Vacker kvinna Ashley

Upoznavanje u Bosni

NÄRA SLUTET AV MÄNSKLIGHETEN

Loving Wives Sci-Fi-historia om en man som förlorar sin fru i en katastrofal världsomspännande pandemi, och hans överlevnad i efterdyningarna i en ny världsordning där större delen av världens befolkning är utplånad och kvinnor nu är i majoritet.

Ursäkta men historien är lite lång. Den är i 2 delar som kan läsas separat.

Det finns lite öppet sex i den här historien, så bättre att inte läsa den om det är det du är mest intresserad av.

Berättelsen är ett komplett fiktionsverk.

Förord

Jag insåg det inte då, men viruset som drabbade världen kunde inte ha muterats från Populära Strumpbyxmärken Strumpbyxor exotisk djursjukdom, hur hemskt det än var. Min bästa gissning var att det var något slags konstgjort biovapen som hade rymt från ett laboratorium i Asien. Världen hade inte lärt sig något efter Covid och det skördade resultatet.

DEL 1 - Pandemin

Jag heter Robert, förkortat Rob. Jag hade fått ett bra korttidsjobb som fartygsläkare på en superyacht på transit Gravid bondkjol Genua, Italien, till Florida, där dess nya ägare väntade på att ta emot leveransen. Vid 25-årsåldern, efter 7 långa års utbildning, hade jag nyligen avslutat min medicinska praktik och skulle om 6 veckor tillträda ett fast jobb som läkare på ett sjukhus i Boston. Äntligen skulle jag börja få en anständig lön och bidra ekonomiskt till mitt äktenskap. Detta sidojobb på fartyget var mycket lukrativt och gav lite välbehövlig extra pengar för att betala ryska kyrkan och studielån.

Min fru Lauren och jag hade varit älsklingar på gymnasiet sedan 16 års ålder och tillsammans sedan dess. Vi gifte oss när hon avslutade sin lärarexamen för 4 år sedan och vi hade nyligen bestämt oss för att börja försöka skaffa en familj. I väntan på mitt nya jobb hade vi precis flyttat till Boston från Portland och byggt upp en ny lägenhet. Hon hittade snart ett nytt lärarjobb och var upptagen med sina nya elever. Jag hade varit lös i lägenheten och väntat på att få börja på mitt nya jobb när jag fick syn på platsannonsen.Jag hade flugit till Italien för två veckor sedan och lämnade Lauren och väntade tålmodigt på att jag skulle komma tillbaka.

Jag anslöt mig till besättningen på 11 andra, och efter en veckas förberedelser gav vi oss av på överfarten över Atlanten till Florida. Resan förväntades ta upp till 3 veckor inklusive ett stopp för tankning och återförsörjning i Gibraltar. Besättningen var en blandad lott på fem män och sju kvinnor. Kaptenen var engelsman, och resten kom från olika länder i Europa - England, Frankrike, Sverige och Italien. Den enda andra nordamerikanen var en yngre flicka från Kanada.

Efter att ha lämnat Gibraltar, för att hänga med i vad som hände i världen, hade vi för vana att samlas i vår besättningslounge och lyssna på BBC World Service på Puertoricansk porrhistoria varje dag. Vi var alla bekymrade eftersom det innan vi reste rapporterades om en ny mycket otäck sjukdom som helt nyligen hade dykt upp i Asien. Inom några dagar rapporterades fall i Storbritannien och i många andra europeiska länder, uppenbarligen spridda av flygresenärer.

Nyheterna som kom på radion under den kommande veckan var nästan otroliga. Människor uppsökte sjukhus i Storbritannien med symtom på allvarlig lungstockning och feber. Det var en luftvägssjukdom som något liknar Covid men uppenbarligen mycket mer virulent och dödlig.

Hastigheten på sjukdomens spridning var skrämmande. Vacker kvinna Ashley Snart var viruset nu över hela världen och människor bokstavligen dog som flugor. Internationella gränser höll på att stängas men "hästen hade väl och riktigt bultat". Det verkade ostoppbart.

Efter många misslyckade försök nådde jag äntligen en doktorvän i Boston på fartygets satellittelefon. Han berättade för mig att viruset hade nått USA och spred sig som en löpeld. Sjukhuset där han arbetade var redan överväldigat. Ingen behandling verkade vara effektiv, nästan alla som fick den var döende och alla fick den. Deras bårhus var fullt och de höll på att stapla kroppar på parkeringen.Hans sista ord, mellan hostanfall, var en skarp varning - "håll dig borta härifrån."

Jag började bli desperat. Från rapporterna var det ingenting som världen någonsin hade upplevts tidigare, inklusive sjukdomar som kolera och den svarta pesten. Det fick Covid att verka som en vanlig förkylning. Det medicinska systemet hade nästan slutat fungera.

Jag lyckades äntligen kontakta Lauren. Hennes skola hade stängt och hon var hemma i vår lägenhet, livrädd. Jag sa åt henne att skaffa så mycket proviant som möjligt, täta lägenheten, inte Japansk sexkamp in någon och bara stanna kvar. Jag skulle komma till henne på något sätt.

Nästa dag Lauren jag ringde sa hon att hon började bli sjuk. Jag hjälpte henne att hitta några antivirala läkemedel i mitt medicinska kit hemma som jag hoppades kunde hjälpa. Jag pratade med henne om att andas in några steroider för att försöka få bort hennes lungstockning.

Dagen efter lyckades jag kontakta henne igen en kort stund. Jag märker att hon lät mycket värre. Hon hostade illa och hade svårt att andas. En fruktansvärd känsla av förtvivlan svepte över mig, hon var förmodligen döende, och hon visste det. Jag kunde inte göra något för att hjälpa. Hon sa lugnt till mig att det inte fanns något vi kunde göra åt det och bad mig hålla mig borta och rädda mig själv. Jag visste att hon hade rätt men mitt hjärta krossades. I tårar berättade jag för henne om andra droger i kitet som hon kunde använda om hon behövde få slut på sitt lidande. Hennes sista ord till mig var "Jag älskar dig så väldigt mycket, hejdå Rob." Hon stängde anslutningen och det blev bara tyst.

Jag försökte ringa en ambulans och även andra människor jag kände i närheten för att få hjälp, men ingen svarade. Den kvällen gick telefonnätet i Boston ner permanent.

Vi höll ett besättningsmöte för att bestämma vad vi skulle göra. De flesta av besättningen var från Europa och ville återvända hem för att hitta nära och kära, men vi var förbi "point of no return" för bränsle i havsöverfarten. Vi hade inget annat val än att fortsätta. Vi insåg också att det skulle bli ödesdigert att fortsätta till vår destination.

Vi bestämde oss för att fortsätta västerut, hitta en öde plats där vi kunde ankra och förhoppningsvis vänta på att viruset skulle bränna ut sig. Efter det, för att hitta någonstans att tanka båten och sedan åka tillbaka till Europa. Jag skulle lämna båten där och gå norrut på något sätt för att söka efter min fru. Jag visste att det förmodligen skulle bli en "vildgåsjakt", men jag var tvungen att göra det. Piss on her hair Incest Det fanns alltid hopp och i alla fall var det lite annat jag behövde göra.

Vi hittade en skyddad ankarplats på Bahamas. Radarn visade inga andra fartygskontakter och inga livstecken syntes i land.

Vårt liv i karantän blev en overklig tillvaro. I den verkliga världen var förmodligen alla, inklusive våra nära och kära, döda eller döende, men här var vi på en lyxig megayacht i paradiset. Ägaren till yachten var säkert också död, så vi flyttade ut ur de trånga besättningsrummen till rymliga gästhytter, tog till oss fina whisky och viner, badade och solade, lekte med vattenskoter etc. Tiden gick sakta men vi roade oss så gott vi kunde, en avledning från vår sorg. De nordiska och franska tjejerna i besättningen hjälpte till. De bestämde sig för att kläder var valfria och resten följde efter. Många av besättningen "kompisar" men jag kunde inte förmå mig att göra det, trots erbjudanden. Jag ville fortfarande vara Lauren trogen.

Efter en månad för ankar var vår matförråd nästan slut så en expedition skickades iland till en liten öde by för att söka föda. Lyckligtvis hade vi tillräckligt med bränsle för att driva generatorerna och gott om vatten, bara av avsaltningsanläggningen ombord. Expeditionen återvände vid solnedgången med gott om förnödenheter som rapporterade att de inte hade sett någon levande, bara ruttnande kroppar.

Efter ytterligare 2 månader för ankar där, med fler expeditioner i land för förnödenheter, körde vi motor till Nassau och lade till vid en marina. Det fanns inga tecken på liv runt hamnen.

Scenerna i staden vid Nassau var mycket värre. Viruset hade verkligen varit dödligt. Platsen var full av döda kroppar överallt.Många människor hade åkt till sina hem sjuka och sedan dött, men för vissa hade det varit så dödligt att de precis dött på gatorna, i sina bilar, i affärer, överallt. Det verkade som att viruset hade varit dödligt för de flesta av öns befolkning. Vid det här laget hade alla fångat den och antingen dött eller överlevt. Utan några fler värdar att infektera hade viruset bleknat ut lika snabbt som det hade kommit.

Ibland såg vi några personer som hade överlevt. Vissa skulle prata med oss ​​på avstånd, andra skulle avlossa skott för att varna oss bort.

Allt hopp jag hade om att hitta Lauren vid liv Victoria Beckham Upskirt försvunnit till nästan ingenting, men jag hade gett henne ett löfte som jag tänkte hålla.

Jag bestämde mig för att det bästa sättet Vacker kvinna Ashley komma till Boston var att hitta en båt och segla upp längs kusten till Bostons hamn. Jag hade bestämt mig för en yacht. Jag var en erfaren sjöman, tack vare min farbror när jag var ung. Det skulle gå långsammare med segel än med motoryacht, men bränsle skulle inte vara ett problem. Det fanns massor att välja på i Marinan och jag hittade en 50 fotare som var riggad för att segla short-handed. Jag skulle inte gå ensam, bad den 19-åriga kanadensiska tjejen i besättningen, Shelly, att få följa med mig. Hon ville söka efter sin fästman i Quebec.

Tillsammans med hela besättningen letade vi efter förnödenheter i staden och fyllde på de två båtarna.

Att hitta förnödenheter var inte ett problem eftersom det fanns få andra asätare i närheten. Det fanns ingen färsk mat eftersom strömmen hade svikit för länge sedan och allt hade blivit förstört, så vi åt främst konserver och torkad mat. Ett campinglager visade sig vara en bonanza med friluftskläder, utrustning, sovsäckar etc. och särskilt lager av uttorkad mat. Det skulle komma in på vintern när vi kom norrut så vi behövde vara förberedda. Att tanka båtarna var en utmaning men vi riggade upp en liten pump som drevs av en bärbar bensingenerator.

Vi var äntligen redo. Efter ett farväl med resten av besättningen seglade Shelly och jag ut ur Nassaus hamn på väg mot Boston, en resa på cirka 1 000 sjömil.

Shelly hade aldrig seglat, men efter lite handledning började hon hjälpa till på båten, även om auto-rodret var en större hjälp. Incest Dildo share Lyckligtvis hade hennes tid på Super Yacht botat all sjösjuka. Vi hade en medvind först och gjorde lätta 5 knop på bred räckvidd. Vi skulle göra alternativa klockor under dagsljus men Shelly var för oerfaren för att hålla vakt på natten så jag valde att ställa in auto-rodret, förkorta seglen och ställa in larm om vinden ökade eller ändrade riktning.

Den andra natten, efter att vi hade lagt oss, kom Shelly gråtande till min stuga. Jag drog tillbaka täcket och hon gled i säng med mig. Hela situationen hade äntligen överväldigat henne. Jag började också gråta för min förlorade fru. Efter att ha gosat ett bra tag föll det sig naturligt att vi skalade av oss kläderna och tröstade varandra. Det var länge sedan för oss båda. Shelly var väldigt blöt så jag gled lätt inuti henne. Vi kom båda efter några rasande minuter. Efter att ha vilat en stund älskade vi igen, försiktigt denna gång. Det var renande och blev vår rutin under resan. Kände jag mig skyldig. En del av mig kände mig skyldig, men innerst inne visste jag att Lauren säkert var borta och att jag behövde bekvämligheten med sex för att klara mig.

Dagarna gick och vi såg inga andra fartyg eller hörde någon radiotrafik. När vi reste norrut blev det kallare. Vinden vände mot norr "på vår näsa" och förstärktes samtidigt som havet ökade. Passagen blev mycket långsammare och mer obekväm. Vi var ofta tvungna att sätta ett sjöankare och "häva till" så att vi säkert kunde sova på natten. Efter cirka 15 dagar närmade vi oss Cape Cod när vi såg tecknen på en stor storm närma sig, så vi sprang för skydd till den närmaste fristaden i New London, bakom Long Island.

Vi körde in i hamnen och band till en boj utanför en Marina, sedan sjösatte vi anbudet och gjorde en spaning av området. Det var öde förutom de döda. Vi säkrade båten vid marinan och stannade där.

The storm blew hard for 3 days and the weather was freezing. Det var uppenbart att det Han sög Shemalen S stela kuk var för sent på säsongen för att fortsätta segla till Boston. Vår nya plan var att hitta en bil och sedan köra dit, cirka Massiv Phat Ass mil. Normalt skulle det vara ungefär en 2 timmars bilresa men vem vet vad vi skulle hitta. Efter att ha letat efter Real Live Fan i Boston kom jag överens med Shelly om att vi sedan skulle försöka nå Quebec för att leta efter hennes fästman.

Vi tillbringade några dagar med att leta efter bränsle, förnödenheter och utrustning. Varje kväll kurrade vi ihop oss på yachten och försökte komma överens med vad vi hade sett. Det hela var väldigt svårt att förstå och allt kvarvarande tunt hopp om att hitta våra nära och kära var nästan borta, inför verkligheten av vad vi såg överallt.

Jag hade hittat en 4WD landcruiser med nycklarna i tändningen, den förra ägaren i närheten död på marken. We loaded up and set off. Det gick mycket långsamt eftersom det ofta fanns övergivna och krockade fordon som blockerade vägen, ofta med deras ägare fortfarande döda vid ratten.

Occasionally we saw a few people. De flesta höll sig för sig själva, men några gick försiktigt fram till oss och pratade på avstånd. They told us what had unfolded in the city. Största delen av befolkningen hade omkommit och endast Kanal för sex litet antal överlevde. Den goda nyheten var att ingen verkade fånga viruset längre, det måste ha brunnit ut. Märkligt nog var majoriteten av de överlevande vi såg kvinnor ofta i små grupper för ömsesidigt skydd och stöd.

Vi körde mycket långsamt, tog vår tid och var ofta tvungna att ta en omväg runt vägspärrar. Vi skulle leta efter ett övergivet hus att sova i över natten. Tyvärr innehöll många sina döda ägare så vi fortsatte leta tills vi hittade en tom.

Efter några dagar nådde vi utkanten av Providence och stötte på en uppförd vägspärr på en motorvägsbro utan lätt väg. There was an armed guard posted. Efter ett litet stopp lyckades vi övertyga dem om att vi inte var något hot och att vi släpptes igenom.

Vi befann oss i ett litet nytt samhälle med cirka 500 personer i en förort i södra kanten av staden.

Shelly och jag erbjöds gästfrihet och vi bestämde oss för att stanna några dagar och kolla in stället.

Vi märkte återigen en stark övervikt av kvinnor med över dubbelt så många män där, och inte så många mycket små barn eller äldre människor. Sjukdomen hade tydligen drabbat män lite hårdare, och även de mycket unga och gamla.

En kvinna runt 40 var deras ledare, men beslut fattades i samförstånd av ett representativt råd. Lagarna var få och koncentrerade sig främst på delning, och även själviskt eller våldsamt beteende som inte tolererades. Zoey monroe first double anal noveller En väldigt kvinnlig syn på världen tyckte jag. De som inte gillade det var fria att gå.

Det verkade som om väldigt få par hade överlevt intakta och de flesta överlevande barn och tonåringar var föräldralösa. Hela samhället sörjde efter förlusten av alla de älskade. Tragedin i det hade dragit ihop alla dessa främlingar till en sammansvetsad grupp och de flesta höll bara fast vid medan de försökte gå vidare med livet. För att klara av stressen och den personliga förlusten hade nya relationer snabbt bildats. Alla de föräldralösa barnen hade inofficiellt adopterats av vuxna.

Samhällsstrukturen var intressant. Det gamla fria företagssystemet kunde inte längre fungera, så de hade startat ett kooperativ, som en israelisk kibbutz, där alla bidrar med sin arbetskraft till samhället och resurserna delas jämnt. Det fanns inga pengar och ingen byteshandel för varor eftersom allt var gemensam egendom.

Trots svårigheterna arbetade de hårt för att försöka återupprätta ett fungerande samhälle. De hade redan återställt delvis ström med hjälp av generatorer och höll på att flytta ut från sina tidigare gemensamma boende på ett hotell till enskilda hus.

De var väldigt angelägna om nya medlemmar i samhället och när de fick reda på att jag var läkare blev jag VERKLIGEN välkomnad med öppna armar.Under pandemins höjdpunkt hade de flesta läkare arbetat med att försöka rädda liv och hade sedan betalat för det med sina egna. Det fanns ingen annan överlevande läkare där, bara en sjuksköterska och en sjuksköterska.

Vid det här laget hade Shelly insett att med vägens tillstånd skulle vi aldrig komma till Quebec innan snön kom på allvar. Med det vi hade sett var hon inte under någon antydan om vad hon skulle hitta där. Så vår Quebec-satsning skulle få vänta till våren. Jag hade fortfarande för avsikt att uppfylla mitt löfte att hitta Lauren, oavsett resultatet.

Efter en veckas "vila", vilket betyder att arbeta på deras sjukhus, berättade jag för samhällsledaren att vi skulle till Boston och varför. Hon och ledargruppen var bestörta över idén. Jag var en extremt sällsynt och värdefull resurs för dem som läkare. Jag var också en knapp man. De förklarade att det var farligt eftersom det hade förekommit bandit i området från små grupper av främst män, och situationen i Boston var okänd. De hade inte utforskat mer än 20 mil i den riktningen. De erbjöd sig istället att skicka en efterlysning åt mig, men jag tackade nej. För mig var det en del av sorgen efter Lauren och stängningen. Jag gav dem ett löfte att jag skulle försöka återvända. Ett tag var jag orolig för att de skulle kunna fånga oss med tvång, men efter mycket argument gav de motvilligt sin välsignelse och hjälp.

Som en kompromiss bad de Shelly att stanna kvar för att hjälpa till på sjukhuset. Hon hade utbildat sig till sjuksköterska och var nästan kvalificerad. Precis som jag hade hon precis tagit ett sommarjobb på båten som kockassistent för att hjälpa till att tjäna extra pengar. Det gjorde dem lite mer avslappnade eftersom jag antar att de antog att vi var ett par och trodde Den rysk-ortodoxa kyrkan känd hon var "försäkring" att jag skulle återvända.

Shelly, som var knappt 5 fot lång, stod på tå och kysste mig passionerat hejdå. Vi hade inte tänkt det, men jag insåg att vi på väldigt kort tid hade utvecklande starka känslor för varandra under motgångar. Hon var en riktigt härlig tjej.Jag lovade henne att jag skulle ge tillbaka allt jag hittade.

Därför begav jag mig till Boston i mitt "dåres ärende" för att söka efter Lauren, förmodligen för att begrava henne. Jag gav mig inte ut ensam, jag hade sällskap av tre andra kvinnor som var mina vakter. Jag visste inte riktigt om deras huvudroll var att skydda mig eller se till att jag återvände. Kanske båda. Rough outdoor face fuck Incest Vi reste i en armé Humvee som de hade skaffat.

När vi reste lärde jag känna dem tre. Chef-tjejen var Kate, en 6 fot lång, solid, ex. nonsens polis, cirka 28 år gammal. Det fanns också Trish i min ålder, också lång och rejäl, som var vår förare, och Kristin som var ca 23 och lite under min längd. Båda hade varit i militärreserven. Alla tre såg ut som om de menade allvar och de bar tillräckligt med vapen och ammunition för att utkämpa ett litet krig. Själva Humvee hade 50 cal. maskingevär på taket. De tog inga chanser, och vi bar alla vapen och rustningar när vi var ute.

Varken Trish eller Kate hade varit i relationer, men Kristen var nygift när pandemin slog till. Hennes man hade tyvärr inte överlevt. Jag upptäckte snart att Trish och Kate nu var "ett föremål" och de brukar gå tidigt till sängs och lämna Kristen och mig att chatta.

Kristen var en "drop dead" underbar tjej på utsidan och, som jag upptäckte senare, vacker inuti också. Jag blev ganska tagen av henne. Trots att hon var utåtriktad lugn kunde jag konstatera att hon undertill fortfarande sörjde sin man fruktansvärt. Precis som Lauren och jag hade de varit älsklingar på gymnasiet.

Resan till Boston liknade förut, långsamt. Vi såg några befolkade bosättningar längs vägen. Ibland kom folket försiktigt ut för att prata. Många av dem hade lämnat en stad för att undkomma döden och förfallet där. När de passerade en liten stad tog några invånare några "pot shots" på oss som vi kunde höra plinga mot hyttens väggar. Kristin gav dem en smäll från 50 kal. precis ovanför deras huvuden, vilket fick dem att skingras.Efter tre dagars resa nådde vi Boston.

Eftersom jag är en större stad med 4 miljoner människor kan jag inte beskriva skräcken på platsen som var som en scen ur en apokalypsfilm, bara den var verklig. Även om jag som läkare hade sett många dödsfall var detta otroligt, speciellt lukten av förruttnelse som genomsyrade platsen. Det var mestadels öde eftersom de levande precis hade sprungit iväg från den utspelade katastrofen.