Batman Porr Novell

Upoznavanje u Bosni

Efter fem års äktenskap bestämde jag mig för att överraska min fru med en trevlig avkopplande jubileumshelg i en stuga ute i bergen. En långhelg för bara oss två. Bort från vardagens liv och rörelse. Bort från barnen. Bort från jobbet. Bara jag och min fru. Hon hade jobbat hårt på sitt nya jobb de senaste månaderna, och det här var första gången hon kunde bara koppla av. Efter en lång fem timmars bilresa kom vi fram till stugan sent på kvällen. Det var en pittoresk byggnad i timmerstugastil. Tillräckligt stor för en liten familj, men inte mycket mer. Det fanns en badtunna inom gångavstånd från dörren, men inte mycket annat. Stugan var helt omgiven av träd med inget annat runt för miles. Värt varenda krona, enligt mig.

Efter att ha lossat bilen slog vi oss ner i en liten soffa framför en gammal eldstad i Gratis arabisk fitta. Christine skrattade när jag kämpade för att göra upp en brasa och fumlade med de uråldriga spakarna och knopparna på den öppna spisen som utan tvekan var dubbelt så gammal som jag. Femton minuter senare gick jag tillbaka till soffan för att mysa med min fru.

"Jag har en överraskning till dig", viskade jag försiktigt i hennes öra. Jag lutade mig framåt och grävde igenom en liten reseryggsäck som jag hade packat och drog fram en liten rektangulär låda med en liten röd rosett på. När jag reste mig för att ge henne den kunde jag se en oväntad chock i hennes ansikte. Vi hade lovat för flera år sedan att inte byta presenter vid sådana här tillfällen, men arbetet hade varit bra för mig och jag hade gömt lite åt sidan för något speciellt. Hon öppnade munnen för att tala, troligen för att invända, men jag satte helt enkelt ett finger mot hennes läppar och viskade "nej men. Öppna bara det." Hennes ansikte förvandlades till en lekfull blick när jag sänkte fingret. Hon resignerade med att det inte fanns något att slåss om och öppnade sakta lådan. Batman Porr Novell Hennes ögon blev stora när hon såg innehållet. Ur lådan lyfte hon en lång, tunn platinakedja med ett hänge i änden.Liksom kedjan var hänget tillverkat av platina och var formad som en blomma. Blomman var prydd med rubiner och matchade perfekt tatueringen av samma blomma som satt på hennes höft. Hon satt där Ukraina vackra kvinnor Nbc och bara Asiatisk lesbisk meddelande på den, som om hon försökte bränna in bilden av den i sin hjärna. Stenarna glittrade i eldskenet. Vad som verkade som timmar senare bröt hon äntligen tystnaden.

"Åh älskling", sa hon tyst, rösten nästan hes, "jag. Den är vacker. Jag vet inte vad jag ska säga."

"Så säg inget. Du betyder allt för mig och jag tyckte bara att du förtjänade något fint."

"Men Den ryska federala församlingen fick dig ingenting. Jag mår hemskt!"

"Att se dig prova det kommer att vara mer än nog av en present för mig."

Med ett leende lossade hon spännet och lindade kedjan runt hennes hals., Hängsmycken hängde ömtåligt och kom att vila på hennes bröst precis ovanför hennes bröst.

"Den är perfekt på dig", viskade jag. Inte en sekund efter att orden lämnade min mun drog hon in mig i sig och gav mig den största kram hon kunde. Hon drog sig tillbaka och gav mig en mjuk kyss på mina läppar. En kyss som sa att hon älskade mig. Jag smälte in i henne och kysste henne tillbaka. Medan jag hoppades att detta skulle leda någonstans kul; vi var båda utmattade och jag ville inte pressa henne. Vi tillbringade några minuter med att kyssas innan vi båda slog oss ner i den knarrande sängen i slutet av rummet. Kände mig lättad över att hon njöt av sin gåva, blundade jag och sov hela dagen.

Solen kom precis upp genom fönstren när jag öppnade ögonen. Medan sängen var gammal och knarrig kände jag mig extremt utvilad och redo för dagen som väntar. När jag vände mig åt sidan insåg jag att min fru redan var uppe, vilket var en överraskning eftersom hon inte är någon morgonmänniska. Sängen knarrade när jag sträckte på mig och satte mig upp. Min fru måste ha hört ljudet när hon omedelbart rundade hörnet med en kopp kaffe.

"Du ser ut att sova gott", sa hon skämtsamt när hon räckte mig kaffet. Jag lät hennes Uttalande Strumpbyxor Encasement tränga in i mina ögon.Hon bar fortfarande det korta tunna nattlinnet från kvällen innan, och hon bar mycket tydligt inga trosor.

"Slappna av och drick det här. Jag har en överraskning till dig." Utan att ens ge mig en chans att svara vände hon sig om och gick tillbaka mot köket. Hon gjorde det mycket uppenbart att hon retade mig när hon svajade med sin runda rumpa och vände sig tillbaka för att vara säker på att jag tittade. Hon Batman Porr Novell hörnet och jag vilade mitt huvud mot sänggaveln och tog min första klunk av det utsökta kaffet. Jag pillade runt på min telefon en stund och smuttade sakta på mitt kaffe, mitt sinne distraherade med tankar om vad hennes överraskning kunde vara. Min mage morrade och hoppades tydligt att överraskningen var frukost. När jag skrattade ropade hon från köket runt hörnet.

"Redo för din överraskning?" Min fru var normalt inte en som gav Ladyboy Hot Sexig Hårig, så jag var exalterad över möjligheten.

"Du har gjort mig upphetsad, självklart är jag redo", skrek jag till henne. Hon rundade hörnet och mina ögon blev så stora som de kunde. Där stod min fru, men det var på ett sätt som jag aldrig sett henne förut. Emily willis making the sale Trekant Hon bar ett par avskurna jeansshorts som, av bristen på slitna Asiatiskt inspirerad smink, helt klart precis hade tillverkats. De gick upp till mitten av låret och accentuerade hennes kurviga höfter perfekt. Ett tunt vitt linne täckte hennes bröst och mage och drog tydligt hårt mot hennes bröst. Det var mycket uppenbart att hon inte bar någon behå eftersom hennes stora mörka bröstvårtor visades genom det tunna tyget. Gud vad jag älskade de där bröstvårtorna. En flanellskjorta med knäppning ovanpå, men uppknäppt och knuten i magen. Hon bar ett par mörka flygarglasögon och håret var uppsatt i en hästsvans. Det var utan tvekan det sexigaste jag någonsin sett. Hon vände sig sakta om, som för att modellera sin nya outfit åt mig. Jag sög i varenda tum av henne. Vid 35 var hon fortfarande lika sexig mot mig som hon någonsin varit. Jag lät mina ögon dricka i hennes lår, hennes runda rumpa, hennes bröst, alltihop.

"Så", sa hon och gjorde mig fri från min chock, "vad tycker du. Jag vet att det inte är i närheten av lika trevligt som det du gav mig, men jag tycker att jag gjorde det ganska bra."

Utan att säga ett ord ställde jag ner min nu tomma kaffekopp och steg upp ur sängen. Jag sprang till henne och tog henne i mina armar och kysste henne djupt. Hon svarade på samma sätt, tryckte in sin kropp i mig och kysste mig. Min erektion tryckte in i hennes mage. Hon sträckte sig ner och började smeka mig, vilket fick mig att omedvetet stöna in i hennes mun, våra läppar skildes aldrig åt. Ge min kuk en stor klämma, hon bröt sig loss från min kyss.

"Jag har mer i beredskap för dig, men först måste du klä på dig. Vi har en lång vandring framför oss och jag vill börja tidigt," sa hon lekfullt till mig. Hon gav mig en blinkning och gick sedan tillbaka runt hörnet in i köket. Jag var ärligt talat frustrerad över bristen på sexuell frigivning, men hon hade rätt. Den här vandringen var den främsta anledningen till att vi kom hit och det skulle vara synd om vi inte kunde få det gjort. Motvilligt tog jag av mig mina shorts och bytte till mina vandringskläder. Då och då fångade jag henne nynna för sig själv och svänga höfterna fram och tillbaka. Jag var osäker på om hon bara gjorde det här för att reta mig, eller om hon verkligen njöt av sin outfit. Vi satte oss tillbaka i bilen och fortsatte till den lilla staden.

Under den korta bilresan till leden växlade mitt sinne ständigt mellan förvirring och lust. Min fru måste ha anat detta. Hon lade sin hand på mitt ben och gav mig ett sött leende, som för att säga åt mig att ta det lugnt och njuta av dagen. Vi tog ett djupt andetag och drog in på spårparkeringen.

Parken var ganska tom, troligen på grund av att det var lågsäsong. Ett ungt par satt på en picknickfilt och njöt av vad som verkade vara en romantisk utflykt. Trekant Hey big guy suns getting real low En äldre man satt på en bänk medan han tittade på två barn som lekte med en frisbee. Förutom det var det ingen i närheten. Min fru och jag slog på våra ryggsäckar och började nerför leden.Leden var lång, med några ganska steniga uppförsbackar. Definitivt ett test på min fysiska kondition. Oavsett vilket kände jag mig säker på mina förmågor. Min fru måste ha känt detsamma när hon tog farten upp och gick före mig. Jag brydde mig inte ett dugg om detta. Det gav mig en perfekt bild av hennes kurviga rumpa som svajade i dessa shorts. Hon vände sig snabbt om för att titta på mig, som för att se till att mina ögon var planterade precis där hon ville att de skulle vara. När hon bekräftade det gav hon mig en stor blinkning och spurtade framåt.

"Fånga mig om du kan," skrek hon lekfullt tillbaka till mig. Utan att tveka lyfte jag i toppfart. När jag var cirka 50 fot från henne, rundade hon en stor sten och försvann. Jag ökade tempot, rundade hörnet och stannade helt. Två saker fångade mig. En var uppförsbacken framför oss. Det var brant, med stora platta stenar nedlagda för att skapa någon sorts primitiv trappa. Den måste ha varit 300 fot hög. Men det var det andra som fångade min uppmärksamhet som gjorde mig mest upphetsad. Min fru stod längst ner i trappstegen vänd mot mig, med skjortan upplyft och hennes bröst helt exponerade. Gud vad jag älskade de där brösten. Visst, de kanske inte var lika tighta som de brukade vara, men att vara 35 och ha två barn gav dem den där sexiga MILF-naturliga hänget som jag älskar. Hennes stora bröstvårtor pekade rakt ut från den svala brisen. Innan jag hann säga något till henne drog hon ner skjortan, blåste en kyss till mig och började uppför stentrappan.

Jag var snabb att följa henne. Klättringen var tuff, men mina tankar höll min uppmärksamhet borta från den fysiska ansträngningen. Allt från början av dagen spelade om och om igen i mina tankar. Hennes morgontjas med outfiten, lekfullheten med servitrisen, hennes offentliga blinkande just nu, hennes övergripande yrsel. Det var så mycket att mitt huvud kändes som det snurrade. Jag hade inte ens märkt att vi hade nått toppen tack vare min distraktion, även om jag var märkbart trött på min andning.Kanske inte i så bra form som jag trodde. Jag tog vattenflaskan från min packning och tog flera stora klunkar. När jag gav min fru flaskan märkte jag att hon andades lika tungt. Bröstet steg och föll snabbt, svett fick den tunna skjortan att klänga sig fast vid hennes hud. Hon var lika vacker som den dagen vi träffades.

Efter en kort paus fortsatte vi på stigen och återfick våra fysiska förmågor i den flackare terrängen. Min fru höll min hand när vi gick och klämde då och då. När träden runt stigen tjocknade drog min fru min arm och drog mig in i skogen och lämnade stigen bakom oss. Vi gick en minut innan vi kom till kanten av en liten glänta nära en nedstigning.

"Jag vill bara att du ska veta hur mycket jag älskar dig," viskade hon i mitt öra, "och jag vet att det inte är lika snyggt som ett halsband, men jag har en present till dig. Sitt där borta." Hon pekade på en stor platt sten nära kanten. Ivriga att få min förvåning satte jag mig på klippan och tog en drink till ur min flaska. Med sin ryggsäck på marken kom min fru fram till mig och knäböjde mellan mina utspridda ben.

Jag kunde inte tro vad som hände. Min fru var på väg att ge mig en avsugning mitt under en vandring. Jag tror aldrig att jag har varit mer tänd. Laying on back noveller Jag var tydligen inte den enda som tyckte det. Min fru tog upp mina shorts och drog ut min värkande kuk.

"Wow, jag tror aldrig du har varit så här hård", sa hon innan hon drog in min kuk i munnen. Sakta arbetade hon huvudet upp och ner, kinderna urholkade av suget. Jag var i himlen. Det var en vacker utsikt framför mig och jag fick min kuk servad av en ivrig brunett. Hon ökade farten och stönade med varje gupp på huvudet. Hon njöt av detta lika mycket som jag. Jag var inte säker på om det var exhibitionismen eller bara den fantastiska avsugningen i sig, men jag visste att jag inte skulle hålla på så mycket längre. Hon måste ha känt av detta när hon tog tag i min kuk i sin vänstra hand och fick mig att rycka snabbt.Med höger hand lyfte hon upp sin skjorta och blottade sina underbara bröst. Den här synen knuffade mig över kanten. Min kropp skakade när min orgasm träffade mig med full kraft. Min frus hand saktade ner och pekade min bultande kuk mot hennes bröst precis i tid för att den första sprängningen av sperma ska stänka mot hennes kampbröst. Ännu en sprängning och en till. Rep efter rep av sperma träffade min fru i bröstet tills de sista sprutorna föll utan ceremonier på marken nedanför. Min fru drog ner huvudet och tog min kuk in i munnen och rensade bort de sista bitarna av sperma. Känslan skickade en rysning längs min ryggrad. Med ett poppande ljud drog hon munnen från min kuk.

Jag satt där, utmattad och nöjd som jag aldrig varit förut. Hon stod framför mig och kysste mig djupt. Smaken av sperma var på hennes läppar, men jag brydde mig inte. Det var den djupaste, mest passionerade kyss jag någonsin fått. Hennes tunga vred sig i min mun och virade sig runt min tunga. Vår kyss bröts och hon böjde sig för att ge min tömda kuk en sista kyss. När jag stod upp fick jag min första fulla syn på hennes sperma stänkte bröst. Det högra bröstet verkade fånga mest, med en rejäl droppe hängande från hennes bröstvårta. Jag ställde mig upp Rysk halsduk Bondage packade tillbaka min tomma kuk i mina shorts. Hon tog min plats och la sig på klippan.

"Jag tänker inte bry mig om att fråga om du gillade det, eftersom jag verkar ha bevisen på mig," sa hon lekfullt till mig, "men vi har lite av ett problem. Jag är i desperat behov av frigivning innan vi gå längre." Hon vickade ner sina shorts och trosor och spred ut benen så att jag kunde se hennes fitta helt. Hon var tydligt blöt då hennes svullna läppar glittrade. Hon lyfte upp sin skjorta och gav mig återigen en perfekt bild av hennes hängande bröst. Jag började närma mig henne, ivrig att hjälpa henne med en orgasm, men hon sträckte upp handen för att stoppa mig.

”Nääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääska” kurrade hon, Du får bara titta på. Insectoid insertions Trekant Jag var i himlen. Hon visste att jag älskade att se henne ta sig loss, så det här var verkligen en njutning.Hon sträckte sig ner i sin ryggsäck och drog fram en stor köttfärgad dildo. Vilken annan man som helst kan vara avundsjuk på att se sin tjej bli av med en falsk kuk som var större än deras egen, men för mig var det vansinnigt hett. Hon gnuggade huvudet på den falska stickan mot sin klitoris och släpade upp den. När hon väl var tillräckligt smord, satte hon långsamt in den i sin droppande fitta. Ett djupt stön flydde min frus hals när hon arbetade den stora delen djupare för varje tryck. När hon fick in dildon så långt hon kunde, vred hon på en strömbrytare på undersidan av den så att den surrade till liv. Hon skrek i chock när vibrationerna började kittla varje tum av hennes kön. Hon började långsamt dra dildon in och ut, stönade för varje stöt när hennes fittläppar grep tag i den stora gummidelen.

Jag kände min egen upphetsning växa igen. Jag klev in närmare min fru och ville se en fin närbild. "Nej, ingen beröring", flämtade hon medan hon fortsatte att knulla sig själv med dildon.

"Åh, oroa dig inte, det kommer jag inte. Jag njuter för mycket av showen." Hon sa till mig att jag inte kunde röra henne, men det betydde verkligen inte att jag inte kunde röra mig själv. Jag tog upp mina shorts igen och befriade min nyss hårda kuk från dess gränser. Jag började rycka på min egen kuk, som matchade rytmen av den stora som stötte in och ut ur henne. Ingen av oss pratade, vi var båda bara fokuserade på vårt eget nöje. Min fru ökade tempot, och det gjorde jag också för att matcha. Med en sista stöt krökte hennes rygg.

"Åh fan", ropade hon när hennes orgasm skakade i hela hennes kropp. Detta knuffade mig över kanten. När jag flyttade in närmare, lastade jag av min andra orgasm för dagen på just dildon som min fru hade begravt i sin fitta. Medan en mycket mindre belastning än tidigare, droppade sperman ner i skaftet och ner i hennes rumpa. Jag var förbrukad, och av den glaserade blick i hennes ögon var hon också det. Han höjde bröstet, hennes bröst hängde åt sidorna medan min sperma fortfarande färgade dem.Jag packade återigen bort min slappa lem och tittade intensivt på när hon drog den stora dildon från sin fitta. Den kom ut med ett plopp och lämnade hennes hål som såg något utsträckt ut. Jag lade tillbaka dildon i ryggsäcken och sträckte ut min hand till henne för att hjälpa henne upp. Hon tog den och jag drog in henne till en ny djup kyss, den här gången var jag den aggressiva. Jag krossade hennes rumpa med mina händer när vi kysstes och drog henne närmare. Hennes sperma stänkte tuttar tryckte in i mig och jag kunde känna min överblivna väta sippra genom min skjorta.

Jag steg tillbaka och beundrade den heta röran framför mig. Hennes ansikte var rodnat och hon stod Asiatisk filippinsk sex med brösten ute och shorts runt anklarna. Hennes fitta och lår var genomblöta av hennes safter. Hon drog ner sin skjorta, drog upp sina shorts och tog tag i min hand för att leda mig tillbaka till stigen.

"Det här är det hetaste jag tror att vi någonsin har gjort," sa jag till henne och höll hårt om hennes hand.

"Grattis på årsdagen", viskade hon.