Ukraina Agency Sök Skapa

Upoznavanje u Bosni

Jag misstänker att mitt äventyr började med ett enkelt lågt bud under vår lokala high schools tysta auktionsinsamling.

På bordet fanns en mängd auktionsföremål, från professionella sportbiljetter till middagar på lokala restauranger, hälsoklubbmedlemskap till signerade fotbollar. Jag kom tidigt och uppmanades att bjuda på flera föremål, med vetskapen om att jag med all sannolikhet skulle bli överbjuden men skulle ge sken av att vara en stor spenderare.

En av de föremål som slog mig var en bushnell-kikare av högsta kvalitet. Av alla föremål som visades var det en som jag kunde använda när jag vandrade på kullarna nära mitt hem. I slutet av kvällen belönades mitt blygsamma bud, eftersom ingen toppade det och jag fick min helt nya, snygga kikare.

Jag använde dem några gånger, eller ska jag säga att min son gjorde det. Vi vandrade längs en stig nära en lokal flod, jag bar på kikaren förstås, när han frågade efter dem och spionerade på fåglar, rådjur och olika former av vilda djur.

Kikaren låg kvar i min garderob över vintern, men jag började ta med mig den på våren när vi skulle ut på vandringar. Jag gillade särskilt att ha dem när jag gick på ett lokalt berg --- okej, det var en stor kulle men det lät bättre när jag sa att jag gick ut och vandrade på Bartlett's Peak.

Stillasittande handlingar under vintern ledde till lite tjafs, och jag passade på under trevliga tidiga vårdagar att ta mig över till "Peak" för att bränna av lite Strumpstoppare för pappor och njuta av naturen. Jag parkerade min smutsiga Civic på en plats nära floden och började sedan min vandring, först längs vattenvägen innan jag startade en av stigarna som ledde till toppen av den 2800 fot höga kullen.

Leden var lätt att passera, vi pratade inte om Everest här, och jag spanade på olika fåglar som lekte i träden. Det fanns rödhakar, kardinaler och blåfåglar tillsammans med dussintals andra arter.Följde den mer avskilda leden bort från floden (de flesta föredrog A-leden, den som gradvis slingrade sig uppför kullen i motsats till mitt val, den som följde bergets skärning och gick upp, ner och i sidled) .

Mitt val var mindre genomkorsat av mindre erfarna vandrare, vilket var ett plus, och jag gillade utsikten mycket bättre. Du kunde se den lilla närliggande staden, komplett med sin pittoreska gamla kyrka, lanthandel och tågstation. Förr i tiden var det en Chessie-spår men nu absorberad av Conrail. Det var begränsad persontrafik, men en gång varje vardag skulle det gå flera dubbeldäckade tåg som transporterade pendlare till och från centrum.

Eftersom det var vår var träden inte fulla av löv, och jag kunde relativt lätt se in i den pittoreska, vykortsliknande staden. När jag satt på en stor sten och tog en snabb paus för lite vatten, märkte jag att en blå Mustang gick in på tågparkeringen och körde in på en parkeringsplats nära järnvägsspåren. Jag tyckte det var konstigt, eftersom stationen låg flera hundra meter bort, men jag anade snabbt att föraren med största sannolikhet var där för att gå med en hund eller möjligen gå på en vandring.

Jag tog fram min nya Bushnell's och stirrade på staden och sedan över till parkeringsplatsens besökare. Det satt en ung kvinna i framsätet och läste en bok. Det slog mig som konstigt, eftersom den närliggande delstatsparken där jag hade lämnat min bil var en mer fridfull plats. Det var längs floden och var mer naturskönt.

Precis när jag skulle lägga ifrån mig min kikare lade jag märke till hennes registreringsskylt: "Robn 77." Jag anade snabbt att kvinnan hette Robin och att hon antingen var född 1977 eller kanske hade en sportfavorit som bar nummer 77.

Ju mer jag tittade på henne, desto mer såg hon ut som en som föddes 1977. Hon var helt klart i mitten till slutet av 20-årsåldern, vacker, men inte vacker. Hon var klädd i en ljusröd stackars bomullströja, men från den här utsiktspunkten kunde jag inte se något annat. Jag spanade runt i området lite mer och gick sedan tillbaka till Robin.Hon läste fortfarande, och jag log för mig själv över hur jag i hemlighet tittade på henne utan hennes vetskap.

Jag lade kikaren ifrån mig och ställde mig för att börja om på min promenad. När jag tittade en sista gång mot parkeringen såg jag en Ford SUV som körde in i platsen bredvid flickan. Ukraina Agency Sök Skapa Jag vädrade mitt intresse och satte mig tillbaka och drog fram min kikare för att se vad som pågick. Kan det vara något slags drogbyte, eller kanske bara två vänner som träffas på en promenad. Mina tankar vandrade runt till olika möjligheter, men ingen fokuserade på vad som hände under den kommande timmen.

Robin gick ur sin bil, låste den och halkade in i framsätet på suven. Föraren var äldre --- han verkade vara i slutet av 40-talet eller början av 50-årsåldern, en framstående sorts man med en sprayning av grått hår. Förmodligen en vän till familjen, eller kanske hennes pappa.

Fäder, däremot, kysser inte sina döttrar som jag trodde att jag såg dessa två kyssas. De verkade låsta i en omfamning och kysstes i någon minut innan de flyttade ifrån varandra och pratade. Samtalet pågick i några minuter och återigen funderade jag på att starta om min vandring. Men något fick mig att sitta på den avskilda klippan och observera de två i fordonet cirka 100 meter bort.

Mina tankar vandrade lite när jag tänkte på paret. Förmodligen älskare som bor Vanliga frågor om Strumpbyxor Fetisch olika områden, i hemlighet träffas på denna plats något centralt i sina hem. De var uppenbarligen inte gifta, men kyssen var mer än ett vänligt hack på kinden. Nej, de sågs. Det var med största sannolikhet ett hemligt möte, bort från nyfikna ögon från en make eller pojkvän.

Kanske såg han henne vid sidan av, kanske var hon hans sekreterare, och kanske . ja, möjligheterna var oändliga.

Åldersskillnaden var udda, och ju mer jag tänkte på det desto mer kände jag att jag hade misstat deras tidiga kyss. Kan det ha varit att de inte riktigt bytte tunga med sin första kyss. Kanske hade det varit ett långt hack på kinden och sedan en kram.Kanske var det här en farbror eller något, för efter sitt första hej hade de dragit sig tillbaka till sin egen sida av framsätet.

På avstånd hörde jag en svag tågvissling, sedan en till. Jag märkte också att de två i framsätet skrattade åt något slags skämt. Snart insåg jag hur klokt det var av mig att stanna kvar på min ur vägen plats, eftersom det som följde var en voyeurs dröm.

När tåget släppte en ny smäll från sin visselpipa märkte jag att mannen sträckte sig ner och öppnade sina byxor. Han sträckte sig in och drog ut sin kuk, vilket jag tydligt kunde se med min kikare. Robin svävade sedan fram och sänkte sitt huvud, slickade spetsen på mannens kuk innan hon halkade in den i hennes mun. Mannen fortsatte att titta runt på parkeringsplatsen, titta efter observatörer, medan han njöt av den unga flickans muntliga talanger.

Scenen framför mina ögon var erotisk, och det pirrade Mogna damer mina ländar när hon sakta guppade sitt brunettprydda huvud över mannens mittparti. Hon höll kuken vid Tjänster Youtube Ryska singelkvinnor och strök den sakta medan hennes huvud rörde sig i tandem. Till skillnad från vissa kvinnor var hon tydligt sugen på kuk.

Godståget närmade sig och blockerade snabbt min syn på de två torstpapeglarna. Jag sparkade mig själv för att jag inte hade en bättre utsiktsplats och stod för att röra mig uppför backen.

Jag kunde inte tro vad jag hade sett. Jag menar, flickan hade helt klart gått ner på mannen där mitt på ljusa dagen i framsätet på hans bil, mitt framför ögonen på ingenjören som, om han överhuvudtaget tittade deras väg, var tvungen att se det muntliga överfallet. .

När jag gick uppför backen letade jag efter en högre, bättre plats att se in på parkeringsplatsen, men det var inte lätt. Den bästa platsen krävde att jag snubblade längs flera stenar bort från stigen, och jag var tvungen att passa på att inte halka och ramla. Efter mycket manövrering lyckades jag hitta en fantastisk plats precis som den sista tågvagnen hade klackat förbi dvärgpapeglarna.

När jag tittade ner såg jag paret tillbaka på sina ursprungliga platser, mitt emot varandra i framsätet, och pratade Cling Wrap Bondage om de aldrig hade gjort smutsiga handlingar. Jag blev mer än lite besviken över att inte få se hennes muntliga talanger i full blom. Det skulle ha varit en första för mig, förutom att ha sett blå filmer eller den korta, mörka och knappt synliga filmen jag tog av min fru och mig en lördagskväll.

Det här var annorlunda. Det här var att stjäla en topp på ett verkligt par som gjorde riktigt live stygga saker framför mina ögon. Hot naked hot naked holly peerss masturbating eating pussy Mogna damer Inga skådespelare, inget manus, bara busigt sex. En avsugning i en bilbarnstol, inför en ingenjör, förbipasserande bilar och vem vet vem mer som går förbi, för att inte tala om mina nyfikna ögon.

Det var en gång i gymnasiet där jag var på dubbeldejt. Jag pysslade med Jill i framsätet, utan att komma förbi andra basen, medan Tom satt i baksätet och höll på med det varmt och tungt med Anna. När jag lutade mig över för att slicka ett av Jills fantastiska bröst kunde jag smyga en blick genom öppningen mellan framsätena.

Tom lutade sig bakåt och Anna smekte sin kuk. Hon kysste hans hals medan hon flaxade iväg mot hans kuk, och han stönade av njutning. Han svor till mig nästa dag att han hade fått ett bj, men från mina smygande blickar in i mörkret tror jag att det i bästa fall var ett handjobb.

Hur som helst var den här verkliga situationen som presenterades på parkeringsplatsen nedanför mig spännande, och jag kunde bara önska att jag hade sett hela showen och inte bara en förhandstitt.

Det var roligt, Gratis asiatisk porrsida de såg så nonchalanta ut om vad de just hade gjort när de tittade på de två dvärgpapeglarna. Jag menar, de verkade inte vara älskvärda; de bara höll hand och pratade. Jag vet inte, när min fru ger mig oralsex myser vi vanligtvis efter handlingen. Deras ansikten var klara, och medan hon var lite rodnad fanns inga tecken på ett utbrott nyligen, och han verkade inte dränerad.

De två pratade och skrattade och betedde sig som om de bara hade delat en smörgås eller något.

Eftersom jag trodde att min peepshow var klar för dagen, samlade jag återigen ihop mina tillhörigheter och sträckte på mig lite innan jag återupptog min resa uppför backen. Jag pirrade lite när jag tänkte på de två nedanför och önskade att jag såg mer, men log vid tanken på vad jag såg. Men precis när jag började tillbaka mot stigen hörde jag ännu ett tåg vissla, den här gången från andra hållet, och tittade en sista gång mot parkeringsplatsen nedanför.

Jag trodde inte mina ögon. Återigen såg jag att de två rörde sig mot varandra och kysstes, och jag märkte att hon sträckte sig ner. Med min kraftfulla kikare från min nya utsiktsplats kunde jag tydligt se hur hon sträckte sig ner i hans byxor och glider ut manskött. Det var en hård och till synes aptitretande kuk om hennes utseende var någon indikation.

Hon strök den hårdnande hanen, långsamt först, sedan lite snabbare när tåget närmade sig. När hon hörde en andra vissling, gled hon upp på framsätet och gick in i en knäböjande position på passagerarsidan. Jag såg att hon hade en kort svart kjol, möjligen några strumpor. Det var ett mycket trevligt paket för hennes älskare.

Robin tittade runt på parkeringsplatsen, sa något till sin älskare, böjde sedan på huvudet igen och började slicka klubban nedanför. Återigen vände mannen en blick runt parkeringsplatsen med blickar ner mot Robins huvud. Min nyare gömställe gjorde det möjligt för en perfekt vy av framsätet, och kikaren tillät en plats på främre raden.

Jag såg den unga flickan ta tag i den äldre mannens hårda kuk, smeka den och sedan fortsätta sin slickande handling. Hennes mun koncentrerade sig på spetsen, handen lekte med hans skaft och bollar medan hon höll sig stadigt med sin andra arm. En bil körde in på parkeringen och körde förbi, omedveten om rörelsen inne i fordonet. De två missade aldrig ett slag.

När tåget närmade sig västerifrån såg jag avundsjukt när mannen, som hade smekt flickans rumpa, sträckte sig ner och lyfte upp hennes kjol och lade den på hennes rygg.Han kände sedan hennes rumpa genom hennes trosor i några sekunder innan han sänkte de läckra bomullstrosorna. En slät, rund och liljevit rumpa avslöjades, en vy som var skyddad från baksidan av bilen men som var fullt synlig från marksidan.

Robin bar verkligen strumpor, lårhög variant, som gav kontrast till den blekvita huden på hennes lår och rumpa. Trosorna låg kvar högt på hennes lår och gav en fantastisk utsikt över strumpor, lår, trosor och rumpa kinder till mina voyeuristiska ögon. Mannen fortsatte att sakta smeka och smeka hennes röv medan hon höll munnen på hans kuk.

Synen var fantastisk och uppmärksammade min kuk i mina byxor. Jag tittade på när hon kärleksfullt lågade den stenhårda missilen, omväxlande med sina drag med handen och slickade och suger ur munnen.

Jag insåg två saker när tåget närmade sig: det var ett passagerartåg, misstänkte jag Amtrak, och det fanns absolut inget sätt att ingenjören eller någon som tittade ut genom de vänstra fönstren i passagerarhytterna kunde missa den erotiska synen av de två lovebirds i SUV.

Det var nästan som om paret ville bli observerade när de gjorde den otäcka gärningen. Man kunde inte missa att hon stod på knä i framsätet, rumpan högt i luften, och det var ingen tvekan om vad hon gjorde med munnen. Jag trodde ett ögonblick att de var exhibitionister, men det fanns en viss grad av blygsamhet när mannen fortsatte att titta runt på tomten.

Robins bara rumpa var omisskännligt hög och i fri sikt av tågets fönster, så jag kunde bara ana att en del av spänningen var att de gav dem på tåget en show och ingen annan.

Tåget saktade ner när det närmade sig den bortre änden av parkeringsplatsen och förberedde sig för att stanna vid stationen ett par hundra meter förbi de parkerade bilarna. Robins huvud började guppa lite snabbare och jag märkte att mannen tryckte hans mittparti mot hennes ansikte. De två rörde sig parallellt när tåget närmade sig dem, och ingenjören måste ha sett något så fort det kom två långa tutar på tåget.

Till skillnad från tidigare, när tåget blockerade min sikt, möjliggjorde min högre höjd utsikt över SUV:n när Asian Ladyboys Porno Forum sakta gick förbi. Mogna damer Hot phat ass twirling and bouncing back on a bbc Jag kunde svära på att mannen tittade rakt på personbilarna och log när unga Robin arbetade med sin munmagi på den svampande kuken.

Mannen fortsatte att känna hennes bara rumpa medan han njöt av hennes sugande mun, och jag såg på när han sa något till flickan. Hon tittade upp på sin man, log medan hon smekte hans kuk och sänkte sedan huvudet en gång till.

Mannen förde sin hand över hennes huvud och styrde handlingen. Robin var nu i full attack mot hanen och hennes huvud rörde sig snabbare på köttet. Mannens huvud svängde inte längre fram och tillbaka och letade efter spionögon. Snarare var hans huvud bakåt och hans ögon var slutna.

Snart såg jag Robins vackra kinder bukta, och inte en sekund för tidigt när tåget stannade. Hennes huvud saktade ner när hon fortsatte att ta munnen på sin mans kuk när han öppnade ögonen och log. Hon lyfte sitt huvud, sväljer hans frö samtidigt som hon fortsatte att stryka hans kuk och tittade ut genom fönstret.

Precis när passagerarna började gå ut ur tåget startade mannen fordonet, backade ur platsen och rusade ut från platsen. Hela tiden hade Robin flyttat till hennes sida och börjat rycka upp hennes trosor och släta ner kjolen.

Det sista jag såg var SUV:n på väg bort från stationen och in på huvudvägen. Det var då jag märkte ett par killar som gick ut ur tåget och pekade mot fordonet. Jag kunde bara föreställa mig vad de sa, men jag är säker på att det var något i stil med: "Såg du den där tjejen som avsugna i SUV:n. Det var otroligt. Hennes bara rumpa var högt i luften och hennes mun låg lågt på hans kuk.” Eller något sådant.

Allt jag vet är att min kuk var hård av att titta på älskande, och jag önskade bara att min kikare hade kommit med en kamera med zoomobjektiv.

Jag väntade några minuter tills min erektion hade avtagit, med all vetskap om att min fru skulle bli extra hårt den kvällen.

Min vandring uppför kullen var händelselös, och jag bestämde mig för att återvända på samma stig som jag hade Den bästa porrhistorien uppför. När jag såg parkeringsplatsen märkte jag att hon måste ha återvänt efter sin bil eftersom den var borta, och jag gjorde en mental anteckning om att återvända mig själv i framtiden för att se om jag ännu en gång kunde spionera på de två framsätesälskarna.

Gudskelov att jag bjöd på den där kikaren.