Låt mig se den där röven släppa

Upoznavanje u Bosni

En post iSummer Lovin' Story Contest 2022.

Bernie Taupin; Elton John: "För såvida de inte ser himlen, men de kan inte och det är därför, de vet inte om det är mörkt ute eller ljust."

= = = =

Det har varit ett par väldigt tuffa månader för mig. Jag heter Danny. Tillverkningsföretaget jag jobbar för stängde och permitterade över tvåhundra. Big Cock Tranny Ladyboys tidigare företag var ett av de stora kontrakten för företaget min fru Darcy arbetar för. Som sådan har hennes timmar minskats. Vår plånbok har fått ett rejält slag.

Våra bästa vänner är ursprungligen Darcys vänner från college. Darcy skrev på med Acrid Solutions direkt efter college. Hennes bästa vän Ginger festade lite för mycket och det tog henne ett extra år att ta examen. Darcy rekryterade henne till Acrid. Några år senare gick Trent med i Acrid. Han gick på samma college och de sprang runt i samma klick. Ett år efter att Trent gick med i Acrid gifte han sig med Ginger. Det var för ungefär arton månader sedan. Darcy och jag gifte oss för fem år sedan.

Som ett resultat av att mitt företag viker sig har Trent, Ginger och Darcy minskat arbetstid och jag är arbetslös. Darcy har varit väldigt stöttande när jag söker jobb. Vi har verkligen minskat och nöjer oss med min arbetslöshet och hennes sänkta lönecheck.

Vi fyra hade ursprungligen planerat för en stor semester till Kaliforniens vinland, men nu tillåter vår budget bara helgresor till bergen. Trent var ledig fredag ​​liksom Darcy. Ginger jobbade torsdagsnattskiftet så hon skulle vara med oss ​​runt lunchtid på fredagen. Vi gjorde det här för två veckor sedan och det var väldigt roligt. Jag gillar att fiska. Låt mig se den där röven släppa Darcy gillar att vandra. Ginger fotograferar och Trent jagar fåglar och smådjur.

Förra resan litade damerna inte på att Trent och jag kunde ge tillräckligt med mat för att överleva helgen, men de visade sig ha fel. Det finns inga sexpack eller vinflaskor i det vilda, så vi tog med våra egna.

( * ) ( * )

Darcy och jag kom på torsdagskvällen. Vi väntade på Trents ankomst genom att busa.Jag fick en avsugning och Anal tårbehandling gick av och styrde mina fingrar till precis rätt plats. Trent visade en timme före skymningen.

När Trent väl kom tog vi vår första last ner till området vi Extremt stor penis för två veckor sedan. Det är ungefär en tjugo minuters stigning från parkeringsplatsen. Våra kylare har stora hjul så vi använder dem som mulor för att transportera det mesta.

När Trent och jag hade rest upp två tält gick vi tillbaka till bilarna för att hämta allt annat. Vi lämnade Darcy ensam med Trents hagelgevär. Det där hagelgeväret är lite tjusigt. En Beretta A400 något eller annat. Trent säger att han fick en hel del på någon pantbank. Jag kan skit om vapen så jag är tyst när han susar om dem.

Trent och jag delar många gemensamma nöjen så vi ägnade vår promenadtid åt att komma ikapp våra segrar och förluster. Laddade med några små ryggsäckar Trent och jag släpade ner resten av våra skit till campingen. Darcy hade en eld på gång och stekte några hamburgare och franker. Myggljusen var knappt tillräckliga den här gången eftersom det hade regnat några dagar sedan vårt senaste besök.

Vår camping är tillräckligt avlägsen för att vi sällan hör någon passera i närheten.

Utan mobiltelefonsignal var det inte lönsamt att surfa på internet. Så vi skickade runt min gitarr och turades om att plocka och flina. Ingen av oss tre är särskilt bra men det höjde månen. När vi släckte branden kallade vi det en natt runt elva.

För er som aldrig tyckt om att campa i bergen blir det jävligt kallt på morgonen. Darcy och jag myste tills det blev uppenbart att hon ville Fat Ass i Thong mer. Med hennes stönande dämpade slickade jag henne till en mild orgasm. Så blöt som hon var gick jag lätt in och hade inga problem att tyst få av mina stenar.

Efter att ha fått igång en brasa på morgonen rakade jag mig medan kaffekannan rann. Darcy, med håret tillbakadraget i en hästsvans, dök upp när lukten av färskt kaffe överföll henne. Hon var klädd i jeans och sin favorittröja.Trent, som alltid var nöjd med att låta andra få igång saker och ting på morgonen, dök upp kort därefter.

Efter att ha druckit några energidrycker tog Trent sitt hagelgevär och begav sig till okända delar för att gå på fågeljakt. Efter att han var borta kupade Darcy mitt gren och lovade mig en upprepning av gårdagen. Jag la min hand under hennes tröja och tweaked hennes obundna bröstvårtor.

Vi hade kommit överens om att träffas runt lunchtid för att hälsa på Ginger när hon kom. Jag gick till sjön för att fiska. Efter att ha hittat en fin sten att sitta på kastade jag min krok i sjöns lugna vatten. En kille utan fiskeredskap närmade sig. Det visade sig att han var viltvårdare och ville se mitt fiskekort. Jag hade ingen och lyckligtvis hade jag inte fångat något än så han släppte mig med en varning. Hot ebony playing with her self Heterosexuella Min dag och möjligen hela helgens fiske avbröts abrupt.

Det tog ungefär femton minuter för min värld att falla sönder. När jag närmade mig vår camping var det uppenbart att Darcy blev knullad i vårt tält.

Hon skrek inte men det var lätt att höra henne "Gör det Trent. Jag brinner. Åh, jävla jag håller på att sluta. Fan mig. Fuck me Trent!"

"Åh jävla. Jag ska cum" grymtades av Trent.

"Fyll mig älskling!" från min otrogna fru.

Min första tanke var att döda dem båda. Det blev nästan verklighet. Jag stack in huvudet i Trents tält och tog hans hagelgevär. Att kammare snäckor med mina skakande händer var mycket svårare än det borde ha varit.

När jag stod utanför mitt tält hörde jag Trent "Jag ska ta ett sexpack. Var redo att suga mig tillbaka till livet för omgång två."

Jag backade från mitt tälts ingång och väntade på att Trent skulle komma. Innan han kom till kylaren hamrade jag bakhuvudet på honom med kolven på hagelgeväret. Han var ute kall innan han slog i marken.

Nu då. Jag stod tyst och stirrade ner på någon som jag trodde var min vän. När jag riktade pistolen mot Trent kunde jag bara inte trycka i avtryckaren. Ett jävla rövhål förtjänade att dö, men mitt avtryckarfinger ville inte vika.

Min ilska kokade över när jag hörde Darcy skrika "Vad tar så lång tid Trent. Mina tonsiller måste kittlas."

Jag avfyrade båda hagelgevärsgranaten i luften. Darcy kunde inte hålla tillbaka sitt skrik när hon kikade ut och såg mig med ett hagelgevär och Trent liggande på marken.

"ÅH NEJ. PÅ NEJ. ÅH MY GAWD. VAD HAR JAG GJORT. DU DÖDADE HONOM!"

Darcy frös på knä i öppningen till tältet. Hennes ögon flög vidöppna när jag riktade hagelgeväret mot hennes knän.

"Så det måste kittlas i halsen, eller hur. Öppna på vid Med nylonslida annars blåser jag av ditt huvud. Det är bäst att du inte skriker."

Darcys mun öppnade sig tillräckligt för att sticka en knytnäve i.

"Tror du att ett hagelgevär skulle kittla dina halsmandlar?"

Tårarna rann nerför hennes skräckslagna ansikte.

Jag fortsatte "Att döda dig skulle inte vara tillräckligt med lidande. Lägg dig nu med ansiktet nedåt tills jag säger åt dig att komma ut. Om jag hör en jäkla sak kommer jag att göra mot dig vad jag gjorde mot Trent. Nicka ja om du förstår. Inte ett jävla ord, förstår du?"

Det var mer som femtio korta och snabba nickar jakande innan hon rullade om och grävde ner huvudet i kudden. Jag tog hennes mobiltelefon från tältet och stängde sedan öppningen.

När jag stod där och tittade på Trents kropp, kom ett lämpligt tillvägagångssätt för mig. Heterosexuella Deep throat for a futa demon Jag ryckte upp de fyra hörnankaren till hans tält. Var och en var säkrad med en slinga av rep som var cirka fyra fot lång. Jag använde min renskniv för att skära av dem. Jag knöt ett av repen till Trents vänstra fotled och traskade till det öppna fältet och släpade hans nakna och medvetslösa rumpa över stenar och taggiga buskar. Efter ungefär tvåhundra steg nådde jag mitt mål.

När vi slog läger sent i går hade vi upptäckt och hållit oss undan en stor eldmyrbacke. Mitt enda beslut nu var uppåt eller nedåt. Solbrända bullar förlorade till rostad wiener och nötter.

En efter en dunkade jag var och en av tältpålarna i marken och säkrade en arm eller ett ben till var och en. Trent, som såg ut som en naken bokstav X, blev rastlös när myrorna började försöka övertyga honom att flytta.Jävla små jävlar hade redan knäppt mig ett halvdussin gånger. Skit. De där bettna svider. Jag stoppade en stor sten i Trents mun. Han behövde ett finger för att få bort det och hans var en armslängds längd bort täckta av eldmyror.

Innan jag slutade satsa honom var mitt antal myrbett långt över några dussin. Trent, nu helt vaken, vände sina vädjande ögon mot mig när han ryckte till för varje tugga.

"Hör jäveln. Jag borde döda dig men det är Xxx Novell Story alls tillräckligt med smärta och lidande för dig. Även Sex är fantastiskt du får mig arresterad, finns det inget sätt i helvetet att jag inte kommer ut mot borgen. Du förvandlar mig till polisen och jag" Jag kommer att förvandla dig till en rykande skithög. De hittar inte din kropp. Jag trodde att vi var vänner men vänner knullar inte andras fruar."

Jag kunde höra hans gnäll och skrik när jag gick tillbaka till tälten. Jag ville inte att Darcy skulle ringa efter hjälp med Trents mobiltelefon, utan jag tog den från hans tält. Jag var tvungen att borsta bort myror som hade infiltrerat mina byxor och skjorta.

Utan att öppna mitt tält, gnällde jag mot Darcy "Tja, slampa, jag hoppas att det var värt det. Lita på mig. Om poliser blir inblandade, ska jag se till att dina kroppar aldrig hittas. Du ville ha het som eldsex, nu får du min hämnd. Darcy, jag tänker inte skilja mig från dig. Jag planerar att tömma våra besparingar och checkkonton. Jag kommer också att lösa in CD:n som vi skulle använda för att renovera huset. Eftersom jag inte ska skilja mig från digJag kan spendera pengarna som jag vill. Hör av dig senare tik. Ginger borde vara här snart nog. Lycka till med att förklara saker för henne. Åh, förresten, jag har hagelgeväret som pekar mot tältet. Don bråka inte med dragkedjan, annars kanske du sätter igång den."

"Danny. Lämna mig inte. Jag har gjort illa upp, jag vet. Snälla lämna mig inte. Jag är ledsen!"

Även om jag var frestad, svarade jag inte. Det är normalt en tjugo minuters vandring tillbaka ut till parkeringsplatsen. Jag klarade det på tio. De där jäkla myrorna bet mig fortfarande. Jag kan inte ens föreställa mig hur Trent mår. Katherine riveros caballero sigaaaa sigaaaaaa noveller Våra bilar var fortfarande de enda där.

Hagelgeväret var fortfarande i min ägo och pekade inte mot tältet som jag sa till Darcy. När jag placerade Darcy och Trents mobiltelefoner på marken använde jag kolven på hagelgeväret för att reducera dem till små skräpbitar. De skulle aldrig mer ha servicebarer. Eftersom jag inte ville ha skräpböter, öste jag upp bitarna och stoppade ner dem i en snabbmatspåse från papperskorgen. Som jag önskade att jag hade tagit tag i en ficka full med snäckor. Trents bil skulle ha drabbats av min ilska. Istället använde jag några stenar för att allvarligt skada hans vindruta och slog sedan ut strålkastare, sidospeglar och bakljus. När jag tog snabbmatssäcken och hagelgeväret motstod jag frestelsen att dumpa dem i "Keep America Beautiful" parksystemets papperskorg.

Vid en naturskön överfart slängde jag hagelgeväret i en fridfull sjö. När jag stannade för gas hamnade telefonresterna i soptunnan.

( * ) ( * )

När jag kom till banken vid middagstid inventerade jag våra pengar. CD-skivan var knuten till vårt sparkonto och de tog gärna ut en avgift för förtida uppsägning. Nästa var att konvertera det mesta av kontrollen och besparingarna till dussintals Visa-presentkort. Det drog ner banktillgodohavanden. Min ficka svällde av presentkorten när jag gick hem för att packa det jag kände var värt att göra resan med mig.

Nu då. Jag är förmodligen i djup skit för att göra det mot Trent. Jag har åtminstone inte skadat Darcy fysiskt men mitt hjärta gör så ont att jag måste fly. Jag lämnade min telefon på köksbordet och begav mig till Walmart för att köpa en GPS-blockerare. Det skulle hindra min bil från att lämna ett elektroniskt spår. En brännartelefon gick in i min varukorg också. Flera sexpacksflaskor med dietläsk anslöt sig till brödet, det skivade köttet och frukten innan de gick till kassan. Kan lika gärna försöka äta nyttigt medan det fortfarande finns kött på mina ben.

Den snabbaste vägen ut var på väg söderut och jag var ganska lättad när jag gick över till det angränsande tillståndet.Efter att ha tankat, använde jag min nya telefon för att skicka ett e-postmeddelande till mina föräldrar som informerade dem om att jag inte bara hade lämnat Darcy utan även staten. För att skingra rykten avslöjade jag Darcys fusk. Jag försäkrade dem att jag skulle röra vid basen när jag kunde.

Jag tänker inte sockerlacka den. Första veckan var ett helvete. Sju dagar och nätter av min egen lilla syndfest. Jag hade nått Brownsville, Texas tånagel, där du kan gå över till Mexiko. Gränsstaden Matamoros tog emot mig med öppna armar. Jag hade parkerat min bil i ett långtidsparkeringsgarage i Brownsville och bara tagit en väska och två tusen i Visa-kort. De återstående tusentals jag lämnade i ett kuvert stoppat inuti Liten kuk asiatisk porr på min bil. Om någon strippade min bil medan jag var borta, skulle de bara sakna mitt anpassade pin-nummer för att använda dessa kort. Jag var inte orolig eftersom ingen av de andra bilarna på parkeringen var avskalade. Cute and lewd Heterosexuella Sedan kanske de bogserar bort de avskalade fordonen igen. Nu blev jag lite orolig.

Med resebussar tog jag mig igenom Mexiko och njöt av sevärdheterna och de arbetande kvinnorna. Skuldkänslor dämpade mitt första möte med de vänliga damerna, men inte så mycket sedan dess. Jag har inte en aning om vad en hora kostar där hemma men de var ganska rimligt prissatta här.

Mina pengar sträckte sig mycket längre ner här än uppe i staterna, men jag började längta efter livet i staterna.

Om e-postmeddelanden kunde få dina öron att bränna, kom de som skickades av Darcy nära. Darcy ville väldigt gärna att jag skulle veta att det var Ginger som ringde efter ambulans och jag hade turen att hon hade. Trent var på livsuppehåll under några beröringsdagar. Tydligen kan eldmyror döda dig. Jag hade blivit biten ungefär trettio gånger och de gjorde som fan i några dagar. Trent hade bett över nittio procent av sin kropp. Stackars liten. Nettoeffekt, jag kunde förväntas bli åtalad för mordförsök. Vad hade de för bevis för att jag gjorde det. Omständighet i bästa fall.Okej, mina fingeravtryck kanske var över hela tältpålarna och hammaren men jag kan hävda att det var när jag satte upp tälten.

Mina föräldrars e-postmeddelanden var tempererade. Besviken på mig med en förståelse för stressen jag hade varit under och chocken över Heterosexuella hitta Darcy som otrogen. Jag antar att föräldrar alltid ser silverkanten.

Jag räknade ut att jag förmodligen skulle kunna leva i minst ett år om Visa-korten fortfarande fanns i min bil i Brownsville. Mitt pass kan vara flaggat så istället för att gå tillbaka över bron till Brownsville, betalade jag för en kanottur mitt i natten till en öde strand. Att sova på stranden var inte så romantiskt som det framställs på tv. Jag frös av mig rumpan och donerade generöst till myggbefolkningen.

När gryningen kom tog jag mig tillbaka till parkeringsstrukturen. Den promenaden tog hela morgonen eftersom stranden jag sov på var mil bort från Brownsville. Min orörda bil väntade på mig. Jag körde västerut och stannade vid ett kasino i Sunland Park strax utanför El Paso men egentligen i New Mexico. När jag tog tag i ett rum för natten på ett närliggande motell kändes den varma duschen jävligt bra. Efter att ha malit en levererad pizza slumrade jag till i drygt tolv timmar.

Att se hästkapplöpningen live i Sunland Park dödade eftermiddagen. Att få en sensuell massage på en närliggande salong gjorde mig dåsig så jag tillbringade en natt till nära kasinot innan jag begav mig till västkusten.

( * ) ( * )

Utan någon speciell agenda körde jag runt i södra Kalifornien. De är lite där ute ibland. Jag handlade i en Fry's livsmedelsbutik. En söt ung dam skannade min vagn. Jag hade köpt en liter mjölk i en plastkanna. Ett halvt kilo skinka inlindad i plast. Ett bröd i en plastpåse. En sallad i en plastbehållare. Till sist en flaska senap i en plastflaska.

Denna lilla älskling säger sedan till mig "Om du inte har en egen så säljer vi en papperspåse till dig. Vi erbjuder inte längre plastpåsar eftersom de är dåliga för miljön."

Jag skrattade för mig själv när jag ponerade efter en papperspåse och lade mina plastföremål i den.

Jag försökte jobba några dagsjobb men hårt arbete gjorde det helt enkelt inte för mig. Även om jag måste erkänna, det var bättre än att vandra genom antika gallerior och sitta runt på stranden. Allt verkade för dyrt så jag försökte Nevada i några veckor medan jag funderade över min framtid.

Verkligheten sjönk in. Jag gillade inte att vara "på flykt" och jag saknade mina föräldrar. Darcy inte så mycket. Ett mejl från Darcy sa att hon saknade mig och undrade om jag skulle komma tillbaka. Ingen ursäkt eller förklaring. Förena. Varför skulle jag ens överväga det. Jag svarade inte.

Efter två månader pekade jag min bil mot hemmet. Mitt tillfälliga vansinne skulle orsaka mig sorg, Dubbel avsugning Novell efter att stormmolnen hade passerat skulle jag ha ett liv igen. Två dagar senare drog jag upp till mina föräldrars hus. Jag undrade om Darcy hade betalat bolån på vårt "drömhem". Även om det brukade vara mitt hem hade jag liten lust att ens köra förbi.

Mina föräldrar lämnar sin ytterdörr öppen när det är fint väder, och det var idag, så jag gick in och meddelade min ankomst.

"Danny. Du är tillbaka!" från min mamma.

"Hej mamma. Hur mår du?" som vi omfamnade.

"Är du precis på väg. Var det någon som såg dig?"

"Nej, jag är trött på att springa. Jag behöver att du och pappa lägger det här kuvertet på en säker plats åt mig. Jag konverterade alla pengar jag kunde få tag på till Visa-presentkort innan jag försvann. Det här är de återstående korten ."

"Din pappa är ute och spelar golf. Han kommer att bli nöjd. Har du varit i kontakt med Darcy?"

"Ehm, NEJ. Varför skulle jag det?"

"Ja, hon är din fru. Hon ringer ungefär en gång i veckan för att se om vi har hört från dig. Även efter allt som gick ner älskar hon dig fortfarande."

"Det kan mycket väl vara det, men även Medicinsk fetischchatt jag fortfarande har känslor för henne kan och kommer jag inte Vackraste tjejen leva med henne igen. Vad skulle det vara för mening med. För mig skulle det vara som att sitta i en bil som står stilla på järnvägsspår. Bara en tidsfråga innan nästa tåghaveri."

Mamma såg ledsen ut och pratade inte på ett tag.

"Har du ätit. Jag skulle kunna värma upp lite rester eller kanske soppa och en BLT."

"Det skulle vara bra, vad som är lättast. Tack."

"Varför tar du inte en dusch. Det luktar som om du har varit på väg i några dagar."

"Jag kommer för att jag har."

Efter att ha duschat, ätit och sovit var det sen eftermiddag och min pappa hade kommit tillbaka från länkarna.

"Hej pops, hur fotograferade du idag?"

"Som en fyrverkeripjäs med popflaskor. Visste aldrig vart det jävla var på väg. Vann ett skin på det där par tre sjöhålet. Hoppade över det över vattnet och slog in för den enda birdien på det hålet idag. Ganska coolt va. "

"Det är en liten ruta på styrkortet. De frågar inte hur, bara hur många. Nästa gång du har ett öppet minne om jag går med. Jag ska varna dig nu när jag inte har spelat på länge."

"Så du stannar?"

"Ja, tills de kommer och letar efter mig. Jag föreställer mig att de kanske tvekar att erbjuda borgen eftersom jag precis gjorde en runner på dem."

"Men du kom tillbaka. Det borde räknas för något."

"Kanske. Jag vet bara inte hur mycket de vill göra ett exempel av mig."

( * ) ( * )

Inte säker på hur Darcy fick reda på att jag var tillbaka men hon skickade mig ett e-postmeddelande som varnade att Trent hade en poäng att göra upp med mig. Hade inte tänkt på det. Antar att han återhämtade sig från sitt möte med naturens små röda djävlar.

Pappa och jag spelade golf nästa morgon och när vi kom tillbaka väntade sheriffen på mig. Åtalet var grov misshandel. Borgen fastställdes till femtio tusen. Mina föräldrar doppade i sina besparingar och jag var tillbaka hemma vid lunchtid följande dag. Jag skulle aldrig få mina föräldrar att förlora sina femtio tusen så jag var med i det här under lång tid. Min advokat sa till mig att han trodde att de inte kunde bevisa uppsåt, under omständigheterna, så mordförsök försvann.

Mamma hälsade mig med "Darcy ringde. Hon kommer över för att prata med dig."

"Härligt. Tack för att du räddade mig."

Det var ungefär en timme senare när Darcy drog upp. Istället för att utsätta mina föräldrar för den här diskussionen träffade jag Darcys bil innan hon kunde gå ut. Hon rullade ner fönstret innan hon stängde av bilen.

"Hej" när jag bröt isen.Darcy såg uppgiven ut.

"Hej själv" var hennes dämpade svar.

"Vill du prata?"

"Ja, vi måste bestämma några saker. Min gissning är att vi är klara."