Gratis Adult Virtual World Novell

Upoznavanje u Bosni

Det här är en redogörelse för Claire och jags år efter gymnasiet. åtminstone i vår fantasivärld. Vi pratade om att göra något liknande under vårt sista år på gymnasiet, men av uppenbara skäl var det för komplicerat att genomföra. Jag har fått förfrågningar om en fiktiv redogörelse för Claire och jags upptåg, och det här verkade vara den perfekta idén. Så här ville vi att vårt år efter gymnasiet skulle vara. Njut av!

Claire och jag började våra äldre år kort därefter, den sista historien slutade (kapitel 5). Det slutade med att det var konstigt att gå in i skolan den första dagen, efter att Claire och jag hade gått in där nakna vid mer än ett tillfälle sent på kvällen. Ingen har någonsin fångat oss där, men rykten svävade runt i skolan om våra upptåg. Claire hade åkt runt på stan naken som det var normalt att vara så, inklusive gå till bensinstationer och 7-11's. Även om det var helt säkert för henne, kom beskedet att hon och jag var nudister. Det var lite obehagligt ett litet tag, men så småningom blåste det över.

För det mesta var vårt sista år ganska händelselöst nudistmässigt. Vi gjorde fortfarande allt vi kunde naken utanför skolan, och ibland i skolan sent på kvällen. Helgerna var fortfarande våra favorittider då vi spenderade hela tiden naken, gick till stränder, klubbar och till och med campade en gång.

Livet var ganska bra, men som alla bra saker måste de ta ett slut så småningom. Först var det på jakt efter college, sedan handlade det om examen. Jag hade ingen aning om vad jag ville gå på college för att bli, och det gjorde inte Claire heller. Det bästa jag kunde komma på var att studera affärer och bara ta reda på det allt eftersom. Mina föräldrar var verkligen oroliga vid det här laget, för de tyckte att det var väldigt viktigt att jag kom på det innan jag gick. Så småningom föreslog de att jag skulle ta ett år ledigt innan college för att ta reda på allt.Jag blev helt chockad över att de skulle vara öppna för något sådant, så jag nappade på deras erbjudande direkt. När Claire hörde vad jag gjorde, övertygade hon sina föräldrar att låta henne göra samma sak.

Vi hade båda året på oss att räkna ut det, men vi visste fortfarande inte hur vi skulle ta reda på det. Vi tänkte att det kanske var bäst att bo på egen hand, men vi hade inte tillräckligt med pengar för att göra det. Gratis Adult Virtual World Novell Claire hittade ett fantastiskt hus att hyra på denna lilla ö utanför Spaniens kust som var känd för sina "liberala" sätt. Ön var inte större än en liten stad, men var omgiven av vackra stränder, som bara råkade vara helt nakna. I själva verket, vad vi kunde säga, var hela ön känd för sin liberala inställning till nakenhet. Vi tänkte att det kunde vara ett bra ställe att tillbringa lite tid på. Men vi hade fortfarande inte pengar att betala för det.

Claire berättade för sin familj om det, säg att det skulle vara ett bra ställe för oss att "finna" oss själva. Hennes föräldrar pratade så småningom med mina föräldrar och bestämde att de skulle betala resten för huset åt oss, om vi fick jobb för att betala allt annat. Enda haken var att vi var tvungna att låta dem hälsa på ett par gånger, vilket vi gärna accepterade.

Allt började falla på plats. Vi hyrde huset dagen efter. Vi lämnade dagen efter examen och hade huset till juni efter. Det var ett riktigt trevligt ställe. 2 sovrum och 2 badrum på en klippa med utsikt över en stor vik. Vi var båda väldigt exalterade och kunde inte vänta med att lämna.

Examen kom och Claire bestämde sig för att fira genom att gå naken under Emilio Cavallini Strumpbyxor I mantel under ceremonin. Hon sa till mig att hon skulle göra det, men jag trodde henne inte förrän hon visade mig den kvällen. Ingen var klokare, men några personer hade vissa misstankar. Jag gjorde inget så tokigt, även om jag var avundsjuk på Claire för att hon vågade göra det.

Vi åkte nästa dag med ett flyg till Madrid och tog sedan en färja till ön. Det var en lång resa, mycket längre än jag trodde att den skulle bli.Men vi kom till huset till slut. Utsikten var mycket bättre personligen än från bilderna vi såg. Huset satt på vad som såg ut som ett par hektar mark precis upp mot klippan med utsikt över havet. Det var paradiset, och det var vårt hem för nästa år.

Ön var definitivt liberal. På vår väg till huset såg vi många människor som bara gick omkring antingen topless eller nakna som kom från stränderna och så. Till och med på vår väg genom stan såg vi flera kvinnor i bikini som shoppade.

Ön är verkligen liten, så liten att man kan gå från ena sidan till den andra. Men det finns fortfarande massor av butiker att köpa mat och staden hade allt vi behöver för nästa år.

Claire och jag slösade ingen tid på att bli bekväma. Vi dumpade alla våra resväskor i våra rum och blev nakna så fort vi kunde. Vi öppnade upp huset för att släppa in lite luft och släppte in all den där havsbrisen. Det fanns ingen luftkonditionering, så vinden var allt vi hade. Det gjorde att vara naken nästan en nödvändighet.

När vi väl packat upp var vi hungriga från resan, så vi ville bege oss in till stan för att hämta lite mat till huset och kanske äta middag. Huset kom med ett par cyklar så vi bestämde oss för att cykla in till stan. Vi ville båda inte tänja på våra gränser så snabbt här, så vi tog på oss bikini båda två för resan. Vi ville gå topless eller till och med nakna, men vi tänkte att vi borde se hur folk reagerar på detta först.

När vi cyklade till stan såg vi flera topless människor och ett par nakenbilder längs vägen till stranden, förmodligen kommer därifrån. När vi kom in till stan parkerade Gratis Adult Virtual World Novell cyklarna och begav oss till mataffären. Jeans lush anal plug i luv averything about this Tonåringar Det kändes konstigt att gå in där i bikini, men sedan följde vi efter en kvinna som bara hade en bikinitopp och en kjol, så vi kände oss okej. Vi samlade ihop ett gäng mat och åt middag på en lokal restaurang och åkte hem.

När vi väl var hemma blev vi av med de små kläderna vi hade på oss och lovade att vi inte skulle ha något mer än en bikini under resten av resan. Vi gick båda och la oss den kvällen väldigt glada och ivriga över vad nästa år skulle ge.

Vi gick båda upp tidigt nästa dag och gick in till stan för att hitta ett par jobb för att hjälpa till att betala räkningar och mat. Jag hittade San Andreas vuxen livvaktande jobb på en lokal strand, vilket var bra för mig eftersom det innebar att jag bokstavligen kunde vara naken när jag var på jobbet. Det slutade med att Claire fick jobb som servitris på restaurangen vi åt kvällen innan. Så vi var både inställda och exalterade över våra nya liv.

Vi hade båda lite tid på oss innan vi började på våra nya jobb, så vi ville dra full nytta och tillbringa varje vaken stund på stranden. Vårt hus låg på en klippa, men det fanns en strand bara några minuter på vägen. Vi lämnade huset nakna och gick ner till stranden den första dagen och upptäckte den vackraste stranden vi någonsin sett. Den sträckte sig kilometervis och var nästan öde. Vågorna slog in längs den orörda strandlinjen, det måste vara en av de mest fridfulla platserna jag någonsin varit på. Vi tillbringade de kommande dagarna med att njuta av solen och koppla av innan arbetet började följande måndag.

Måndagen kom så småningom och Claire och jag var tvungna att börja våra nya jobb. Vi började båda runt 9, så det slutade med att vi båda gick samtidigt. Den enda skillnaden var att jag gick naken, och hon var tvungen att bära skjorta och kjol. Det behöver inte sägas att hon var avundsjuk på klädkoden på mitt jobb. Hon klagade över det varje dag, när hon väntade på par som själva var halvnakna eller åtminstone nära det. Ägaren brydde sig inte om vad hon hade på sig så länge hon inte gjorde gästerna upprörda. Så Claire började slita mindre och Senaste Ladyboy Moo på jobbet. Hon började med bara en bikiniöverdel och en kjol och så småningom satte hon sig i en bikini.

Så vi bosatte oss. Båda gillade våra jobb. De var inte alltför stressiga, och det betalade för vad vi behövde.Vi jobbade båda heltid, men det gav ändå gott om tid att njuta av solen och bara vara allmänt lata.

Den fredagen gick jag tidigt från jobbet och gick in till stan för att ta en bit mat innan jag gick tillbaka till huset för helgen. Vi var båda lediga den helgen så vi såg båda fram emot att tillbringa hela tiden nakna och tänja på våra gränser i vårt nya hem. Jag bestämde mig för att börja tidigt så jag tänkte besöka Claire på jobbet och reta henne lite.

Jag hade tagit med mig en lång t-shirt till jobbet så jag bestämde mig för att bära den. Skjortan kom till precis under min bara rumpa, och om jag rörde mig för snabbt skulle den flyga upp och exponera mina fittläppar eller min rumpa. Det var mest uppenbart att jag inte hade något under tröjan, speciellt för Claire, men för andra var det bara uppenbart när jag böjde mig eller lyfte upp armarna. Det kändes så otäckt att gå barfota genom stan och veta att detta var allt jag hade på mig. Det tände mig att veta att andra människor kanske undrade om det var det enda jag hade på mig. De enda blickarna jag fick var från killarna och Claire när jag dök upp på kaféet. För det mesta verkade det ganska normalt, och de flesta märkte knappt eller brydde sig om jag bara hade det här på mig.

"Titta på exhibitionisten vi har här. Striderar du med dina saker genom stan för att se om du får någon reaktion?", frågade Claire.

"Nej, kom precis från jobbet tidigt. Jag tänkte komma och hälsa på dig på lunch", sa jag.

"Jag antar att du är naken under den skjortan?", frågade Claire.

Jag nickade och höjde armarna över mitt huvud för att blinka med min fitta innan jag snabbt drog ner min tröja. Tonåringar Your wife encourages her bull to destroy your daughters Flera av de andra gästerna vände sig om och log, men ingen verkade bry sig.

"Hoppsan", sa jag. "Jag måste ha glömt att sätta på något under detta idag."

Claire skrattade åt mina upptåg och sa: "Rolig tjej. Vill du ha något att äta?"

"Jaha, har du något där till lilla gamla mig?", frågade jag.

"Ja, jag ska gå och hämta en smörgås till dig. Jag är snart tillbaka", sa Claire.

Claire såg särskilt het ut idag i Anneke Nordström gratis berättelse bikini.Hennes kostym bestod av inget mer än några tygbitar som hölls ihop av ett par snören. Hon hade inte en av sina stringtrosor på sig, jag antar att det skulle vara för mycket för jobbet, men det var ganska snålt. Hennes rumpa täcktes knappt av undersidan av hennes kostym, och jag svär att jag kunde se hennes fittläppar framifrån. Toppen täckte bara hennes bröstvårtor, och resten av hennes stora bröst spände strängarna som höll ihop toppen. Kostymen såg nästan ut som en storlek för liten för henne eftersom varje del av henne såg ut att ha svårt att komma ut.

Jag satte mig vid ett av borden bredvid baren. En kyla gick genom mig när min bara rumpa rörde vid den kalla stolen. När jag satt där märkte jag att några besökare åt lunch. En del såg ut som om de hade kommit från stranden och hade kostymer eller täckmantel och så. Jag föreställde mig att många människor kom in och ut härifrån i olika skeden av avklädning. Jag började undra om någon hade modet att komma in här naken. Att tänka på det tände mig. Jag kände hur min fitta började bli blöt när jag satt där nästan naken på kaféet. Precis då kom Claire ut med min lunch. Hon satte sig mitt emot mig medan jag åt.

"Hur lång tid tills du går av?", frågade jag Claire.

"Om 5. Vad ska du göra resten av dagen?", frågade Claire.

"Jaha, jag ska gå hem och ta mig ur den här tröjan", sa jag medan jag drog i min skjorta och försökte göra Claire svartsjuk. "Då vet jag inte. Kanske onanerar om den där promenaden genom stan som jag precis hade. Eller kanske om blixten jag gav dig tidigare."

"Trötta inte ut dig för mycket. Jag har stora planer för oss denna helg. Jag vill tänja på våra gränser och se hur långt vi kan gå", sa Claire.

"Jag kan inte vänta", sa jag.

"Jag heller. Jag är trött på att bära den här jäkla bikinin. Jag kan inte vänta med att komma hem så jag kan gå naken", sa Claire.

"Har någon kommit in hit naken tidigare. Jag har märkt folk i kostym och sånt, någon som inte brydde sig om en täckmantel när de lämnade stranden och kom in hit naken?", frågade jag.

"Du är närmast naken som någon har varit här inne. Men jag har sett några människor gå förbi genom stan i genomskinliga coverups. Det är inte naken, men det är ganska nära", sa hon.

"Hmm. jag bara undrade. Jag kanske kan bli den första", sa jag samtidigt som jag gav Claire en busig blick. Jag lyfte sedan upp min skjorta och gav henne en snabb blixt av mina nakna bröst.

"Spara det till senare", sa Claire. "Jag måste i alla fall tillbaka till jobbet. Vi ses senare hemma."

"Okej", sa jag.

Jag avslutade min lunch och gick tillbaka till huset. Jag ville så gärna lämna min skjorta på bordet för Claire som ett skämt och sedan gå tillbaka naken. Men jag lyssnade på Claires ord och gick framåt. När jag väl kom ut ur stan slet jag av mig tröjan och gick tillbaka resten av vägen naken. Med ingen på vägen såg jag ingen mening med att inte gå naken.

När jag kom tillbaka till huset släppte jag mina saker och begav mig direkt mot min vibrator. Jag dök rakt in på min fitta medan jag tänkte på promenaden genom stan och hur jag satt halvnaken på kaféet med Claire och åt lunch. Jag retade mina bröstvårtor med ena handen medan jag använde vibratorn på min fitta med den andra handen. Medan jag bibehöll långsamma och stadiga slag, använde jag fingrarna på min klitoris. Masturbating squirting out the car window noveller Jag älskar när man leker med min klitoris medan det finns en kuk (eller i det här fallet en vibrator) djupt i min fitta. Jag började snabba upp tempot lite med min vibrator och satte upp den till full kraft.

"Åhhhh.", skrek jag samtidigt som jag kastade vibratorn djupt in i min fitta.

Jag orkade inte mer, vibratorns rörelse och gnidningen av min klitoris fick mig att explodera till en enorm orgasm kort därefter.

Jag föll ihop på sängen och tog en snabb tupplur medan jag väntade på att Claire skulle komma hem.

Claire kom hem några timmar senare och upptäckte att jag svimmade på min säng. Hon blev snabbt av med de få kläderna hon hade på sig och gick direkt mot min fitta. Det var när jag vaknade med Claire mellan mina ben och tungan i min klitoris.

"Herregud", sa jag fortfarande halvsovande från min tupplur.

Claire tittade upp på mig och sa: "Den där visningen av dig i eftermiddag har gjort mig galen hela dagen. Att se dig ligga här naken när jag kom hem var för mycket för mig. Jag var bara tvungen att smaka på dig."

"Mmhmm, låt mig inte stoppa dig", sa jag och log.

Claire gick sedan tillbaka ner mellan mina ben för att återuppta tungan på min klitoris. Claire och jag hade aldrig sex en på en. De enda gångerna vi ens rörde vid varandra var när vi var med våra vänner från nudistklubben, men det var sällsynt. Ingen av oss är homosexuell, men vi gillar båda att glädjas inför den andra, så det var nästa logiska steg.

"Mmmm, du smakar så gott", sa Claire.

Claire verkade veta precis vad hon gjorde där nere, och det tryckte mig över kanten.

"Hämta din bruna rumpa hit så jag kan ge dig samma artighet", sa jag till Claire.

Claire svängde sedan med benen över min kropp och vi började på en lång 69. Jag hade verkligen inte gått ner på en annan kvinna tidigare, så det här var helt nytt för mig, men väldigt spännande.

Jag hittade hennes klitoris och gnuggade bara sakta fram och tillbaka i en snärtande rörelse med min tunga. Claire började krampa, så jag började gå långsammare genom att lägga min tunga platt över hennes klitoris och använda en långsam slickande rörelse. Samtidigt tränade Claire min klitoris och hade ett par fingrar begravda i min fitta, så att koncentrera sig på uppgiften blev svårare och svårare. Jag gick med henne och begravde mitt pek- och långfinger i hennes fitta. Jag ökade hastigheten på mitt varv samtidigt som jag använde mina fingrar på hennes fitta. Detta skickade Claire över kanten.

"Oh shit. Fortsätt. du kommer få mig att cum", skrek hon.

"Ahhhhhhhhhh.", skrek Claire när hennes orgasm började.

Claire rullade sedan av mig och somnade bredvid mig. Jag lät Claire sova medan jag gick upp och gjorde lite middag åt oss båda.

Claire vaknade en halvtimme senare och gick in i köket fortfarande naken och sa: "Jag behövde den orgasmen så mycket."

"Jag är glad att du trivdes", sa jag och log tillbaka till henne.

"Så är du redo att tänja på dina gränser i helgen?", sa Claire medan hon slog min fortfarande bara rumpa.

"Jag tror att jag har gjort det redan, men vad har du i åtanke?" Jag sade.

"Tja, ditt lilla jippo i eftermiddags gjorde oss så mycket att jag tänkte varför inte ta det ännu längre?", sa hon.

Jag log mot henne och sa: "Vad menar du vidare?"

"Jag vill att vi ska gå in till stan i våra snyggaste kläder", sa Claire medan hon lade händerna på sina nakna höfter.

"Vi kan inte gå in till stan nakna, vi blir arresterade", sa jag.

"Knappast, du har redan praktiskt taget varit där och tillbaka naken, och jag har sett massor av människor gå runt på stan i alla typer av avklädda tillstånd. Vi kommer bara att ta det ett steg längre", sa Claire. "Tro mig. Innan du vet ordet av kommer du inte ihåg hur kläderna såg ut."

"Jag hoppas du har rätt", sa jag fortfarande nervös för vad Claire hade i åtanke.

Jag ville så gärna göra det Claire pratade om, men en del av mig var rädd att vi skulle hamna i fängelse och att vi skulle behöva ringa våra föräldrar för att rädda oss. Vilket är lite tufft med tanke på att de inte är i det här landet. Men jag följde med och hoppades att detta skulle leda till det hon sa. Klädfrihet så länge vi var här.

"Så hur föreslår du att vi börjar tänja på våra gränser?" Jag sade.

"Jag trodde att vi kunde åka in till stan med bara våra stringtrosor. Vi får se om någon har problem med det", sa hon.

Jag skrattade åt henne och sa: "Okej, låt oss prova det. Men låt oss ta med oss ​​lite pengar ifall vi måste ta oss ur fängelset."

Vi gick båda och "klädde" oss i två av våra mindre bikinitrosor. Claires stringtrosa var inte mycket mer än en g-sträng. Hennes fitta var täckt framifrån, men bakifrån såg det ut som om hon var helt naken. Min stringtrosa var lite mer konservativ, om man kan kalla en stringtrosa konservativ. Den hade mycket mer täckning både fram och bak, men jag såg fortfarande mest naken ut bakifrån.

Vi gick ut genom dörren på väg till stan, det var bara en 10 minuters promenad eller så, men det kändes mycket längre. Anal ashley watches that big dick sliding into her ass Tonåringar Här var vi och gick nerför gatan med bara ett par stringtrosor. Våra bröst som studsade för varje steg och våra bara fötter slog mot trottoaren, fick oss att känna oss ännu mer nakna. Jag kunde inte vänta på att se vad som hände när vi kom in till stan.

"Det känns så bra att inte behöva begränsa tjejerna i min bikinitopp ikväll", sa Claire medan hon tog tag i sina bröst och pumpade dem långsamt.

"Jag vet vad du menar, men att jobba på en nakenstrand har sina fördelar", sa jag och log tillbaka mot henne och noterade min solbränna.

"Att jobba i den här jävla bikinin hela tiden har en negativ Hans Frist Big Cock på min solbränna. Förhoppningsvis kan jag övertyga min chef att låta mig jobba naken", sa hon.

"Va inte upp dina förhoppningar. Det här kanske inte Flicka som fångas strippa på webbkamera ikväll", sa jag.

"Jag vet, men en tjej kan väl drömma?" sa Claire.

Vi började sedan slå ut i utkanten av staden. Vi gick nerför en sidogata på väg ner till huvudgatan där alla affärer låg och där Claires arbete låg. Vi passerade ett par personer som var på andra sidan gatan som inte ens verkade märka att vi ens var här. Vi tänkte inte så mycket på det och fortsatte att gå in till stan.

När vi väl svängde in på huvudgatan, det var då fjärilarna började träffa min mage. Det fanns folk ÖVERALLT. Vi stötte nästan på ett par när vi rundade hörnet. Men de ursäktade sig bara och fortsatte.

Vi började nerför huvudgatan precis så avslappnat som vi kunde uppbåda med tanke på vårt klädstilstånd. Det fanns andra människor i olika klädsel. Kvinnor i badsviter och män i bara shorts. Vi var dock de enda kvinnorna som var topless. Men när vi gick nerför gatan letade vi efter folk att lägga märke till eller titta, men mestadels uppträdde folk som om det var helt normalt.

"Ingen säger någonting Claire", sa jag när jag började bli mer bekväm.

"Jag vet att det här inte är bra. Låt oss fortsätta och se vad som händer", sa hon.

Vi fortsatte att gå nerför gatan som om vi var helt klädda. Fjärilarna jag hade tidigare var borta, men nu började jag bli tänd. Jag kände hur min fitta blev blötare, och jag kollade till och med in mig själv i ett skyltfönster för att se till att det inte var för uppenbart. När jag stannade ett ögonblick gick Claire vidare. När jag kom ikapp henne tittade jag bakom oss för att se om någon gjorde en stor grej av oss. Jag var orolig för människorna bakom oss eftersom Claire och jag såg helt nakna ut bakifrån, så alla bakom oss kanske tror att vi var nakna. Men ingen verkade bry sig.