Sexiga Tiffany Lynn

Upoznavanje u Bosni

I den här berättelsen hittar du lite exhibitionism, Dom/sub, oral, coitus och början på en kärleksrelation. Du kommer inte hitta anal, BDSM, trekant eller bashing av relationer från det förflutna.

För två år sedan, när jag var neddragen från företagslivet, köpte jag en liten husbil och letade efter ett nytt liv. Jag minskade från min karriär och mitt äktenskap samma månad. Tjugo år med företaget och arton gift med Diane. Vid den tiden skulle båda händelserna ha varit ett förkrossande slag för mig, men tillsammans dödade de mig nästan.

I min lilla husbil vandrade jag runt i Amerika och delar av Kanada i nästan ett halvår. Jag var en resande eremit. Jag kände mig värdelös och onödig. Så småningom ledde min vandring mig till Pacific Northwest. Det var sen vår och det mesta av snön var borta. Jag stannade en morgon vid en lastbilshållplats för att gasa och äta en sen frukost och av någon anledning hämtade jag en lokaltidning. När jag åt frukost läste jag. Nära baksidan av tidningen såg jag en annons för en fiskeanläggning till salu.

När jag var liten älskade jag att fiska. Jag tillbringade varje ögonblick jag kunde ute i en roddbåt på en sjö och fiskade. Arbete, familj och räkningar kom och jag hade inte fiskat på många år. Jag ringde numret i annonsen och gjorde arrangemang för att gå och titta på resorten.

Jag köpte det. Den kom komplett med sex gäststugor, en huvudstuga med en svit för chefer/ägare, en liten restaurang, en brygga med sex båtar och en närbutik på tvåhundra tunnland av egendom vid sjön. Killen som ägde den var åttiotre och var mer än redo att flytta till en vårdinrättning. Jag gjorde en väldigt bra affär med honom. Han ville flytta till en vårdinrättning och jag gick med på att betala hans levnadskostnader för resten av hans liv. Däck Nylon Fiber Are platsen han hade valt gav allt, hyra, mat, sjukvård och allt annat han behövde för 2800 dollar i månaden gick jag med på det.

Det var århundradets fynd. Sexiga Tiffany Lynn Gubben höll på i fem månader och gick en natt i sömnen.

Jag tillbringade tre månader med att reparera, måla, renovera och på annat sätt piffa upp platsen och göra allt klart för att öppna resorten igen. Den gamle killen hade lämnat mig mycket bra register och information så jag kunde enkelt överföra hans licenser och allt. När jag öppnade lärde jag mig snabbt att det här var mer än en kille kunde klara av själv. Jag tillbringade de första fyra månaderna med att springa. Jag behövde hjälp!

Jag anlitade ett par lokalbor för att hjälpa till men upptäckte att de kom med attityder om arbete och etik som inte fungerade för mig. De var lata och lurade både mig och mina gäster. Jag behövde fortfarande hjälp.

När årstiderna ändrades avtog bokningarna så jag hade en ledig stund gick jag tillbaka till sökläget och letade efter bra hjälp. Jag placerade annonser i tidningar när och fjärran med dåliga resultat. Jag lade ut en annons på webben och fick några svar. Jag fick faktiskt tvåhundra svar. Jag satte upp telefonintervjuer med ett femtontal olika sökande. Dessa intervjuer var till stor hjälp. De minskade fältet till tre. De var var och en i olika städer ungefär två dagars bilfärd från mig så jag lastade in mig i husbilen och åkte på Vuxen Sims-spel roadtrip.

Jag gillade den första sökanden bäst och hade jag inte bokat tider med de andra hade jag anställt henne på plats. Efter den tredje intervjun ringde jag henne och frågade om hon fortfarande ville ha jobbet. Hon gjorde. Jag frågade om hon var redo att börja dagen efter. Hon behövde tre dagar för att vara redo att flytta. Jag frågade hur hon planerade att ta sig till resorten. Hon skulle ta en buss till en stad nära resorten och ringa mig. Jag sa att om två dagar skulle jag hämta henne och vi kunde köra i min husbil tillbaka till resorten. Det var precis vad vi gjorde.

Den dagen jag hämtade henne var Monica en kvinna omkring trettiofem, väldigt kort blont hår, en fin figur om du gillar kvinnor som är lite smala och nästan inte har några bröst. Hon stod ungefär fem-åtta eller nio. När vi intervjuade var hon klädd i jeans, westernstövlar och en västernskjorta.Ingen av kläderna var ny, men allt var rent. Hon var ren. Hennes naglar var korta och omålade. När hon skakade min hand fanns styrka i hennes hand. Den här kvinnan visste om arbete. När jag hämtade henne hade hon en annan skjorta, jeans och samma stövlar på sig.

När vi körde pratade vi. Hon hade förlorat alla i sin familj fem år innan vi träffades. The best reason for camping Trekant En olycka hade tagit hennes två barn och man. Hon hade skrapat förbi sedan dess. Hon förlorade sitt hus och bodde i ett rum när hon svarade på min annons. Hon var fortfarande i den känslomässiga brunn jag hade klättrat upp ur. Hon kände sig vilsen, ensam, onödig och onödig.

När det blev mörkt frågade jag om hon ville stanna för att äta middag. Hon sa att om köket i husbilen fungerade skulle jag stanna på en marknad och hon skulle visa mig att hon kunde laga mat. När allt kommer omkring var matlagning en av sakerna jag anlitade henne att göra.

Efter att vi lämnat marknaden hittade jag en plats att parkera Interracial äktenskapsbibeln stund och hon gjorde middag. När jag satt och såg henne arbeta i det lilla köket knackade det på dörren. Jag öppnade den för att se den lokala lagen. Han frågade varför vi stod parkerade här. Jag sa till honom att vi precis parkerade medan vi lagade och åt middag, om det var OK. Han sa att det var det. Monica bjöd in honom på en kopp kaffe och kanske på middag. Han tog kaffe och tackade nej till middag. När han reste sig för att gå tillbaka till jobbet frågade Monica om vi kunde stanna på parkeringen över natten. Han höll med om att vi nog inte var någon större risk så det var OK.

Jag trodde att jag skulle behöva hitta ett motell. Min husbil är så liten att den bara har en riktig säng.

Vi åt middag och Monica bevisade att hon kunde laga mat. Efter middagen tittade Monica på mig och sa: "Jag bjöd in mig själv i din säng med sheriffen som vittne. Om jag var utanför kön ber jag om ursäkt."

Jag erkände att det hade förvånat mig. Jag hade många tankar om att ha en kvinna i min säng igen. Monica sa att vi kunde städa middagen och ta en promenad. Medan vi gick kunde jag tänka.När vi kom tillbaka kunde jag göra om matsalen till en säng åt henne eller så kunde hon sällskapa mig i min säng.

Kvällen var sval och när vi gick var Monica tyst. När vi passerade hemmen kände vi lukten av eld i eldstäder, middagslukter, dofter av höst och ljudet från en liten stad som slog sig ner för natten. Vid något tillfälle insåg jag att vi var på väg tillbaka till husbilen. Jag tog Monicas hand i min när vi gick.

Hennes hand var ganska kall. Jag hade på mig en t-shirt med en Pendelton-skjorta i ull över. Hon hade på sig en gammal västernskjorta. Jag satte min Pendelton på henne. Hon tog den och var tyst.

När vi var tillbaka i husbilen startade jag värmaren och lät henne sitta vid bordet. Medan vi gick hade jag tänkt på henne i min säng och konsekvenserna. Trekant Huge tits babe tit fucking in detention Nu ville jag prata om allt det där.

"Monica, jag har aldrig tänkt så mycket på en inbjudan att dela säng som jag har tänkt på den här. Jag är din nya chef. Det kan förändra vårt förhållande innan vi ens har kommit hem. Det kommer att förändra vårt förhållande. Så jag vill att du ska vara tydlig med vad det innebär att gå i säng med mig.

Om du lägger dig i min säng betyder det att du är min kvinna. Du är inte längre singel. Du är min. Det betyder att du kan räkna med att jag behandlar dig med respekt och tillgivenhet och fasthet. Det betyder att när jag ber dig om något så förväntar jag mig att du följer det. Om jag ber dig om pannkakor förväntar jag mig att pannkakor inte är ett argument eller ursäkter. Jag kommer inte att beordra dig att göra någonting och varje begäran är en order. Är allt det klart?"

"Du kräver inte men du förväntar dig lydnad."

"Ja. Det kommer att vara sant om vi har en mer intim relation eller inte."

"Bra. Jag kommer inte känna mig beordrad men jag vet att om jag blir ombedd att göra något så förstår du att svaret alltid kommer att i asiatiska kvinnor i The ja."

"Jag lovar att jag ska tillgodose dina behov så gott jag kan, så länge jag vet vad de är. Jag kan inte förväntas veta vad du vill om du inte berättar för mig."

"Om jag behöver tjugo pund mjöl måste jag säga att jag behöver tjugo pund mjöl."

"Ja.Jag kommer att behandla dig som min partner i allt. Jag kommer fortfarande att betala dig enligt överenskommelse, men relationen kommer att omfatta dig i beslut, planering och allt annat. När du intervjuade lovade jag dig en egen stuga. Om du kommer till min säng kommer du att bo hos mig. Om någon frågar kommer du att säga att du är min fru och partner. Åh, och en sak till, om du kommer till min säng kommer du aldrig att ha könshår. Jag kommer aldrig mer att ha en kvinna i min säng som inte är slät där nere."

"Börjar ikväll?"

"Ikväll och varje kväll från och med nu. Nu vet du vad det innebär att lägga sig i min säng och valet är ditt."

"Jag måste tänka på det. Är erbjudandet bra bara för ikväll eller kan jag tänka på det ett tag?"

"Vi är i den långsammaste delen av vårt år på resorten. Om vi ​​inte kan komma på ett sätt att få fiskare att komma till en frusen sjö på vintern kommer vi att tillbringa de kommande fyra eller fem månaderna med bara du och jag som arbetar på platsen. Erbjudandet gäller tills jag drar tillbaka det, vilket kan vara månader bort."

"Rimligt nog."

Hon stod och började förvandla matsalen till en säng. Jag fick en extra filt till henne och en kudde. Jag använde badrummet och klättrade sedan upp på sängen över hytten. Jag drog för gardinen för att ge Monica avskildhet, klädde av mig och gled under täcket. Hon använde badrummet också och släckte alla lampor innan hon gick in. När hon kom ut hörde jag henne lägga sig i sängen nedanför och jag sa: "God natt Monica. Sov gott."

"God natt Nick."

Jag måste ha varit trött för jag somnade snabbt och djupt. Jag vaknade en gång på natten och behövde gå. Så tyst som möjligt klättrade jag ner och tog mig till det lilla badrummet. Jag försökte kissa tyst vilket är roligt eftersom Monica bara Pengar Power Sex fem meter bort. Om hon var vaken släppte hon inte och snart låg jag tillbaka i sängen och somnade om.

När gryningen började lysa upp insidan av husbilen vaknade jag och kände hur Monica rörde sig. Hon drog sakta för gardinen och klättrade i säng med mig.Hon sked mot mig och gnuggade hennes nakna rumpa mot min morgon hårt. Jag njöt av känslan av hennes värme och lukten av henne. Hon hittade min hand och lade den på sitt lilla bröst. Jag höll henne så som om jag fortfarande sov. Det var ingen brådska. Dildo fuck and fake cum noveller Jag njöt av att hålla om henne och att inte känna alla de känslor jag känt under de senaste åren av mitt äktenskap. Det här var inte min krävande fru. Det här var Monica som precis hade gett sig själv till mig.

Det låter kanske konstigt men vi båda somnade om. Vi vaknade när vi hörde barn skratta och prata när de cyklade runt oss på parkeringen. Jag sträckte mig sakta efter Monicas fitta. Jag hade inte hört henne göra något igår kväll som skulle ha blivit av med hennes buske.

"Jag hatar fitthår också." Hon viskade.

Hon var helt slät. Det som började som en utcheckning blev stimulans. Mina fingrar utforskade hennes veck och hennes djup. Min mun utforskade hennes hals och öronsnibbar. Hon stönade och tog tag i min kuk och smekte sakta.

Hon vände Trekant långsamt mot mig och vi kysstes för första gången. Vår första kyss var i sängen med henne som höll min kuk och mina fingrar begravda i hennes fitta. Det blev många fler kyssar. Hon strök mig tills jag var helt hård och då frågade hon om hon fick suga mig. Hon frågade om hon kunde suga mig!

Det tog henne lång tid efter att jag sa "Ja!" att arbeta sig ner till min väntande kuk. Hon utforskade och njöt av all hud mellan mitt ansikte och mitt skaft. När hon kom till mitt skaft använde hon inte händerna alls. Hennes läppar och tunga betjänade alla nervändar i mitt skaft, mina bollar och området runt dem. Var och en kände hennes beröring, hennes kyssar och blev retade och retade tills jag kände trycket byggas mot översvämningen jag så gärna ville ge henne.

"Jag ska cum," viskade jag.

"Verkligen?" Hon fnissade med min kuk i munnen. När jag lastade av svalde hon allt och gjorde uppskattande ljud när hon gjorde det. När jag började krympa vände jag henne så att jag kunde lämna tillbaka den muntliga gåvan hon hade gett.Hon tvekade.

"Vad handlar det om?" Jag frågade.

"Du behöver inte göra det. Jag har inga orgasmer."

"Åh. Aldrig?"

"Aldrig. Jag vet inte varför. Jag älskar att knulla men oralt gör det bara inte för mig."

"Du kommer när du knullar men inte med oral?"

"Nej. Jag gillar att knulla men jag kommer aldrig."

"OK, för nu. Vi måste ge oss ut på vägen, så om det är okej för dig kommer vi att skjuta upp nästa del av vår sexuella njutning till senare."

"OK. Är du besviken på mig?"

"Nej, inte i dig. Besviken för att vi måste ge oss ut på vägen, besvikna för att om vi knullar kommer barnen att höra och veta vad vi gör, besvikna för att jag verkligen älskar att ge oralsex och nu måste jag vänta. Inte besviken på dig."

Jag började rulla mot sängkanten och mitt ansikte passerade nära hennes fitta. Jag slutade.

"Får jag smaka?"

En sekund av tvekan då, "Självklart." Hennes ben gick åt och jag smakade Monica för första gången. Donna ewin Trekant Hennes nektar var åh, så söt, och förde med sig en doft som talade om lust och samvaro med en villig kvinna. Jag sög i mig all nektar jag kunde på några sekunder och drog mig sedan tillbaka.

"Tack. Du smakar underbart. Jag kommer att vilja ha mer av den smaken, och ofta."

"När som helst. Min fitta är nu din. Som de säger i några slumpmässiga romaner, jag är din slampa."

"Jag gillar hur det låter."

Vi klättrade ner och packade snabbt. Frukosten var ett snabbt stopp på ett snabbmatställe och vi var på väg igen. Vår dag var fylld av prat och skratt och till och med musik. Jag hade bott i husbilen i månader och hade aldrig slagit på radion. Monica slog på den och vi lyssnade på en countrystation ett tag. Vi hade sett en skylt som sa att det var stationen för lastbilschaufförer. De gav massor av väder och vägrapporter så vi checkade in minst två gånger i timmen. Monica bestämde sig för att hon gillade att resa i en husbil eftersom hon kunde ta ett depåstopp utan att stanna.Hon hade köpt förnödenheter till middagen dagen innan och hon hade köpt fixin till lunch också, så när det var dags stannade jag bara och åt lunch.

Monica hade tagit sig in i husbilen med en resväska när jag hämtade henne. En resväska. Hon hade haft en gul westernskjorta och jeans på sig. Idag var hon klädd i samma jeans och en grön westernskjorta. Efter lunch frågade jag vad mer som fanns i hennes resväska. Ytterligare två par jeans, fyra par stövelstrumpor, en bh, ytterligare två västernskjortor, hennes toalettartiklar och en stor t-shirt.

Det var allt hon hade värt att ta med sig. Vid nästa stora stad klev jag av motorvägen och hittade ett köpcentrum. Där inne hittade jag en västerländsk klädbutik. Monica fick fyra nya skjortor, ett par nya snygga jeans, några fler strumpor och ett par stövlar (för att gå på stan). I en annan butik fick hon några t-shirts som passade, en jacka för regnet och en för vintern. Jag såg Victoria's Secret och vi hittade tre behåar som jag gillade. De gick med oss.

På vägen igen bubblade Monica. Efter två mil var hon tyst. Jag märkte att hon tänkte, så jag var tyst.

"Nick, i morse, när du sa: "Får jag smaka?" frågade du inte om lov va?

"Nej. Jag berättade försiktigt vad jag ville Ryska lesbiska strumpbyxor erotisk torrent. Du tog upp det väldigt snabbt och det gillar jag."

"Om jag säger till dig att jag vill suga dig, kommer du att höra det som ett krav?"

"Nej. Jag kommer att höra det när du säger vad du vill. Jag kanske säger "Nej." Om jag säger "Nej" kan du fråga varför och jag kommer inte att höra det som en utmaning. Jag hittar på att du vill bara förstå mitt tänkande."

"Nu när jag är din, vad händer om jag säger "Nej" till en förfrågan?

"Om jag ber om något. som hummer till middag och vi inte har en hummer i frysen kan du säga "Nej." Om jag ber dig att lägga dig på golvet och låta mig knulla dig och du säger " Nej "du kommer att bli straffad."

"Straffad. Som om jag är en liten flicka?"

"NEJ. Som en rebellisk slampa. Jag tror att uppror inte är OK i vårt förhållande och jag kommer att göra allt jag kan för att förhindra det. Om vi ​​upptäcker att vi tycker om vissa typer av straff kommer vi att hitta sätt för dig att låt mig veta att du behöver straffas."

"Tror du att jag skulle gilla att bli smisk?"

"Jag vet inte. Hur länge har det gått sedan någon slog din bara rumpa?"

"Jag var fem eller sex."

"Det räknas inte. Om du inte lyder mig måste Kalorifett 46 kolhydraträknare kanske bara ta reda på hur du reagerar på smisk. Det finns många andra sätt att någon kan bli straffad förutom smisk."

"Har du straffat andra kvinnor?"

"För flera år sedan dejtade jag en kvinna som verkade vilja ha lite ont för att öka sin känslighet. Jag straffade henne några gånger och hon njöt av det."

"Vad gjorde du?"

"En gång kom jag till hennes hem för att hämta henne till ett evenemang och hon var sen med att göra sig i ordning. Jag visste att hon gjorde det så att jag skulle straffa henne. Jag gjorde henne blottade sina bröst och jag använde små klädnålar på hennes bröstvårtor. Hon klädde om sig och hon bar stiften för kvällen. Två gånger under kvällen tog jag bort och applicerade dem sedan igen så att det inte skulle bli några bestående skador. Andra gången jag tog bort stiften fick hon orgasm av känslan. När vi kom tillbaka till hennes plats den natten var sexet otroligt. Hon var väldigt tänd och hennes hud var väldigt känslig överallt."

"Åh."

Monica satt tyst en stund.

"Monica, jag skulle gilla om du knäppte upp din skjorta."

Hon började knäppa upp sin skjorta och tittade på mitt ansikte. Två knappar öppnas och hon stannade.

"Alla snälla."

Hon tittade på mitt ansikte medan hon följde. Jag sneglade över medan jag körde. Hon drog ut skjortan ur jeansen och knäppte upp den nedre knappen. Jag tittade. Hon var fortfarande täckt.

"Snälla, låt mig se dina bröst, Monica."

Monicas händer öppnade tröjan och höll den som om det vore vingar.Ljuset som kom genom fönstret lät mig se att hon var ganska blek över hela bröstet förutom där "V" på hennes västra skjortkragar tillät lite solbränna nära hennes hals.

I sidospegeln såg jag en semi dra bredvid oss. Jag saktade bara lite, så att han kunde passera. När lastbilen körde bredvid oss ​​stängde Monica sin skjorta. Sedan tittade hon på mig och log.

"Vad gjorde du nyss?"

"Jag täckte mig."

"Bade jag dig att göra det?"

"Nej."

"Är det olydnad?"

"Ja. Jag är ledsen. Jag kommer inte göra det igen."

Jag såg en skylt för en rastplats om två mil. Jag drog in bakom lastbilen och följde efter lastbilen till rastplatsen. Jag parkerade och väntade tyst tills föraren gick in på toaletten och gick tillbaka till sin lastbil. Monica tittade också.

Jag gick nära hans lastbil och sa till Monica, "Gå ur lastbilen och gå fram till honom. Säg till honom att jag ville att du skulle visa honom dina bröst på vägen och att du inte gjorde det. Visa honom dina bröst och, som ditt straff, om han ber om att få röra dem så låter du honom det."

Hennes ögon blixtrade, hon samlade sin skjorta runt sig och hon klev ur husbilen. Lastbilschauffören tittade på oss och såg när hon närmade sig honom. Jag rullade ner mitt fönster och jag kunde höra henne när hon sa till honom precis vad jag sa till henne. Hans ögon blev stora när hon öppnade sin skjorta igen, bara för honom. Han tittade i några sekunder och började sedan sträcka sig efter hennes bröst.

"Du frågade inte," sa hon.

"Får jag snälla röra dina bröst?" Han frågade.

"Ja du kan."

I nästan en minut höll han och lekte med hennes bröst på rastplatsparkeringen. Bilar och andra lastbilar körde förbi. Hon ansträngde sig inte för att gömma sig och han brydde sig inte om någon eller någonting förutom hennes bröst. Han drog och klämde hennes bröstvårtor och hon stönade men drog sig inte undan. Till slut släppte han taget. Monica tittade på mig och jag visade henne tillbaka till husbilen. Lastbilschauffören vinkade och Imperiya Translit ryska imperiet "Tack."

När hon kom in körde jag ut från rastplatsen och tillbaka på vägen igen.

"Känner du att straffet var lämpligt?"

"Ja!"

"Vill du berätta för mig vad du kände och vad du känner nu?"

"När jag stod framför honom och sa vad du sa till mig var jag rädd först. Sedan sa jag till mig själv att du inte skulle låta mig bli skadad. Jag öppnade min tröja och ansiktsuttrycket var ovärderligt. Jag ville ha honom att röra vid mig. Inte för att jag ville ha honom utan för att det skulle glädja dig."

"Och nu?"

"När han drog i mina bröstvårtor fick jag att tro att det var du. Jag blötlagde mina jeans. Jag är blöt som jag kissade på mig, men det är inte kiss. När han släppte taget var jag på en känslomässig hög nivå. Hela vägen tillbaka till RV och även nu är jag hög. Jag gjorde vad du ville. Jag var rädd och jag gjorde det. Tack för att du lärde mig!"