Stora bröst i tighta toppar

Upoznavanje u Bosni

Det här är en berättelse jag skrev för några år sedan. Den handlar om en kvinna som är beroende av smärta och vet att den kan förstöra henne, men ändå söker den saliga "gyllene kokong" som ligger på andra sidan smärtan och förnedringen. Hennes missbruk styr henne, men hon får hjälp från en oväntad källa - hennes farbror Jack och hennes syster Tracey. Hon får också reda på att hon inte är den första i sin släkt som har "längtan".

Den här historien handlar mer om träldom och erotisk smärta än verkligt sex, så om det inte är din kink, kanske du vill hoppa över den här. De som förstår kommer att förstå. De som inte gör det blir ofta kränkta. Du har blivit varnad.

Detta är del ett av fyra delar. Varje del står mer eller mindre för sig själv, men är mycket mer vettig om du har läst de tidigare delarna.

= = = = Honey Jumps Chance = = = = = = = = = = = = = = =

VARNING. Allt mitt skrivande är ENDAST avsett för vuxna över 18 år. Berättelser kan innehålla starkt eller till och med extremt sexuellt innehåll. Alla människor och händelser som skildras är fiktiva och alla likheter med personer som lever eller döda är en ren tillfällighet. Handlingar, situationer och svar är ENDAST fiktiva och bör inte prövas i verkligheten.

Om du är under 18 år eller inte förstår skillnaden mellan fantasi och verklighet eller om du bor i någon stat, provins, nation eller stamterritorium som förbjuder läsning av handlingar som skildras i dessa berättelser, vänligen sluta läsa omedelbart och flytta till någonstans som existerar under det tjugoförsta århundradet.

Arkivering och repostering av den här berättelsen är tillåten, men endast om erkännande av upphovsrätt och meddelande om begränsning av användning ingår i artikeln. Denna berättelse är copyright (c) 2008 av The Technician.

Enskilda läsare kan arkivera och/eller skriva ut enstaka exemplar av denna berättelse för personligt, icke-kommersiellt bruk. Det är uttryckligen förbjudet att producera flera exemplar av denna berättelse på papper, skiva eller annat fast format.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

* * * * * * * * * * * *

Jag har redan berättat för er hur jag insåg att jag var annorlunda när jag efter en smisk från min pojkvän mitt sista år på gymnasiet, var insvept i en varm kokong. Mitt första år på college började jag en strävan att återta den underbara, varma känslan. Tre år senare hittade jag äntligen min kokong igen med hjälp av min farbror och hans underbara självkontrollerade, bondage-smärta och njutningsmaskiner. Jag lärde mig också att hemligheten var att smärtan eller förödmjukelsen måste vara oundviklig, men jag måste i slutändan orsaka den eller kontrollera den. Med andra ord lärde jag mig att jag var en självbunden smärtslampa.

Jag insåg ännu inte hur beroendeframkallande min längtan efter den gyllene kokongen faktiskt var och vad som så småningom skulle behövas för att kontrollera det beroendet. Den här sista delen är berättelsen om hur jag upptäckte mitt missbruk och vad som skulle kontrollera det.

Min farbror hade designat en mängd olika datorstyrda självbindande enheter och jag studerade hans design och försökte ta reda på hur man modifierar kontrollern för eget bruk. Jag solade ofta ute på uteplatsen bakom ranchhuset. Stora bröst i tighta toppar Eftersom det inte fanns någon på mil och mil så solade jag ofta helt naken. Jag kunde bara stanna där ute en kort stund eftersom jag bränner mig lätt, men en eftermiddag när jag låg ute i solen i ett gigantiskt, nakent X började en idé gnaga i bakhuvudet.

Allt jag behövde göra var att stanna för länge ute på altanen och smärtan skulle vara oundviklig, och jag skulle ha orsakat den. Jag tänkte på det ett tag, men det verkade inte väcka några uppståndelser mot min kokong. Kanske om jag lade till bondage. Kanske om jag lade till träldom och förnedring. Kanske om jag lade till träldom och förnedring på en offentlig plats?

Den plötsliga vätan mellan mina ben sa att min kropp började stämma överens med mitt sinne. Om jag på något sätt kunde hänga mig i solen så att alla kunde se, skulle det ta mig till min kokong. Att hänga där naken skulle vara förödmjukelsen.Och eftersom jag är ganska ljushy, skulle några timmar i solen resultera i en ganska intensiv solbränna. Det skulle vara smärtan. Frågan var var man skulle göra det, och hur man gör det oundvikligt, och hur man stränger upp mig under en lång tid utan att permanent skada mina armar, handleder och axlar?

OK, jag kanske borde ha frågat min farbror hur Hot Ass Latina Jasmine Byrne gör, det var trots allt han som designade och byggde alla dessa konstiga bondage-maskiner. Men jag var ganska långt inne på "jag måste i slutändan kontrollera det," aspekten av självbundenhet. Jag tänkte ta reda på det här på egen hand. Dessutom, att ligga i solen varje eftermiddag och tänka på vad jag skulle kunna göra gav mig minifixar att nästan vara i min kokong.

Konstigt nog hittade jag svaret på mina frågor på kabelns History Channel. Det var meningen att det skulle finnas en "History of Sex"-special som jag ville se, men programmeringen var skruvad och jag fick lida av slutet på ett riktigt tråkigt program om att bygga skyskrapor eller något liknande innan mitt program började. Jag var bara halvt uppmärksam när de visade att en kran började lyfta en stor balk på plats. Plötsligt hade de min fulla uppmärksamhet.

Kabeln från kranen kom ner till en mindre balk, och sedan kom två kedjor från ändarna till den lilla balken ner till den stora balken. En arbetare fäste kedjorna till den stora balken, men istället för att gå tillbaka från balken, klev han på balken. Han höll fast i de två kedjorna där de fästes vid den lilla övre balken och satte sina Anal nära där kedjorna fäste vid den nedre balken. Sedan lyfte kranen balken en gazillion fot upp till toppen av byggnaden.

När jag såg mannen stiga upp till toppen av byggnaden såg hans siluett mot himlen ut som någon bunden till ett utställningskors. Kabeln var spänd ovanför honom och balkens enorma tyngd drog åt kedjorna, men det fanns ingen betydande belastning på hans armar eller handleder. Det var inte annorlunda än att stå bunden mot en vägg.Det var den perfekta visningsbundenhet tusentals fot i luften och precis vad jag letade efter. Men hur skulle jag kunna duplicera det?

Jag strövade runt på ranchen och ladan i ett par dagar och tänkte på vad jag kunde använda när jag plötsligt såg vad jag behövde. Farbror Jack har flera vattentankar och det fanns en hissbalk för var och en av dem så att du kunde lyfta upp dem i flaket på en pickup eller på en släpvagn. Vinschen kopplad till tanken precis som kranen kopplad till balkarna på kabelkanalen. Det fanns en kort balk på änden av vinschen med två kedjor som kopplade till tanken. Om jag satte två av de där balkarna ovanför tanken, den ena ovanför den andra, skulle jag ha min hängande visningsbondage. Och jag visste precis var jag kunde använda den.

Min farbror har en stuga uppe på en riktigt hög bluff med utsikt över motorvägen. Han kallar det sin reträtt. Du kan ta dig upp dit med ett fyrhjulsdrivet fordon om du är riktigt försiktig och tar dig tid, men vanligtvis parkerar vi jeepen längst ner på leden och går upp. Enda gången vi tog Jeepen upp till toppen var när vi behövde ta upp vatten till toppen för kabinens cistern.

Farbror Jack hade ett unikt sätt att föra vatten till toppen. Creamy babe squirting Anal Han skulle bogsera en vattentank i en släpvagn till basen av bluffen, direkt under kabinen. Sedan körde han jeepen till toppen, förankrade den bakre stötfångaren till en stålbalk som kördes ner i marken och sänkte en lång kabel ner till balken som var ansluten till tanken. Det fanns en rundad del av kanten av bluffen som kabeln skulle åka över när den drog vattentanken till toppen. När toppen av tanken var bara lite under nivån på kabinen släppte farbror Jack en slang i den öppna luckan på toppen av tanken och använde en bärbar pump som drivs från jeepen för att pumpa vattnet in i kabinens permanenta tank. Han sa att han brukade ha ett pumpsystem i botten med rör till toppen, men efter att det stals två gånger började han dra tanken till toppen."Ingenting kvar här att stjäla", var hans förklaring.

Jag frågade varför han inte bara bogserade tanken till toppen och han svarade: "Försökte det en gång. Klarade det. Fick nästan ner igen. Tappade tanken. Tappade jeepen. Gick hem. Du kan bara ha tur. en eller två gånger i ditt liv."

Jag kände att jag en gång i mitt liv hade tur som hade den här färdiga lösningen för mina planer. Allt jag behövde göra var att använda en extra lyftbalk eller två och separera dem med rätt längd på kedjan. Efter lite funderande kom jag på att jag även skulle behöva lägga till längre kedjor så att displaybalkarna var längre ovanför tanken. Det skulle sätta balkarna på marken långt borta från kanten när jag började. Farbror Jack skulle vara borta igen över helgen så jag bestämde mig för att det skulle vara då jag skulle sätta min plan i verket.

På lördagsmorgonen satte jag de extra lyftbalkarna och längre kedjor i släpet och fyllde på vattentanken. Efter att jag släpat ut den till hytten gick jag upp på bluffen och sänkte kabeln från jeepen. Det var en 15 minuters promenad tillbaka ner för att fästa kabeln ordentligt. Jag använde sedan en fjärrkontroll som knöts in i farbror Jacks självbundna datorkontroll för att aktivera vinschen på jeepen.

När jag hade återvänt till toppen var tanken nästan där. Några minuter senare stoppade jag tanken och kollade mitt visningsområde. Jag hade mätt kedjorna väldigt noggrant. De var bara lite längre än jag kunde nå när de sträcktes ut på ett X-sätt. Jag la mig på rygg på smutsen mellan balkarna och sträckte ut händerna. Allt var perfekt.

Jag ville verkligen testa det direkt, men jag var tvungen att se till att det skulle fungera tillförlitligt. Jag ville inte ha en repris av mitt avsnitt i ladan när farbror Jack hittade mig hängande från den övre höloftsdörren naken och i verkliga problem. Den här gången skulle jag vara helt säker på att inget kunde gå fel.

Jag aktiverade vinschen för att sänka tanken. Jag hade programmerat den att spela ut kabel med 6" per minut.Detta skulle innebära att det skulle ta över tre timmar för tanken att nå botten. Jag gick tillbaka till botten och såg tanken sakta sjunka. Jag föreställde mig att jag var fastspänd i utrymmet mellan balkarna cirka tio fot ovanför tanken. Sedan upprepade jag processen.

Allt fungerade precis som det skulle, men det var nu sent på dagen. Anal Kali roses interracial gangbang Jag var redo. Imorgon skulle det vara showtime. Dagen efter tog jag igen vattentanken ut till stugan och hissade upp den till kanten av bluffen. Den här gången föreställde jag mig dock inte bara att spänna fast mig själv, jag gjorde det.

Jag använde lädermanschetter av min farbrors design. De hade speciella spärrar på sig som var vad han kallade "tidsinställda popsläpp". De hade en inbyggd timer, och när timern hade nått noll, var allt du behövde göra för att släppa manschetten att trycka på en stor fyrkantig knapp på sidan av manschetten. Du kunde trycka den mot nästan vad som helst och den skulle släppa. Detta gjorde att någon som var fäst vid en spridarbygel eller liknande kunde släppa sina egna manschetter om själva stången var fri att röra sig.

Jag tänkte att jag skulle ställa in timern på en timme så att jag inte rysk kvinna men kan släppa manschetterna innan kabeln gick över sidan av bluffen. Sen när Ryska kvinnor vackra damer äntligen kom till botten kunde jag slå manschetten mot tanken eller trailern eller något och släppa mig själv. Jag skulle behöva klättra tillbaka upp till toppen av bluffen barfota och naken för att hämta Jeepen, men det var allt en del av den planerade förnedringen.

Jag satte på kontrollkablarna och selen samt den elektriska bollen gag, dildo och buttplug. Det kan ha varit lite överdrivet, men jag tänkte att jag lika gärna kunde gå på pank. Efter att huven var på plats ställde kontrollanten sin serie frågor. Eftersom huvan helt täckte mitt ansikte och ögon, och ärmsluten täckte ett par tum av mina handleder och vrister, kunde jag bara föreställa mig de konstiga "bruna linjerna" jag snart skulle få. Allt annat var utsatt för den brinnande Arizona-solen.

Efter några ögonblick var jag redo. Det enda jag var orolig för var om jag kunde skrapa min rumpa och ryggen när jag Dick Tracy karaktärer över den rundade kanten av bluffen, men jag hade noggrant sett kabeln gå över bluffen två gånger och det såg ut som att det inte skulle vara det. så dåligt. Det var inte som att det var fast sten, det var lite mjukare sand och smuts som täckte kanten. Jag sa till kontrollern, "njutning" och dildon började vibrera. Sedan sa jag "ner" och kabeln började spela ut. Jag efterlyste "mer njutning" innan jag började med lite smärta. Kontrollenheten ställde sina vanliga verifieringsfrågor när jag bad om smärta, och snart skickade gagen, dildon och pluggen sina slumpmässiga bitande stötar genom min kropp.

Det här skulle bli underbart. Jag Dry Ass Fan vara i nöje och smärta och hänga för hela världen att se. Interstate låg ett par kilometer bort. Därifrån skulle de flesta bara se ett vitt något sänkas ner från bluffen, men jag skulle veta att de tittade på min nakna kropp.

Några av lastbilschaufförerna kanske tar fram en kikare eller till och med telefotokameror för att se vad som pågick. Tanken på det fick rysningar i min kropp. "Ja, farbror Jack, jag har en huva på mig så att mitt ansikte inte kommer att hamna på internet."

Efter ungefär femton minuter, trots all min noggranna planering, gick något fel - fruktansvärt, fruktansvärt fel. All utrustning fungerade perfekt, det hade jag sett till. Men jag hade inte räknat med besökare – främmande besökare till Arizona.

Vid första beröringen visste jag vem- eller skulle jag säga vad de var, men de skulle inte vara så Heta brunetttuttar långt norrut. Någonstans här på bluffen låg ett bo av röda eldmyror. Om du någonsin har blivit stucken av en eldmyra vet du vad verklig smärta är och du vet också varför de kallar dem "eldmyror". Jag brände nu på ett dussin olika ställen.

Som tur var hade bjälkarna inte borstat över boet annars hade jag blivit svärmad och biten tusentals gånger. Det hade med största sannolikhet varit ödesdigert.Jag hade också turen att lufthålen i masken var för små för att släppa in myrorna i min näsa eller mun. Som det var blev jag stucken igen och igen och igen.

Det fanns ett säkerhetssystem i min farbrors kontrollenhet som skulle meddela honom att jag hade problem, men om jag utlöste det, kan det stoppa kabeln och lämna mig mitt bland myrorna. Allt jag kunde göra var att uthärda sticken tills jag kom över kanten. Jag hade räknat ut att det skulle ta ungefär 30 minuter att sänka mig över kanten. Jag behövde bara hålla på i ytterligare 15 minuter. Den kvarten verkade som en evighet. Jag började räkna betten, men tappade spåret någonstans runt 150.

Äntligen hängde jag fri. Jag skakade häftigt på min kropp och de få myrorna som fortfarande var på mig föll bort från min hud. Jag kunde fortfarande känna en myra gå på mitt ben mycket nära toppen. Big anime titties noveller Den nådde toppen av mitt ben och började tvärs över min ljumske. Jag vred mig och försökte skaka loss den. Den kom farligt nära min fitta. Tänk om det sved mig där. Jag svängde ännu mer rasande när jag kände hur de små benen började korsa toppen av min klyfta. Jag vet inte om Girls First Fuck Story var min starka skakningar eller kanske någon väta från tidigare upphetsning, men det började glida. Den föll till slut, men inte innan jag gav ett sista stick på en väldigt, väldigt känslig plats på min kropp. Jag skrek och skrek och skrek in i min gag. Bitandet hade äntligen upphört, men bränningen fortsatte. Det var som att jag hade hundratals uppvärmda stift indrivna i min hud.

Jag skrek säkerhetsordet i huven - "Oleo, oleo, oleo" - och den märkliga datorrösten svarade med "nödöverstyrning aktiverad. Nödmeddelanden har skickats." Sedan svimmade jag. När jag kom till hängde jag fortfarande från sidan av bluffen. Jag hade rätt i en sak. När jag skickade nödmeddelandet stannade programmet och vinschen slutade sänkas. Jag satt fast tills farbror Jack kom och räddade mig. När jag hängde där började jag fundera på vad folk skulle tänka när de hittade mig.Jag började också "gå in i smärtan" så att jag kunde ha kontroll över den. Det var hemskt, men jag hade uthärdat värre. Jag hade till och med tillfogat mig själv värre.

Plötsligt hörde jag min farbrors röst i mina öron, "Var är du, Kelly. Jag fick ett nödmeddelande på min mobiltelefon. Jag skickade ut någon till ranchen, men du är inte i ladan."

Shit, mitt säkerhetsmeddelande skulle inte skicka e-post på ett par timmar till. Farbror Jack visste inte var jag var. Jag skrek in i munnen, "Stuga, stuga, stuga."

Det kom ut ungefär som "abin", men farbror Jack svarade: "Är du i stugan?" och jag skrek, "Ja!"

"Kelly, det kommer att ta en timme eller så att komma dit. Vänta. Förhoppningsvis har du inte hamnat för djupt i problem. Kan du hänga på tills dess eller måste jag skicka akut hjälp?"

Jag undrade vad de lokala brandräddningsmännen skulle tycka att behöva föra en bunden naken ung kvinna ner från sidan av klippan. Jag tänkte att jag kunde vänta på farbror Jack, "jag är jävla bra", sa jag i munnen.

"Var där snart", svarade farbror Jack. Hjälp var på väg. Allt jag kunde göra nu var att "hänga" och vänta. Jag bestämde mig för att se om datorn skulle ta kommandon från mig. "Ner", sa jag, men ingenting hände. Byleth captured and used as a fuckdoll by the adestria army Anal Kanske skulle andra kommandon fungera. Jag försökte "njutning", och dildon började vibrera igen. Jag behövde ingen smärta från maskinen, sticken gav mer smärta än jag någonsin skulle be om, men jag bad om "mer njutning, mer njutning, mer njutning." Jag kunde känna vibrationerna byggas upp i min fitta och i min rumpa. Jag visste att jag var på gränsen till en enorm orgasm. Jag hade skapat smärta, förnedring och njutning precis som jag planerat. Smärtan var mycket mer än jag hade räknat med, och förödmjukelsen av att behöva räddas naken av farbror Jack igen hade inte varit en del av min plan, men det var oundvikligt och jag hade orsakat det.

Vibrationerna fortsatte att bygga och bygga och bygga inom mig. Plötsligt blev smärtan och njutningen ett.I mitt sinne kunde jag se rader av lastbilar och bilar köra över på vägbanan och se mig vrida sig hundra fot i luften i en kombination av smärta och njutning.

Plötsligt exploderade jag som jag aldrig gjort förut. Världen blev svart och sedan blev den gyllene. Jag hade äntligen hittat min ultimata gyllene kokong. När jag vaknade låg jag i en sjukhussäng och farbror Jack satt bredvid sängen. Min mamma och syster var också i rummet.

"Hur länge var jag ute" frågade jag. Tjej Fucked up Ass visste att det måste ha varit länge eftersom mamma och Tracey måste ha flugit tillbaka från Europa.

Farbror Jack svarade: "Två dagar. Läkarna sa att du hade över 200 eldmyrstick. Du har turen att vara vid liv. Vi har mycket att prata om när du kommer tillbaka till ranchen."

De släppte mig från sjukhuset ett par dagar senare och jag gick tillbaka ut till ranchen med farbror Jack, min mamma, Catherine, och min syster, Tracey. Det var ganska tyst under större delen av dagen, men när vi hade avslutat kvällsmaten och mamma och Tracey hade rensat bort allt från bordet, sköt farbror Jack sin stol bakåt och sa: "Kelly, vi måste prata."

Han ställde sig upp och mötte mig. Mamma och Tracey satt i stolar bredvid honom. "Se det här som ett ingripande", sa han. "Du är beroende av din strävan efter din gyllene kokong lika säkert som om du var beroende av alkohol eller heroin. Och du måste kontrollera ditt beroende annars kommer det att förstöra dig."

Jag förblev tyst men nickade sakta med huvudet. Vad mer kan jag göra. Han hade rätt.

"Din mamma är också en missbrukare," sa han, "men liksom hennes mor före henne och många före henne, har hon hittat ett sätt att kontrollera det, har du inte Catherine?"

Min mamma tittade ner och golvet och sa mjukt: "Ja, husse."

"Catherine har inte tillräckligt med kontroll för att hindra henne från att förstöra sitt liv och sig själv med sitt missbruk, gör du Catherine?"

"Nej, mästare."

"Så Catherine har överlåtit kontrollen till mig, har du inte Catherine?"

"Ja mästare."

"Vad menar du, 'kontroll'?" Jag frågade.

Farbror Jack förklarade."Catherine har överlåtit kontrollen över sitt liv till mig. Hon har tagit beslutet att lyda alla mina befallningar och att inte söka nöje i smärta och träldom om jag inte säger till henne att det är OK. När jag säger att hon måste lyda alla mina befallningar, Jag menar alla mina kommandon, eller hur Catherine?"