Filippinerna inte asiatiska

Upoznavanje u Bosni

Det finns flera statliga parker i vår region Illinois. En som ligger ganska nära vårt hem har en måttligt svår vandringsled som min fru och jag går några gånger om året. Våren efter vårt golfäventyr (se vår första erotiska berättelse) bestämde vi oss för att ta en lugn vardagspicknick. Det var väldigt få campare och/eller besökare. Efter att ha grillat bestämde vi oss för att vandra längs sjöleden. Den här leden är cirka 2 mil lång och har en rastplats med en bänk ungefär halvvägs.

Eftersom dagen var extremt mild med solig himmel Sexpositioner och idéer min fru och jag klädda i shorts och kortärmade skjortor. Min fru bestämde sig för att inte bära bh och hennes bröstvårtor var tydligt synliga genom bomullsmaterialet på hennes topp. Hon har talgoxar (36C) med bröstvårtor som ser ut som tandköttsdroppar. Hon är ca 5'7" med kastanjebrunt hår och bruna ögon. Hon har fantastiska ben och hennes fitta är helt rakad.

När vi gick leden lät jag henne ta poängen; för jag ville titta på hennes fina rumpa. När vi nådde mittpunkten bestämde vi oss för att vila på bänken längs sidan av stigen. Medan vi vilade började vi kyssas och jag började leka med hennes bröstvårtor genom hennes topp. När våra kyssar och nackningar fortsatte tog jag bort hennes topp och sög på hennes bröstvårtor medan hon lekte med min upprättstående kuk. Snart var vi båda nakna och extremt upphetsade. Min fru la sig på bänken och spred ut sina ben så att ett ben var på var sida om bänken. Hennes släta och rakade fitta såg bra och inbjudande ut.

När jag knäböjde i slutet av bänken började jag äta upp hennes rakade fitta. Hennes klitoris blev hårdare och hårdare när jag slickade och sög och bet den försiktigt. Dessutom sög jag och bet försiktigt hennes blygdläppar. (En av hennes blygdläppar är större och gråter bara för att bli sugna.) När jag åt hennes fitta nämnde hon: "Vi kanske inte borde göra det här, någon kan komma längs vägen."

Jag försökte lugna henne genom att säga: "Oroa dig inte, parken är nästan tom och sannolikheten för att någon ska vandra stigen är liten.Dessutom borde vi kunna höra alla fotsteg i löven."

Något lugnad slappnade min fru av och lutade sig tillbaka på bänken och jag återgick till att äta hennes kala fitta. Hela tiden när jag åt hennes fitta stönade hon och hade ögonen stängda med ett ansiktsuttryck av njutning. Filippinerna inte asiatiska Jag kunde känna att hennes klitoris kliade och hennes fitta behövde en hård kuk. Så jag reste mig och förde in min hårda kuk i hennes varma och blöta fitta. När jag långsamt pumpade in min kuk i henne, märkte jag en person vid sidan av. Det var en kille i högskoleåldern som bar en lokal universitets-t-shirt. Han tittade inte bara på, utan smekte sin upprättstående kuk.

När jag blinkade till vår besökare frågade jag min fru: "Skulle det inte vara trevligt att ha en kuk till, så att du kunde suga som jag knullar dig?"

Min BDSM kommenterade med ögonen fortfarande stängda, "Det skulle vara bra, för just nu behöver jag all kuk jag kan få."

Jag gjorde en vink till vår besökare att komma bredvid min frus huvud och lägga hans kuk mot hennes läppar. När han gjorde som sagt överraskade det min fru och hennes kropp från midjan och upp från bänken. När hon tittade på mig, sa jag, "Det är okej med mig om du vill ha en annan kuk."

Med ett blygt leende sa min fru till vår nya följeslagare: "Ja, det är en fin kuk och du är en snygg kille. Så låt oss ta tag i det innan en folkmassa utvecklas."

Jag gick tillbaka till att knulla hennes fitta när hon åt vår nya väns kuk. (Senare upptäckte vi att vår vän hette Michael och han var förstaårsläkarstudent vid det lokala universitetet.) Att se min fru suga en kuk till är en stor tur på mig och jag var mer upphetsad än tidigare. När jag slog i hennes fitta kysste Michael och masserade min frus bröst och bröstvårtor. Min fru växlade mellan att suga och smeka Michaels hårda kuk.

När jag fortsatte att knulla min fru, bad Penisförstoring Från, "Snälla fingra min klitoris när du knullar mig. Jag vill få en orgasm." Jag tog min kuk ur hennes fitta och gned den mot hennes klitoris för att smörja in den.När jag gick in i hennes fitta igen sträckte sig Michael fram och började febrilt fingra hennes klitoris.

Michael anmärkte: "Jag har aldrig sett en helt rakad fitta. Den är så smidig och vacker." När Michael fortsatte att fingra min fru kunde jag känna att hon hade den första av många orgasmiska sammandragningar. Jag visste att min fru var på väg att få Raven Vintage Erotica orgasm. När våg efter våg av njutning gick genom hennes kropp, fortsatte Michael och jag att njuta av hennes gifta kala fitta.

Efter att ha återhämtat sig från sin orgasm sa min fru: "Vad väntar ni på. Vill Gta San Andreas Sex Appeal fusk inte också njuta av en orgasm?"

Mitt enda svar var: "Självklart gör vi det!" Med det gick jag tillbaka till att pumpa hennes fitta när Michael återupptog att ha sin kuk sugd.

Jag bestämde mig för att Michael och jag skulle byta plats. Så jag nämnde för honom: "Kom och ta min plats mellan min frus ben och njut inte bara av utsikten över en rakad fitta, utan också dess nöjen."

"Tack för inbjudan." sa Michael när han gled in sin kuk i min frus välsmorda fitta. När Michael knullade hennes fitta, sög min fru på min kuk tills jag exploderade på hennes bröst.

När min fru spred min sperma över hennes bröst bad hon Michael: "Få inte utlösning i min fitta, jag vill ha din sperma över min fitta, klitoris och mage." Innan hon hann avsluta sin mening, drog Michael ut och ejakulerade över hennes fitta med sådan intensitet att en del av hans sperma tog sig till hennes bröst och blandades med min.

Efter att vi återhämtat oss använde Michael sin t-shirt för att städa upp min fru vilket innebar att han gick tillbaka på stigen med bar bröst. Vilket min fru inte hade något emot, för han var ganska muskulös.

Vi tillbringade resten av eftermiddagen med Michael på vår picknickplats. Han gav min fru sitt telefonnummer och den nedslående nyheten att han skulle flytta om några månader till den centrala delen av staten för de sista åren av sin läkarutbildning. Ändå kunde vi träffa Michael ett par gånger.