Katrina och Kho Sexskandal

Upoznavanje u Bosni

Det här är min första berättelse på Lit och även mitt första försök att skriva erotik. Alla kommentarer är mycket uppskattade!

Berättelsen är ren fiktiv och alla likheter med befintliga personer eller platser är bara av misstag. Eftersom det är fiktion är det ingen som stör sig på kondomer eller är orolig för corona, könssjukdomar eller graviditeter.

"Du vet, om du tvingar mig att bära den här saken måste jag raka min fitta bar. Då kan du inte vara säker på att vara den första som plöjer min nakna slits."

*****************

Under collegetider hade jag varit en riktig vild brud. Jag hade alltid ett par killar till hands för lite hård sex och ibland till och med två eller tre gånger i veckan utan att killarna visste av varandra. Detta hade avtagit när jag träffade Steven och vi kände oss kära. I början hade vi fortfarande ett arrangemang. Han gillar min fitta rakad för att få mig att sperma hårt på hans tunga. När han rakade mig och lämnade lite tuff eller hårstrå var jag hans trogna flickvän. Om han rakade mig bar hade jag tillåtelse att titta (och knulla) mig omkring. Detta avtog efter att han friade till mig och på dagen för vårt bröllop lovade jag mig själv att jag aldrig skulle göra någon annan igen.

Nu var vi 10 år senare och Steven och jag hade nått de 30 för två år sedan. Våra två barn var med sina morföräldrar i två veckor och campade i Adirondacks och vi hade lyckats få en vecka ledigt och flyga till Jamaica. Vi hade valt ett 5-stjärnigt hotell Vuxna bara för att njuta av en stund utan att barn gråtande och susade omkring.

På deras hemsida nämndes det att ordentliga kläder efterfrågades i hotellbyggnaden och att nakenhet var förbjudet på hotellets område, men när vi kom till hotellet insåg jag att jag hade missat klädkoden med en mil. På hotellet var de flesta kvinnorna klädda i lätta sommarklänningar eller T:n med djupa urringningar, fri rygg och heta byxor eller mycket korta kjolar. Runt poolen var bikinisarna små till Vanessa Hudgen porr och många mäns speedos lämnade nästan ingenting åt fantasin. Erotism fanns överallt.

Under lunchen träffade vi ett par i vår ålder och kvinnan klagade över att topless sola bara var möjligt på stranden medan hon viskade till mig när hon stod nära varandra på buffén, om någon går på stranden Blogg gratis sex vänster efter cirka 100 meter "allt går", och hon konstaterade igen "ALLT".

Efter lunch gick vi till stranden och Steven njöt av det när jag lämnade min topp bakom mig och simmade med honom i havet. När jag tittade till vänster efter ca 200 m blev stranden mindre med mycket buskar och träd som gav några gömställen. Ett par dök upp bakom en av buskarna, mannen ordnade i ljumsken och kvinnorna såg rufsiga ut och gick lite med pilbågar. "Så det betyder 'allt går'" log jag för mig själv.

Denna kväll knullade Steven mig två gånger för första gången på flera år: En hård snabbis när vi kom tillbaka från stranden och en lång långsam älskling efter middagen och några drinkar i baren. Som alltid vet Steven hur han ska behaga mig och så jag var väldigt nöjd när vi efteråt sov tillsammans naken.

Nästa morgon efter frukost gick vi till affären för att köpa mig, som Steven uttryckte det, lite passande badkläder. Katrina och Kho Sexskandal De hade två ställ med bikinis som Erotiska berättelser med dubbel penetration sig från, enligt mitt betyg, "nästan blygsamma" till "sexiga", "vågade" och "omöjliga att bära". Medan jag tog hand om ett sexigt stycke gick Steven direkt till de vågade. Efter att jag valde en vit bandeaubikini med hög skuren botten och en ganska vågad röd stringbikini med bara lite täckning i ryggen, visade Steven mig en liten orange bit med bara tre tygremsor som knappt är tillräckligt breda för att täcka mina bröstvårtor och mina blygdläppar och ingenting annat.

"Du skämtar", ryckte jag till. "Du vet, om du tvingar mig att bära den här saken måste jag raka min fitta bar. Du kan då inte vara säker på att vara den första som plöjer min nakna slits," log jag insinuerande.

När jag senare la på en längre sida poolen i stringbikini - Steven hade röstat emot att köpa bandeauen och jag hade vägrat att prova den orange biten - kände jag mig ganska naken men fick ett par gillande blickar. När jag simmade i poolen upptäckte jag att bikinin var tillräckligt lös för att glida från Onani bröst och försvinna mellan blygdläpparna. Jag var tvungen att ordna allt igen innan jag klättrade upp ur poolen.

På eftermiddagen var det ganska trångt på stranden, så Steven gick längre till vänster tills han hittade en lugnare plats. För visst fällde jag min topp och solade topplös. Senare jagade han mig i vattnet och krossade mina nakna bröst. Han vågade till och med flytta sin hand mellan mina ben, massera min klitoris och knulla mig med fingrarna. Jag kämpade inte och stönande vilade mitt huvud mot hans axel. "Var säker på att du kan avsluta senare det du har börjat nu", flämtade jag när han tryckte ett andra och sedan ett tredje finger i min ryck. "Varför senare", flinade han och intensifierade sina slag och trycket från hans duns på min lilla knopp. Jag kunde inte motstå och när hans andra hand nypte min hårda bröstvårta reste jag mig upp i en mycket intensiv orgasm. Allt jag kunde göra var att trycka ihop mina läppar för att inte skrika högt. Kärleksfullt höll Steven mig i sina armar tills jag hade återhämtat mig.

"Hur kan du våga få mig att sperma här offentligt," sa jag till. När jag tittade mig omkring såg jag en man cirka 30 meter bort flina och jag var säker på att han visste vad som hade hänt.

"Jag tror att du gillade det", flinade Steven, tog mig i sina armar och kysste mig. Jag försökte göra motstånd men smälte sedan igen i hans famn. "Det verkar som om du vill sparka upp den ett par snäpp under denna semester", log jag och min hand vandrade till hans stenhårda kuk och smekte den. "Kanske!" stönade han.

Den här kvällen som en "straff" surrade jag hans handleder mot sänggaveln och växlade mellan att rida på hans kuk och hans tunga. Jag släppte honom inte innan han hade sprutat i min fitta, städat upp mig med tungan och sedan fyllt mig igen med en andra laddning kräm.Jag tappade räkningen hur ofta han fick mig att klimax emellan.

Nästa morgon gick jag till gymmet för ett litet träningspass medan Steven gick direkt till poolen, eller det trodde jag. När jag kom tillbaka från gymmet blev jag förvånad över den lilla orangea mikrokinin som Steven hade visat mig dagen innan draperad på min säng. Detta var en uppenbar våg, men hade Steven insett vad detta betydde för mig?

Jag försökte täcka mig i det här tunna stycket. Som väntat täckte toppen knappt mina aureoler och underdelen kunde dölja min slits när jag var försiktig men inget mer, speciellt inte den lilla landningsremsan Steven hade lämnat ovanför min fitta när jag rakade mig dagen innan. Tyget var inte fodrat, och jag kunde bara föreställa mig hur det redan något genomskinliga tyget skulle se ut när det var blött. Jag duschade och funderade på om jag igen kunde vara modig nog att möta vågan. Det var tydligt för mig att Crazy Ass White Boys inte bara skulle innebära att raka sig och att bära det här plagget utan också att leva ut vårt tidigare arrangemang.

I duschen på ett litet bräde låg Stevens rakapparat och med en syn tog jag den och med några slag var alla mina pubes borta. Jag darrade när jag insåg vad jag förberedde mig på. Täckt i en morgonrock gick jag till poolen. Steven låg på sin solstol, men jag valde inte den bredvid honom utan gick vidare ner till en enda solstol. Cumshot tongue out Onani När jag noggrant kontrollerade att allt var på rätt plats fällde jag manteln och la mig i solen.

*****************

Jag låg i min stol med utsikt över poolen när Chris gick bredvid poolen. Utan att ge mig en blick gick hon vidare och valde en enstaka solstol några meter bort. Jag såg henne kolla sin bikini innan hon sänkte sin mantel och lade sig på framsidan. Hon gjorde det. Hennes rygg skiljdes bara åt av de tunna orangea snören som korsade hennes rygg och rann genom hennes skinkor.

Snart var det tre yngre killar på cirka 20 år som närmade sig Chris och började chatta med de nästan nakna minkarna före dem.Chris verkade inte ha något emot det och att höja sig från solstolen gav dem en bra bild av hennes bröst.

Efter ett tag verkade killarna utmana henne att gå med dem i poolen. Chris vägrade men de ville inte acceptera detta. Diskussionerna fortsatte och Chris verkade provocera dem. Plötsligt tog två av killarna tag i Chris i hennes händer och fötter, bar henne de få metrarna till poolen och kastade henne med fart i vattnet. Snabbt var de bakom henne och Chris kunde bara försvara sig genom att stänka mycket vatten mot dessa killar. Sedan kom den tredje killen till hennes hjälp och grymtande släppte killarna henne.

Chris simmade till poolkanten och efter att ha sorterat ut hennes plagg klättrade hon upp ur vattnet. Stegen var tvärs över min stol och jag flämtade när jag insåg hur genomskinligt tyget hade hamnat i vattnet. Varje detalj av hennes bröst och hennes fitta var fulla på displayen. Chris gav mig Sex Swing Chair Story leende när hon såg min blick, sedan gick hon snabbt till sin solstol och täckte in sig i sin handduk.

Utmaningen accepterad och uppfylld. Jag undrade hur långt Chris var beredd att gå.

Den tredje killen kom tillbaka till Chris och verkade be om ursäkt för sina vänner. Chris tackade honom för hjälpen och snabbt pratade de och kanske flirtade igen.

Jag kunde inte titta på dem hela tiden utan att vara för uppenbar men med några minuters mellanrum vände jag om. Efter ett tag verkade det vara för varmt i solen för Chris, men hon vågade inte sänka sin handduk vid poolen igen. När jag vände mig om nästa gång var de borta. Snabbt såg jag mig omkring men kunde inte hitta dem varken i skuggan vid baren eller någon annanstans. Det tog mig ett par minuter innan det gick upp för mig, de kan ha gått till stranden. På vägen till stranden hittade jag det första tipset. Över grenen på en buske var något ljust orange draperat: Chris' topp. Var detta ett bra tecken eller ett dåligt, undrade jag.

Jag kunde inte hitta Chris på hotellets strand men långt till vänster busade ett par i vattnet.När jag började gå i deras riktning tog kvinnan killen i handen och drog upp honom ur havet bakom några buskar. Något ljust orange glittrade på kvinnans höfter. Det här måste vara Chris!

Jag försökte komma närmare snabbt utan att vara för uppenbar. Fortfarande cirka 50 meter bort hörde jag Chris stöna. Jag tippade åt sidan för att få bättre sikt och stannade i mina spår. Det var Chris på knä, hennes rumpa höjd och bakom hennes knä slog hennes älskare mot hennes fitta så hårt han kunde. Chris tryckte bakåt med varje slag för att nå maximal penetration och uppmanade killen att knulla henne hårt: "Kom igen. GÖR mig. Gör mig hårt och få mig att cum på din kuk. Onani Lz kaz naruto cosplay Fyll mig med din spunk."

Mitt i fan tittade Chris upp med dimmiga ögon och såg mig titta på henne. Ett ögonblick flöt ett leende över hennes ansikte. Det faktum att ses verkade öka hennes upphetsning och inom några sekunder höjdes hennes kropp och hon lyckades knappt stelna sitt skrik i sin orgasm. Detta utlöste också hans orgasm och med ett morrande fyllde han henne upp till bredden med sin kräm.

Min kuk var stenhård när jag för första gången såg vad jag under tidigare år bara visste hade ägt rum: Min fru blir knullad av en annan man!

När killen såg mig titta på dem drog han snabbt upp sina speedos och försvann bakom buskarna. Chris reste sig också men gick fram till mig Ex flickvän Anal ett djävulskt leende. Med ett snabbt ryck drog hon ner mina bålar, knuffade mig på rygg och gränslade mig. Stönande sänkte hon sig och tryckte upp min kuk till fästet i hennes fitta. Åh gud, hennes fitta var så lös och så blöt orsakad av knullet hon hade fått bara några minuter Avsugningstävling Novell. Det här var riktigt slarviga sekunder.

Chris gav mig en rejäl åktur, hennes sandiga bröst studsade runt och hennes fitta mjölkade min kuk med alla hennes välbekanta rörelser. Hon fick mig att sperma på kort tid och jag blev förvånad över att känna hur hon ryser för mycket igen.

Hon vände sig åt sidan och lade sig bredvid mig och vi stirrade upp i den blå himlen och undrade båda vad som hade hänt precis innan. Efter några minuter vände hon sig mot mig igen och log: "Oj, jag är överallt täckt av sand och min fitta läcker en flod av spunk. Jag måste städa upp. Kom!"

Hon tog mig i min hand och drog mig till stranden och ner i vattnet. Fräckt tvättade hon sin fitta och, efter att ha lämnat rumpan bakom busken, lekte hon naken i vågorna. Efter ett tag kom hon tillbaka till mig, lade armarna runt min hals och kysste mig.

"Du vet," viskade hon, "jag tror att det kommer att ta minst en vecka för mina pubes att växa igen."