Kelly Kay Jane Kay Story

Upoznavanje u Bosni

Det här är en berättelse om ett av våra senaste äventyr i somras, jag heter Brian och frun är Amy. Jag är 48 och hon är 49. Amy är bara 5'1" med mindre B-kupor men en stor rumpa på henne.

Väl efter en vår och mycket av sommaren låst. Det började äntligen öppna upp sig här mitt i sommaren. Efter att ha varit galna hela året, bestämde jag och frun att vi ville ut och göra något, ungefär det enda som fanns var att tälta, så vi kollade på bokningssajterna och hittade en plats för en weekendresa på floden. Fredagen kom, vi lastade bilen, skickade barnen till morföräldrar och åkte ut.

När vi väl kom till campingen och hittade vår plats hade vi tur, det låg precis vid floden och vi hade ett fint stort träd med mycket skugga från den stekande sommarsolen. Vi hade Sevastopol Odessa Poltava ukrainska kvinnor att ha några fler vänner med oss, ett annat par och en av deras killkompisar. Innan resan blev den andra frun sjuk så de kunde inte komma, men det slutade med att deras kompis dök upp och mötte upp. Det här var första gången min fru och jag träffade honom, han heter Shane. Vi var alla i ordning och redo för en avkopplande helg.

Som jag nämnde var det här första gången vi träffade Shane, vi antog faktiskt att han inte skulle följa med eftersom våra gemensamma vänner inte kunde göra det. Jag visste inte att han skulle komma förrän vi var på väg när vår vän sms:ade mig och berättade att Shane Bra emo-porr skulle ställa upp. Han är en yngre kille, sent 20-tal och i ganska bra form eftersom han är en landskapsarkitekt. Vi lärde känna varandra över ett par öl och pratade om att gå nerför leden till floden för att tillbringa lite tid på stranden och i vattnet. Innan vi gick ner tog jag en promenad till den lilla butiken vid ingången till campingen för att få lite mer is och öl till kylaren.När jag gick till affären fick jag ett sms från Amy som förklarade att eftersom hon trodde att det bara skulle vara hon och jag så packade hon bara sin lilla snöre/string-bikini.till vilket jag såklart svarade, "det är jättebra, Jag är säker på att Shane inte kommer att ha något emot det!

Jag kom tillbaka till vår sida med isen och ölen, Shane och Amy hade redan gått ner till floden, så jag fyllde en liten kylare med öl och gick nerför leden. Det var en fin liten strand, det fanns bara ett fåtal andra där, en familj med några barn, ett äldre par och bara några andra slumpmässiga människor utspridda. Nere i andra änden av stranden såg jag då, typ på en avskild liten plats mellan några stenar och träd. När jag gick fram till dem reste de sig båda upp och gick mot vattnet så jag tog ett steg tillbaka Lesbiskt tog in platsen för henne i bikini, hon kom över all blyghet med den lilla. Jag kollade på scenen där hennes röv knappt var täckt. De klev ner i vattnet några meter och bara pratade, Shane fick helt klart en fantastisk utsikt. Jag gick över till dem och vi tillbringade de närmaste timmarna med att bara dricka och njuta av solen.

När dagen gick och ölen flödade började Shane och Amy bli ganska flirtiga med varandra. Kelly Kay Jane Kay Story Hon brukar bli en stor flört när hon dricker, och att ha på sig nästan ingenting är så varmt att titta på, vid ett tillfälle var jag till och med tvungen att gå ner till vattnet för att dölja min hårda på. Så småningom blåste vi ölen i kylaren och Shane sprang tillbaka till vår sida för att ladda om den. Medan han var borta sa jag till Amy att det såg ut som om hon hade det bra, och hon bara skrattade och sa "ja, han är söt, förutom att vi bara har det trevligt i helgen." Jag kom överens.

Efter flera öl till var vi alla ganska sura och bestämde oss för att det förmodligen var en bra idé att äta Kom Sex mig så jag anmälde mig frivilligt att gå tillbaka till vår sida för att göra upp en eld så att vi kan grilla upp lite grejer.Efter att ha fått igång saker och ting var de fortfarande inte tillbaka så jag bestämde mig för att gå och kika ner till stranden, de flesta andra hade åkt redan när dagen led på, jag såg dem i vattnet plaska runt tillsammans, vackra känslig känsla. Jag hade ett bra ställe att kika från där de med största sannolikhet inte skulle se mig. Vid ett tillfälle såg Amy ut som om hon halkade och han tog tag i henne, i princip förvandlades till en stor kram.och jag trodde att de skulle kyssas. Så småningom kom de upp ur vattnet och började samla ihop sina saker, hon har haft sand på rumpan och Shane började torka av den och gnuggade hans hand över hela hennes bara rumpa. Jag var så hård och kåt när jag såg det här att jag nästan påstod att jag ryckte iväg där. Men när de gick tillbaka skyndade jag mig tillbaka till platsen. De kom gående uppför leden i Hur man slickar flickor hand i hand, hon hade inte ens brytt sig om att täcka bara gå upp i sin lilla bikini. Fy fan vilken sida.

Natten fortsatte, vi drack, skämtade, pratade om sex etc. Låter som om Shane var en riktigt bra tjej. Till slut gick vi alla in i våra tält och Amy och jag knullade som galningar tills vi svimmade. Nästa morgon när vi gick upp för att ta hand om baksmällan, gjorde Shane en kommentar om att det lät som om vi hade en bra natt, Amy skämtade att han borde ha knackat på vårt tält.vi alla skrattade men jag märkte att han var nyfiken om hon var seriös.

Vi åt lite frukost och bestämde oss för att hyra några kajaker och paddlade runt floden i några timmar. Den här gången brydde sig Amy inte ens om sin bikini, hon tog bara på sig något snålt med solklänningar. Shane kommenterade till och med om det, han kunde se att det inte fanns något på undersidan. När vi så småningom återvände till vår sida var det en äldre kille i en hippy skåpbil parkerad på platsen bredvid vår. Vi fick alla att prata, han nämnde att han passerade och bara stannade över natten. Det var tidig eftermiddag vid det här laget och jag sprang tillbaka upp till affären för att hämta mer öl, förstås. När jag kom tillbaka till platsen satt vi alla och drack.Den äldre killen drog till och med ut några leder och de gick runt.

Jag tittade på henne, hon satt i den här stolen med benen i kors, hennes klänning var på väg upp och jag hade ett tydligt skott av hennes kala fitta, naturligtvis var jag inte den enda som kunde se, jag märkte både andra killar fortsatte att kika. Fast efter många öl och gryta var ingen slug om det. Hon såg mig titta och gav mig bara ett lurigt leende.fan vad jag blev hård igen. Frun reste sig och sa att hon skulle gå tillbaka till stranden, hon tog en handduk och en drink och stapplade ner dit i sitt berusade och stenade tillstånd, hon hade inte ens brytt sig om att ta på sig bikinin, var bara fortfarande naken under sig solklänning. Shane reste sig för att gå till badrummet, jag kommer säkert att rycka till eftersom han var borta ett tag. Medan han var borta surrade hans telefon och den satt precis bredvid mig såg jag att min fru hade skickat ett sms till honom om att han skulle komma ner till stranden.

Sedan surrade telefonen igen och jag såg att hon skickade en selfie av henne när hon låg där naken. Shane kom tillbaka, tog en öl, satte sig och tittade så småningom på sin telefon. Jag kunde se en förvånad blick på hans ansikte, han visste inte att jag såg texterna komma in. Han skrev något, jag antar ett svar, för efter ca 5 minuter sa han att han skulle gå ner till vattnet och gick. Jag umgicks och pratade med hippyn och vi rökte en joint till. Han mumlade något om att han skulle gå och gå runt campingen och reste sig upp och gick.

Det hade gått ungefär en halvtimme sedan Amy gick och kanske 20 minuter sedan Shane gick. När hippyn väl hade lämnat sin promenad bestämde jag mig för att ta en titt och gick till stranden. Lucky slut getting cock slapped by a gang of gorgeous nigga Lesbiskt Det var ingen där nere den här gången förutom dem nere i andra änden, de var i vattnet och jag visste att hon var naken. Jag gömde mig bakom en buske och såg när de började kyssas precis där i vattnet, efter vad som verkade vara en lång tid gick de ut och gick över bakom stenarna, båda var nakna, och han var hård som en sten.Jag försökte krypa lite närmare men kunde inte komma till en punkt där jag kunde se och inte fastna, så jag bara väntade och strök mig, tog mig ungefär en minut att komma där i sanden. Jag bestämde mig för att gå tillbaka upp till campingen innan jag åkte fast.

Vid det här laget var hippyn tillbaka och han och jag bara drack och rökte, så småningom kom de tillbaka från stranden denna gång hand i hand. Hippyn sa något till mig som, "är hon inte din fru?, och jag sa ja, han fick precis den här blicken i ansiktet som Ohh!.han kom på det. Jag frågade dem hur vattnet var, båda två flinade och sa att det var bra. Efter en stund reste hon sig och sa att hon skulle gå till duscharna och frågade Shane om han behövde duscha också, självklart hoppade han upp och de gick. hippy började ställa frågor och jag förklarade för honom hur hon och jag är öppna och leker med andra ibland. Han började berätta om några av sina tidigare bedrifter, för en gammal kille hade han några bra historier också. Det visade sig att han gjorde det. Jag bor inte så långt ifrån oss heller, så vi bytte nummer för att hålla kontakten.

När natten led, svimmade vi alla till slut. Nästa morgon vaknade jag och Amy var borta, jag gick ut ur tältet och hörde henne och Shane gå på det igen, hippyn hade redan rullat ut. Så småningom packade vi ihop och tog oss tillbaka till den verkliga världen igen. På bilresan hem var Amy så kåt och upprymd att hon blåste mig ett par gånger under bilresan. Det var ett bra sätt att börja sommaren på.