flesta orter är offentlig sex förbjuden, men uppenbarligen inte här.

Vi möttes av en vacker ung kvinna. Hon presenterade sig som Tia, en värdinna på resorten. Hon ledde oss till lobbyn för att checka in och sa åt oss att träffa henne här, efter att ha checkat in och släppt vårt bagage i vårt rum, och hon skulle ge oss en rundtur på resorten. Tia var en vacker ung asiatisk flicka, och hon var helt naken. Hon var väldigt liten, men hade ganska stora bröst för en kvinna i hennes storlek.Vi närmade oss disken och upptäckte att alla som arbetade vid skrivbordet också var nakna, både män och kvinnor. Tyvärr för mig fick vi hjälp av en stor muskulös man som hette Ted. Jag kunde inte hjälpa att Sue tog in utsikten, speciellt hans stora paket som var helt rakat. Istället för en bell-boy var det Ted som ledde oss till vårt rum. När vi följde honom till rummet, blev Sue förbannad av synen av hans bara rumpa.

Rummet var otroligt. Det var mycket stort, med en king size-säng i mitten. Vi gick till fönstret, som hade en enorm skjutdörr i glas som ledde till en stor balkong med utsikt över poolen. Badrummet var också enormt. Den hade en stor badtunna i mitten som lätt kunde ta emot sex eller åtta personer. Badrummet hade också släptoaletter och två duschar, för att inte tala om ett stort badkar. Det hela var gjort av marmor, med duschdörrar i klarglas.

Efter att ha kollat ​​in vårt rum gick vi tillbaka till lobbyn för att träffa Tia och de andra. Vi var ett av de sista paren som kom, och vi blev förvånade över vad vi såg. Have ur gf show u her naked pussy in public Lesbiskt Många av de andra var redan nakna. Vi fick drinkar av en av personalen och väntade tillsammans med de andra på några sista personer. När de kom fram ledde Tia oss på en rundtur. Vi gick genom lobbyn mot poolen. Under hela turnén såg vi oändliga mängder nakenhet och sex överallt där vi gick. Tia visade oss poolerna och restaurangerna, en nattklubb och viktigast av allt, stranden. Det var vackert, med kristallklart blått vatten. När hon kom tillbaka till lobbyn önskade Tia oss lycka till och berättade att den enda regeln här var att det inte fick finnas nakenhet på någon av inomhusrestaurangerna, vilket var förståeligt. Med det var hon borta och lämnade oss till våra enheter.

Trots att det bara var mitt på eftermiddagen var vi båda trötta efter flyget, så Sue och jag gick tillbaka till rummet för att ta en tupplur. Efter att ha sovit några timmar var vi hungriga och bestämde oss för att städa upp och bege oss ut för att äta middag.Vi utnyttjade de separata duscharna för att spara tid. Självklart var jag klar först. Jag klädde på mig till middag och valde en lös sidenskjorta och khakis. När jag höll på att avsluta, kom Sue ut från badrummet. Även insvept i en handduk såg hon jävligt sexig ut. Jag stod framför sängen när hon kom ut. Jag slog mina armar runt henne och drog Sträckande fittläppar henne ovanpå mig på sängen. Jag gav henne en lång, varm kyss. Hon bröt kyssen och reste sig upp. "Håll på den energin, kompis, du kommer att behöva allt!" hon skällde ut mig.

Jag slog på tv:n när hon gjorde sig redo. Det visade sig att vi inte fick några vanliga stationer, bara porr. Jag bläddrade runt genom femton kanaler, som alla hade olika porrprogram, från lesbiska till heteropar, till gruppsex till homosexuella. Jag valde en av de lesbiska kanalerna och la mig tillbaka på sängen. Efter en halvtimme eller så var Sue redo. Hon såg fantastisk ut. Sue är ganska lång, ungefär 5'10" och mager. Hennes långa bruna hår vilar perfekt på toppen av hennes perfekta 36C-bröst. Hon bar en slampig svart klänning med öppen rygg, vilket avslöjar att hon hade gått utan behå. Den visade mycket av klyvning och till och med gav henne redan stora bröst ännu mer lyft. Klänningen täckte knappt hennes tajta lilla rumpa, och visade upp hennes smala, långa ben som var Sex Pistols I Wanna Be Me av svarta strumpor. Klänningen skars så högt att jag kunde när hon gick se toppen av hennes strumpor Hon bar svarta skor med öppen tå med väldigt hög klack vilket gjorde henne nästan lika lång som jag Skorna var av den typen med remmen som sveper runt hennes ben ända upp till vaderna.

"Fan vad du ser fantastisk ut!" Jag berättade för henne.

"Förhoppningsvis tycker alla andra samma sak." hon svarade.

Vi gick ner till en asiatisk restaurang, som tyvärr var nästan tom. Lesbiskt Mikayla a blonde bombshell with massive udders Vi bestämde oss för att äta där ändå så att vi kunde diskutera allt vi hade sett och vad vi skulle vilja göra. När vi satt och började prata blev vi avbrutna av vår servitris. Full Sex Story presenterade sig som Paige och frågade om vi ville ha en drink.Jag valde min vanliga scotch och läsk och Sue gick för en Long Island Iced Tea. När Paige kom tillbaka med våra drinkar började hon chatta med oss. Det visade sig att hon hade börjat jobba här för bara någon månad sedan, och hon älskade det här. Vi berättade för henne att detta var vår första gång här vilket lyste upp hennes ögon. Hon tog vår middagsbeställning och satte sig sedan vid bordet med oss. Hon var verkligen väldigt charmig, för att inte tala om väldigt attraktiv. Hon var nästan raka motsatsen till Sue. Hon var mycket petit, förmodligen inte mycket mer än 5' lång. Hon var väldigt mager och hade vad som såg ut att vara väldigt små bröst.

Efter att ha levererat vår middag försvann Paige för att låta oss äta. När vi var klara kom hon tillbaka för att erbjuda oss efterrätt. Vi var båda mätta från middagen, så vi beställde istället en drink till. När Paige kom med drinkarna var restaurangen tom förutom vi, och några servitörer och servitriser malde runt. Återigen satte sig Paige ner med oss ​​och pratade. Hon var väldigt vänlig och jag fann mig själv att föreställa mig allt jag skulle vilja göra mot henne. Sue verkade också trivas i sitt sällskap. Jag var verkligen förtjust i den här tjejen, så jag tänkte att jag skulle testa vattnet.

"Så, har de några regler mot att umgås med gästerna?" frågade jag.

"Nej, inte alls, vi är fria att göra vad som helst eller vem som helst vi vill." Hon svarade entusiastiskt.

"Jaså varför följer du inte med oss ​​i vårt rum när du är klar med jobbet ikväll?" Sue ringde in.

Till vår stora glädje var Paige allt för det. "Faktiskt, eftersom vi är så långsamma ikväll, kan jag bege mig ut nu om jag vill. Jag är faktiskt tillbaka." Hon berättade för oss.

Ett par minuter senare kom Paige med räkningen. Vi gav henne vårt rumsnummer; Lesbiskt stoppade in den i datorn; kom sedan tillbaka till oss. "Är ni redo?" hon frågade.

Sue och jag reste oss från bordet och gick ut med vår nya vän. Jag hamnade mellan de två och räckte fram varsin hand när vi gick mot vårt rum. När vi gick upp för trappan släppte jag dem två först.När de gick upp för trappan hade jag en fantastisk utsikt över båda deras åsnor. Sue hade såklart en kort klänning på sig som gjorde att jag kunde se att hon inte hade brytt sig om att ha trosor på sig denna kväll. Paige hade på sig tajta svarta byxor, som visade konturerna av hennes trosor.

Jag låste upp dörren till vårt rum och följde de två skönheterna in. Paige ursäktade sig till badrummet. Medan hon var där, började Sue och jag hångla. Vi hörde inte ens Paige komma ut ur badrummet, förrän hon gick med oss ​​på sängen. När hon klättrade upp mot oss tog jag tag i hennes hand och drog ner henne ovanpå mig. När vi kysstes släpade mina händer ner på hennes rumpa och smekte den genom det tunna materialet i hennes byxor. När jag trevade hennes rumpa, malde hon sitt gren över min. Jag tittade över för att se Sue skala upp sin klänning över huvudet, hennes bröst hoppade fria.

Paige måste ha känt att jag tittade bort, för hon drog sina läppar från mina för att se över mot Sue. Då hade Sue börjat gnugga sin fitta. Paige klättrade av mig och lade sig bredvid min fru. Hon placerade sin hand bakom Sues huvud och drog sina läppar mot sina. De kysstes djupt och passionerat, deras tungor flätades samman omedelbart. När de kysstes strövade Paiges händer över hela min frus nakna kropp. Sues händer strövade också och hon tog snart av sig Flicka varandra nya väns vita blus. Paige bar inte heller någon bh och hennes små bröst var blottade. Bullies duck mom so hard as if its their last day on earth noveller Hon var nästan helt platt och hade små små bröstvårtor att matcha. Min frus händer strövade över hennes bröst och hittade snart hennes rumpa. När hon gnuggade sig runt Paiges rumpa drog hon långsamt ner byxorna nedåt och nedåt. Paige bröt deras kyss så hon kunde dra av dem helt. Till skillnad från Sue hade Paige trosor på sig. Det var svarta, spetsiga bikinitrosor.

Efter att ha tagit av sig byxorna lyfte Paige upp huvudet mot min frus bröst. Eftersom hon behövde en med händerna, knaprade hon bröstvårtan på den andra, sedan vice versa. Hela tiden stönade Sue och uppmuntrade sin vän.Sakta men säkert tog sig Paige ner över Sues mage mot hennes kulle. Paige slickade och knaprade runt min frus mage, lägre och lägre, och nådde slutligen landningsbanan ovanför Sues fitta. När hon nådde sin destination tjöt min fru av förtjusning.

Under tiden hade jag klätt av mig helt och börjat onanera långsamt och njöt av showen.

När Paige åt min fru kunde jag se att hennes ansikte var täckt av en blandning av hennes egen saliv och min frus juice. Sue älskade varje sekund av det, stönade och stönade högt medan hon vred sig under Paiges mun. Paige hade fört in två fingrar i Sues ryck samtidigt som hon labbade på hennes läppar och gnuggade hennes klitoris med tummen. Med ett högt skrik kulminerade min fru under Paige och badade sina läppar med sina juicer. Paige slickade Sues fitta ren, njöt av all hennes juice innan hon kollapsade på sängen, mellan min fru och mig.

Jag lutade mig fram och kysste henne och smakade på min frus juice på hennes läppar och tunga. När vi kysstes kände jag hennes hand på min kuk. Jag satt upp på sängen mot sänggaveln. Efter några ryckningar drog Paige sina läppar från mina. Att veta vad som kommer härnäst; Jag slöt ögonen och väntade med förväntan. Visst nog kände jag snart min kuk omgiven av Paiges varma, mjuka mun. Det var så varmt och kändes så bra runt mig. Jag öppnade ögonen och såg hur hon låg platt, med huvudet i mitt gren. Det visade sig att min fru låg under henne, hennes huvud begravt i Paiges hög. Istället för att ta bort Paiges trosor, hade Sue helt enkelt skjutit dem åt sidan när hon slukade sin fitta. När Paige sög upp och ner kunde jag känna den där välbekanta känslan, djupt inom mig. Jag tog tag i hennes bakhuvud och började trycka ner den på mig, snabbare och snabbare, snabbare och snabbare, kände hur jag kom närmare och närmare, tills jag till slut sprängde min last i baksidan av hennes mun och ner i hennes hals. Hon slickade mig ren och rullade sedan av mig på sängen.

Sue följde efter henne, hennes huvud fortfarande begravt mellan hennes ben.Till slut drog Sue undan tillräckligt länge för att ta av sin väns trosor, vilket gav mig en klar bild av hennes kala fitta. Paige såg så ung ut med sina små bröst och kala fitta. Jag skulle aldrig ha vetat hennes ålder om hon inte berättat tidigare att hon precis fyllt 22. Sue fortsatte att äta Paige medan hon sträckte sig upp mot nattduksbordet. Min fru öppnade den översta lådan och tog bort en stor dildo. Lucie wilde fucked doggy style Lesbiskt Paige var helt omedveten. Sue placerade den en bråkdel av en tum från hennes fitta, drog hennes huvud från Paiges gren och Ladyboy S Creampie sedan in den. Paige exploderade i ett skrik när dildon trängde in i henne. Hon tittade ner för att se vad som just hade kommit in i henne. Sue kysste nu hennes bröst och mage när hon knullade henne med dildon. När Sue lutade sig in och kysste Paige på läpparna började Paige stöna högt och stötte sig upp i dildon. Sue började trycka in dildon hårdare och hårdare, snabbare och snabbare. Paiges höfter hamnade vilt i verktyget, öppnade sedan munnen och stönade högt, hennes rumpa föll tillbaka ner på sängen, hennes ansikte helt rodnad och låg orörlig, hennes kropp glittrade av svett. Sue tog bort dildon och stoppade den sedan i min mun, så att jag kunde njuta av smaken av Paiges fitta. Jag slickade den ren och smakade på varje droppe.

Vi tre låg där helt förbrukade, doften av sex tränger igenom luften. Vi låg där och sa ingenting innan vi somnade, min fru och jag klämde på Paige. När jag sov drömde jag om vad morgondagens äventyr skulle ge.