Sexiga hårda bröst

Upoznavanje u Bosni

Det var morgonen efter. I natt låg jag klarvaken över hallen och lyssnade medan min fru Sexiga hårda bröst hade sex med min chef William. Jag var hans personliga sekreterare, Nyaste ryska kvinnor populära han hade bett mig följa med (och ta med henne) på hans arbetssemester, men ingen av oss hade riktigt förutspått hur saker och ting skulle fungera. Jag var tänd och baserat på vad jag hade hört i går kväll visste jag att de också var det. Jag var den första som vaknade, så jag började med något till frukost i det kaklade köket i min chefs lyxiga Key West-villa. Jag visste att det som hade hänt i natt hade tänt mig, men jag kände mig fortfarande lite obekväm och osäker i morgonljuset. De måste ha hört mig i köket, precis när jag drog upp baconet från spisen kom de ut ur hans sovrum och såg lite blyga ut och gick en skämsvandring in i köket, med honom som gick några meter bakom.

Aria satt i mitt knä medan hon åt, hon hade på sig en av Williams gamla vita t-shirts som kom ner till hennes lår, och han var i ett blått badrum med sina initialer broderade på.

"Eggs benedicts är min favorit" sa Aria entusiastiskt medan hon slängde ner frukosten som jag hade gjort åt henne. Hon hade fått upp en aptit.

"Ja, jag blev förvånad över att hitta färsk mat i kylen sedan vi precis kom hit." sa jag och försökte låta luftig och avväpnande, det var lite spänt Ass Sniffing Erotisk rummet, vi verkade alla tre nervösa över Chick med fitta som hade hänt i natt och det hade inte varit mycket samtal.

"Jag lät vaktmästaren Thomas veta att vi skulle vara här, och han fick oss i lager. Tack för att du lagade mat." sa William med sin sydafrikanska accent. Han avslutade sitt bacon och rostat bröd och meddelade att han behövde ringa ett telefonsamtal och tog sitt kaffe ut på den bakre verandan som vette ut mot Karibien.

Precis när dörren stängdes vände sig Aria om i mitt knä för att vända sig mot mig och la sin hand mot min kind. "Är du okej älskling?" sa hon och pratade snabbt."Jag trodde att gårdagen var så varm, men jag var full och betedde mig vild, och nu känner jag mig orolig som fan."

"Jag är okej, jag är okej," sa jag och slog min arm runt henne och kände hennes svala hud under tyget på Williams långa t-shirt.

"Jag behöver inte göra det här," sa hon akut. "Jag kan sätta stopp för det just nu. Jag kan bara gå till en spermieklinik och--"

"Nej älskling. Det här är det bästa." sa jag och drog henne hårt mot mitt bröst. "För att vara ärlig, går kvällen var faktiskt ganska jävla varm för mig, och jag vill höra hela historien från dig."

Hon stannade en stund i mitt knä och tittade nyfiket på mig. "Din smutsiga pojke." sa hon i skenande förebråelse. Sedan kysste hon mig, långt och djupt, och hennes hand gick mot mitt gren. "När jag får dig ensam nästa gång ska jag berätta för dig allt."

Jag tänkte säga något i stil med "det är okej så länge du får mig att sperma lika mycket som du får honom", men det verkade inte rätt att försöka köra showen när jag ärligt talat hellre ville låta henne ta kontroll, hon mådde bra. Allt jag sa var "Om du är okej med det, skulle jag vilja vara i rummet nästa gång."

"Okej älskling." sa hon, sedan gick hon tillbaka till sin Eggs Benedict.

Efter några minuter kom William tillbaka in i rummet och stoppade på ett iögonfallande sätt tillbaka sin telefon i fickan när han gick in och började fylla på sitt kaffe.

"Så, jag checkade in med David." sa Aria med spänning i rösten. William pausade sitt kaffe mitt i upphällningen och tittade nervöst på oss. "Vi är alla okej, och nöjda med det här arrangemanget. Sexiga hårda bröst Väldigt glad kan jag säga" och hon tog ett överdrivet grepp efter min kuk som hade växt hårt i mina shorts.

William slappnade av synligt och satte sig vid bordet med sitt kaffe. Han pustade en snabb suck, "för helvete Jag är nöjd med det här arrangemanget." sa han och gav mig ett fräckt leende."David ärligt talat, jag bad dig inte att komma på den här resan för att jag ville ha din fru, jag ville ha dig här för att du för en undersysselsatt socionom har varit avgörande för att hjälpa mig att forma våra planer på jobbet. Några av de idéer du har haft har verkligen hjälpt mig att driva mig framåt, och jag uppskattar dig." Han smuttade på sitt svarta kaffe. "Men jag hjälper mer än gärna Aria med allt hon behöver på den här resan, men jag är ärligt talat lättad över att du inte hatar mig just nu. Jag var mer än lite full när jag kom med det här förslaget igår, och jag var nöjd när du tackade ja, men när jag vaknade i morse var jag rädd att jag hade varit långt utanför linjen i natt."

Jag rodnade ursinnigt och försökte stamma något obekvämt att säga, men Aria täckte för mig "David gillade vad han hörde i går kväll, men han vill vara i rummet nästa gång." Hon flinade lurigt.

"Det är bra för mig, du är ansvarig för honom. Om du vill att han ska titta är det bra, eller så kan han spela också. Det här skulle inte vara min första trekant med en tjej." sa han med en liten blinkning.

Aria höll nästan på att kvävas av sitt kaffe, och sa sedan in: "Låt oss inte gå före oss själva. Han kanske tjänar en trekant om han är en riktigt bra pojke, Onepeice Of Ass med den uthållighet du visade i går kväll är jag inte säker på att jag kan ta två. " Jag rodnade ännu djupare igen och vi avslutade frukosten.

Den dagen simmade vi ut till en liten katamaran som låg förankrad i en boj ett par hundra fot från stranden, William hade sagt att han ville ta oss med att segla. Båten var troligen mindre än tjugo fot lång, bara två smala gula glasfiberpontoner med trampolingolv i nät i mitten och en hög aluminiummast. Det fanns ingen stuga eller inneområde. "Kom hit David, låt mig visa dig hur man arbetar med en Hobie Cat." Sa han och hjälpte mig att höja seglet, då och då hur man hanterade rorkulten och hanterade huvudklämman kallade han klossen, som styrde hur långt seglet kunde röra sig.

Aria satt på studsmattan i den smala gröna bikinin som hon hade köpt tillbaka i Minnesota och tittade på när vi fixade saker och ting. Efter några minuters instruktion gick vi iväg. Vårt regnbågsfärgade segel var fullt, och jag kontrollerade skeppet under Williams godkännande öga. Jag hade inte seglat tidigare i mitt liv, men inom bara några minuter hade jag kläm på det. Jag kom på mig själv med att skratta högt när dubbla skrov slog mot vågorna och kastade upp havssprej, havet var grönt och himlen var blå, precis som Beatles-låten.

William satte sig vid Aria på studsmattan, tog lite vin ur sin torra påse och hällde upp två träkoppar. Jag drack inte för mina händer var fulla, den ena med repet som styrde seglet och den andra med rorkulten som höll vår riktning. Vi flög längs vågorna en stund när de avslutade sitt vin, medan jag fokuserade på vinden och seglet.

När jag tittade tillbaka på dem såg jag att min fru drog ner sina badbyxor förbi hans muskulösa lår. Han var naken och solbränd med ryggen mot mig när hon lade sig på kattens studsmatta. Hon fångade min blick med sin och gav mig en liten blinkning med sina vildgröna ögon. Sedan sänkte hon sitt ansikte mot hans knä.

Jag var tvungen att koncentrera mig på att hålla seglet fullt men inte så fullt att det kunde tippa oss, så jag kunde bara fånga blickar när hon sög honom, långt och djupt. Hans händer var på hennes huvud.

Efter bara ett par minuter reste han sig plötsligt upp, naken och solbränd, och slängde henne på ryggen, hennes fulla bröst studsade mot den gröna bikiniöverdelen när hon föll på nätgolvet. Hans stora ram av hans rygg blockerade mest min sikt, Spermabyta jävla dockor jag kunde fortfarande se honom dra hennes lilla gröna bikini åt sidan när han tvingade upp sin kuk i henne.

Hon gav ett skarpt rop som bara var halvt vilsen i vinden, och sedan älskade han henne där mitt på ljusa dagen. Med båda mina händer fortfarande sysselsatta med att hålla båten segling var jag stenhård, men rodnad, och såg mig nervöst omkring när de var så utsatta.Vi var långt ut i öppna blå Karibien nu, alla båtar jag kunde se var nära horisonten. Aria höll sig stilla medan han knullade henne kraftigt tills han kom. Sedan stod han, solbränd och naken och höll en hand mot masten för att stabilisera sig. Ett långt band av sperma trädde ut från hans enorma kuk med vinden, även om han inte verkade märka det. Sedan tog han vinflaskan, tog upp den och drog en lång stund.

Under honom arbetade min fru med att dra tillbaka sin bikinibyxa på plats för att täcka hennes nakna fitta. Hon tittade hungrigt upp på honom, Jag kunde säga att hon inte hade spermat, och hon ville fortfarande ha mer.

William gick fram till mig, fortfarande helt naken. Det här var första gången jag såg hans kuk. Take a shower with me Heterosex Jag var en medelstor kille enligt vad jag hade läst, men han var hängd. Omskuren, med ett stort fett huvud som fortfarande droppade. "Låt mig ta oss tillbaka mot ön," sa han till mig, "vi är tillräckligt långt ut, vill inte att det ska komma upp väder. Gå och sitt med din fru." Han befallde och tog repen och räckte mig vinet.

Jag satte mig ner med Aria när William, som stod imponerande och naken, vände båten och pekade tillbaka mot ön. Min fru verkade förvirrad när hans breda kuk studsade med varje våg.

"David, snälla rör mig." Sa hon genom sammanbitna tänder och tittade på honom. Hon var desperat och jag visste vad hon ville.

Jag höll vinflaskan med min vänstra hand och satte min högra mot hennes gren och gled hennes kostym åt sidan med mina fingrar. Jag borstade hennes fittläppar ett ögonblick och gick sedan rakt mot hennes klitoris, hon var redo och väntade på det. Hon lade ena handen på mitt lår, ignorerade erektionen som visade sig genom mina blå badbyxor, och tog tag i repen med den andra handen för att hålla oss stadiga i vågorna.

Hon gav mig en snabb kyss, men höll mest ögonen på William när han stod solbränd och bar och styrde skeppet medan hans breda fulla kuk guppade med skeppets svajande. Hon spred ut sina lår för mig, och jag cirklade hennes klitoris snabbare, Jag visste vad hon tyckte om, och hennes kropp reagerade på min beröring.

Efter att vi hade gått i ett par minuter märkte William vad jag gjorde för henne och hur hennes ögon var låsta på honom. Hans redan stora kuk började lyfta igen högre och större. Han var som en porrstjärna.

Arias hand gick mot min handled och tryckte den hårdare mot hennes rakade kulle, hon var frenetisk. Storm Sex Net inte, hårdare, sluta inte." Hon väste mot vinden och sedan kände jag hur hon äntligen fick orgasm. Hon la sig tillbaka, vacker och kurvig med slutna ögon i solen, trosorna fortfarande åtdragna och lämnade hennes våta nakna fitta exponerad. Jag kände hur min kuk började mjukna efter några minuter och vi fortsatte ett tag tills strandlinjen närmade sig.

William släppte seglet när vi kom nära stranden med utsikt över hans hus, och han kastade ner ankaret.

Vi insåg att Aria Stor kuk och boll somnat. Hon Styck Strumpbyxor och sur när jag väckte henne första gången, men efter några minuter gav William oss lite simutrustning, och vi snorklade tillsammans och njöt av det klara vattnet och de färgglada fiskarna bland reven.

När vi hade tröttnat på att simma höll Aria och jag fast vid repen på undersidan av katamaranen i skuggan av nätet och höll oss tätt intill varandra. William klättrade naken upp på båtens däck, räckte ner ytterligare en flaska vin till oss från sin torra väska och drog sedan fram en spjutpistol. Vad hade han inte där inne. Min tjej och jag simmade i skuggan under katamaranen och höll oss i repen på undersidan av båten och drack vin direkt ur flaskan, William dök rakt ner med spjutpistolen. Han var borta för vad som verkade vara en lång tid, och när vi hängde i repen som höll om båten. Han dök upp en minut senare med en enorm och blodig fisk fäst vid änden av ett spjut.

Han torkade saltvattnet ur ögonen och gav ett strålande leende när blodet från fisken samlades runt oss. "Det är bäst att vi går tillbaka till Tank Girl Bild älskar röd snapper." Aria grep min arm av rädsla och vi simmade kanten där William och jag båda hjälpte till att trycka upp henne i hennes fasta rumpa, och hon klättrade tillbaka på studsmattan.

Senare på kvällen efter en dusch och ombyte grillade jag röd snapper ute på däck medan Will och Aria spelade schack vid ett litet flätat bord. Han hade bytt om till en beige linnekostym, och hon bar en juveltonad aftonklänning med guldörhängena som jag köpte henne för vår senaste årsdag.

Aria flyttade sin svarta riddare till sin kungs biskop sexa och parade honom igen. Jag kunde se i hans ansikte ögonblicket när han insåg hur smart hon var. Jag var stolt.

Middagen är klar sa jag, jag drog av hela fisken från Chris Taliana gravid och serverade en halv fisk till varje. Aria hade redan gjort sidorna och William hade tagit fram lite gott vin.

Solen hade gått ner helt när vi avslutade middagen. Jag diskade medan de pratade på däck, och han hade en cigarr.

När jag kom tillbaka tittade William förväntansfullt på mig. "Tja, jag skulle föreslå ett annat parti schack, men jag kan tydligt se att din dam är utanför min liga i detta avseende", sa han med sin tjocka accent. "Vad säger ni vi Allt gå till sovrummet?"

Aria rodnade och vände sina ögon förväntansfullt mot mig. Jag ställde mig bara upp och tryckte i min stol, och de följde efter.

Saker och ting verkade lite besvärliga när vi kom in i hans sovrum tillsammans. Aria smuttade ur sitt skaftlösa vinglas och såg blyg ut, och jag drack öl kraftigt och tänkte inte föreslå det första steget.

Jag tittade runt i rummet från hans mahognyaffischsäng, de mjuka turkiska mattorna på klinkergolvet, originalkonsten på väggarna. Heterosex Come on daddy ive a wet surprise for you "Det här är ett intressant stycke" sa jag och pekade på en "Är det verkligen ett original?"

"Jag är inte säker." Ryska kvinnor vill stanna Will. "Min farbror Caleb har samlat på sig dessa, han kommer hit mycket mer än jag eftersom han har gått i pension. Det ser dock trevligt ut", sa han och tittade på oljemålningen med ny uppskattning."Min farbror fick dock aldrig några barn, så fastigheten borde komma till mig, om inte någon skulle kapsejsa katamaranen för långt ut i havet" skrattade vi alla. Sedan stod vi obekvämt tysta en stund.

Efter ytterligare ett ögonblick talade William "Ja, jag kan se att vi är i ett litet återvändsgränd, så jag ska ta ansvaret. Du." sa han och tittade på mig. "Ta av dig byxorna och lägg dig på rygg med huvudet här" pekade han.

Jag tog plikttroget av mig mina kläder medan de tittade men lämnade på mina gråa boxershortor som de låg där han hade sagt med mitt huvud lite närmare fotbrädan än mitten. Filtarna var släta och svala under mig.

"Nu du." Han talade. "Ta av dig naken och sätt din lilla fitta på din mans läppar med tårna pekande mot slutet av sängen."

Aria rusade för att ta av sig klänningen och trosorna och slängde dem slarvigt åt sidan, och klättrade sedan över mig och tog sig till mina läppar. Det var som om vi var placerade för en sextionio med henne på toppen, bara jag slickade redan hennes varma våta fitta, men hon var uppe på underarmarna och ignorerade den växande utbuktningen som växte i mina trosor.

Jag slickade henne länge och ivrigt, och hon svarade tryckande mot mitt ansikte. Från där jag låg kunde jag bara se hennes bara röv som malde och det försänkta taket ovanför när jag ursinnigt tog henne med tungan.

Efter en tid kände jag hur sängen skiftade när William kom för att göra oss sällskap. Han gick in i mitt synfält och närmade sig henne bakifrån med sin enorma kuk på full display. I går kväll hade jag så gärna velat se vad de gjorde, och jag insåg att jag var på väg att få en närbild.

Min fru malde sin klitoris på min beredda tunga när han rörde sig bakom henne på sina knän och fyllde det enda utrymme jag kunde se bakom hennes fasta rumpa.

"God man, sa han," fortsätt så. Sedan stönade Aria när han tryckte isär hennes lår med sina egna, och hennes klitoris föll tyngre på min mun. Jag såg direkt när han kom över mig och anpassade sin massiva kuk med hennes klara öppning.Han var ett monster, nästan dubbelt så lång som jag, och bred som en cola.

Hon flämtade och stönade och vek av mitt ansikte när han gick in i hennes vovvestil bakifrån. Hans bollar drogs upp hårt, men var nära ansiktet, så jag slöt ögonen hårt och fokuserade på att slicka min frus klitoris. Känslorna var för intensiva för henne, hon försökte slingra sig fram utom räckhåll för min mun, så jag slog mina armar runt hennes lår för att hålla henne stilla. Hon lutade sig framåt och jag kände hur hennes läppar borstade mot min rasande kuk genom tyget på mina trosor, jag kunde se att hon skrek förbannelser, men jag kunde inte höra dem så bra eftersom hennes släta lår pressades mot mina öron. Min kuk var så hård, men den hölls hårt fast av mina tajta underkläder.

William tryckte in i henne hela vägen, och jag stal en glimt och såg att han inte passade helt. När han började slå hårt i henne fanns det för mycket för att få plats hela vägen inuti henne.

När jag slickade henne underifrån, knöts mina ögon hårt, jag hoppades tyst att hans bollar inte skulle nudda mitt ansikte, när hon plötsligt sprutade. En ström av henne kom in i min mun, och jag upptäckte att jag var tvungen att svälja så fort jag kunde, bara för att kunna andas. Trots mina ansträngningar hällde hon ner för mina kinder, jag kvävdes och blåste ut, mitt ansikte var genomblött, mina ögon stängda och min penis fastnade och ignorerades mot det elastiska midjebandet.

Hon sprutade igen och försökte komma undan, men jag höll henne fast på plats medan William dunkade henne bakifrån.

Sedan var det som att hon knäppte, skrek som en galning och slog som ett instängt djur. Jag hade inget annat val än att släppa henne, medan hon E Kvinnor 911 Ukraina ner min kropp bort mot sänggaveln, där William fångade henne.

Han hade klättrat över mig och grep henne i hennes höfter, och hon var lågt böjd nu med bröstet som krossade min hårda kuk och hennes ansikte på madrassen mellan mina ben.Jag var fastklämd under dem, och jag kämpade för att torka hennes sperma från mina ögon, men då kunde allt ses var att hans rumpa upprepade gånger slog henne bakifrån medan hon skrek och stönade. Jag kunde höra henne nu när mitt huvud var fritt från hennes lår, hon var högljudd och brådskande.

"Åh gud vill!" Hon skrek "Åh fan!"

Och sedan knäckte hans höfter, fortfarande gränslade över mig, jag kände hur hans lår spändes när han fyllde min fru. Hon var överväldigad och försökte svagt dra sig undan med brösten malande mot min kuk, men han hade henne stadigt och ville inte låta henne fly när han sköt sina höfter framåt och kom in i henne.

William rullade av åt sidan och lade sig utmattad på rygg. Aria kröp över mig med sina nakna bröst pressade mot mitt bröst; hennes våta fitta våt mot tyget av mina trosor som min kuk ansträngda under henne. Hon var fortfarande rodnad av sex när hon nussade min kind. "Helvete älskling, tack." Hon viskade. "Du fick mig att sperma så hårt."

Aria insåg att mitt ansikte fortfarande var vått av hennes sperma och tog tag i ett hörn av filten för att torka mig torr. "God gud, förlåt älskling." Sa hon fnissande. Vi gosade en minut och jag la händerna runt hennes lilla ram och höll henne nära medan William samlade sig.

Hon gled åt min sida bredvid William och slappnade av på de mjuka filtarna medan jag fortfarande höll henne. Jag var fortfarande hård och kåt, men de två var uppenbarligen utmattade av sexet och vår dag på havet. Aria hade en arm runt mig och en arm runt Will när hon började andas djupt och rytmiskt. Det var fortfarande tidigt, men båda verkade sova.

Jag lade mig där på sängkanten och rullade mig åt sidan för att ta in synen av min fru, låg tyst på överkastet med hennes perfekta nakna bröst som visar en lätt solbränna linje från vårt bad idag. Janine Tit Fuck kurviga rumpa pressades in i de tunna vita bomullsfiltarna, och hennes starka solbränna älskare låg bortom. Gud jag var kåt.

"Det är läggdags baby." Hon mumlade halvsovande."Gå tillbaka till vårt rum, så ska jag kolla upp dig snart för att vara säker på att du beter dig."

Jag rullade motvilligt av den smala biten av sängen jag hade ockuperat och stod ovanför och tittade på dem. Hon rullade sig naken och myste upp naken bredvid William. Han tog hörnet av filten och drog med sin starka arm och gled ut den under dem och halvtäckte deras nakna kroppar. Båda deras ögon var stängda.

Min fru öppnade ett öga och fokuserade på mig. "God natt älskling. Och kom ihåg, ingen cumming än." Hon sa. Beautiful body on this hot babe noveller "Du kommer att bli belönad, men bara om du har tålamod. Gå nu och lägg dig". Jag kunde inte säga om William fortfarande var vaken och lyssnade.

Jag släppte ut ett djupt andetag som jag inte förstod att jag hade hållit, och vadderade sedan motvilligt över rummet till dörren, korsade hallen och hoppade in i min säng. Jag var kåt och hård, men efter vår dag på vattnet var jag för trött för att ens tänka på att bryta mot reglerna och sluta utan Arias tillåtelse. Mina armar och ben var slitna av simningen när jag lade mig i mina underkläder och kände hur min erektion mjuknade när jag somnade. Jag var inte vaken för att veta om min fru vaknade och hade mer sex med min chef William, men med tanke på hur trötta vi var tvivlade jag på att de gjorde det. Åtminstone för natten.