Läs gratis kändisporr

Upoznavanje u Bosni

Det här är min åttonde berättelse om Joanie, Mike och Philip. Den följer historien "Joanie går till Europa". Jag vill tacka alla som bidragit med feedback, och det är din feedback som uppmuntrade mig att skriva den här berättelsen.

**********

Efter våra vilda tider i Frankrike var det tillbaka på jobbet för Philip, min bankirälskare, och vi begav oss till Zürich. Philip gav mig valet mellan tåget eller flygplanet till Zürich. Även om Frankrike har höghastighetståg skulle det ändå ta ganska lång tid med tåg. Jag kunde föreställa mig vad Philip skulle kunna prova på tåget, eftersom han gjorde mig naken och knullade mig öppet, höll mina ben rakt upp i luften, i business class-kabinen på planet över till Europa. Så jag valde flygplanet; det var en kort flygning och säkrare.

Flygningen från Nice till Zürich går ännu snabbare än jag trodde, och det fanns ingen möjlighet för Philip att förödmjuka mig genom att klä av mig på något sätt. Det var sant, upp till en punkt. Vi hade två säten tillsammans på höger sida av flygplanet, och Philip lutade sig över mig för att peka ut de snötäckta alperna när planet flög över dem. Hans arm borstade mina bröst, förstås: Det här är Philip vi pratar om här.

Hans hand gick under min blus, sträckte sig upp på ryggen och knäppte upp min bh, gled runt framtill på mig (fortfarande under min blus), gick under min nu lösa bh och började leka med mina bröst. Vid det här laget vände jag mig om och log mot honom och viskade, "Det räcker, älskare pojke. Känn mig uppe i Zürich, inte nu, okej?" Philip nickade, gav ett par klämningar och tog bort händerna. Han spände dock inte om min bh. Så jag ursäktade mig själv och gick på toaletten och återställde min bh till rätt skick.

I Zürich från flygplatsen tog vi ett tåg in till stan, och från tågstationen en taxi till vårt hotell. Jag antar att det är ett av de bästa hotellen i Zürich, kanske i världen. Den kallas Baur au Lac, och ligger precis vid huvudgatan, Bahnhofstrasse, som går från centralstationen ner till sjön.Det fanns massor av snygga bilar framför den, och jag menar väldigt snygga bilar.

Nåväl, det här är trevligt, tänkte jag. Philip var tvungen att skynda till något möte. Jag gick ut och vandrade runt i Zürich i några timmar, gick upp och ner för Bahnhofstrasse och kollade in alla butiker. Jag stirrade länge på sjön och vandrade runt i gamla stan mellan Bahnhofstrasse och floden och njöt av mig själv.

De tyska schweiziska kvinnorna jag såg fick mig att inse att denna stad inte var vänlig för exhibitionister. Deras hår var tillbakadraget, deras kjolar hade exakt rätt längd, och ingen hade ens en genomskinlig topp som avslöjade hennes bh. Läs gratis kändisporr Jag var tillbaka i USA på 1950-talet. Det bästa jag såg var några snäva kjolar, som snyggt visade kvinnornas kurvor på ryggen. Den övergripande effekten var extrem kontroll. Jag började tycka synd om schweiziska män.

Jag gick tillbaka till mitt rum, hämtade min roman och gick ut på balkongen för att läsa den. Solen värmde och kändes bra på huden, så jag bytte snabbt till min mikrobikini och gick ut på balkongen igen. Jag tänkte inte sola topless i det här landet. Jag var redan långt ute och tänjde på gränserna i min mikrobikini.

Jag var dock okej med detta. Jag var mätt på exhibitionism och sexuell fördärv efter den franska delen av resan. Jag skulle behöva en vila. Jag såg fram emot Philips återkomst.

När Philip kom tillbaka informerade han mig om sina planer. En som involverade mig var att vi båda bjöds in till en mottagning/fest för bankirer och deras kvinnor nästa kväll. Vi diskuterade sartorialparametrarna, och jag bestämde mig för att Exotiska latinska kvinnor YSL-kostym som jag hade burit på min "lunch med rövhål" i Paris, tillsammans med mitt Bulgari-halsband, skulle vara perfekt. Så jag behövde inga fler kläder.

Philip försvann för mer jobb nästa morgon och jag lata mig en stund. Husets telefon ringde.Jag plockade upp den och receptionen sa att det är en kvinna här för att träffa dig och skulle jag vilja att de skickade upp henne. Förvånad och utan att veta vad Erotiska nöjen Vuxen Mart pågick sa jag ja, snälla gör det.

Jag hade på mig mikrobikini som täckte nästan ingenting annat än mina bröstvårtor och min kulle, så jag slängde på mig täcket över det. Skyddet är ganska blått, men genomskinligt, och man kunde se min bikini, och hela mig, genom den. Ändå var det något.

Fem minuter Gruppsex ringde det på dörren till vårt rum. Jag gick för att öppna dörren och svimmade nästan. Där stod min lillasyster Sarah. Hon är inte riktigt liten, hon är bara ett år yngre än jag (hon är 19; jag är 20 år) och hon är två och en halv tum längre än jag. (Hon låter mig aldrig glömma den extra halvtummen.)

Hon är vacker, med en härlig figur och välformade ben och långt svallande blont hår som krullar sig vid hennes axlar. Jag kallar henne liten eftersom jag växte till min vuxna längd vid 12 års ålder. Men till skillnad från mig kom hennes tillväxtspurt när hon var tonåring. Så under större delen av våra barndomar tornade jag över henne. Nu tornar hon sig över mig.

Otroligt blev jag mållös, en sällsynt händelse för mig. "Vad. Hur. Vad är det som händer??"

Sarah log och förklarade. När jag fick mitt pass bestämde Sarah att hon också skulle skaffa ett, och det gjorde hon. Hon hade sparat ihop lite pengar och även fått lite mer pengar, mest från våra föräldrar, och bestämde sig för att komma till Europa också och hitta mig. More like creampie Gruppsex Hon visste från mina mejl och Facebook att jag var på väg till Zürich, så hon flög direkt dit.

"Men hur hittade du mig i Zürich?" Jag frågade.

"Åh det var lätt," svarade Sarah. "Jag klädde mig på ett sexigt sätt och vandrade runt tills jag såg vad som måste vara två bankirer som fikar utomhus. Jag frågade om de pratade engelska, det gjorde de och om de kunde hjälpa mig. Jag sa till dem att jag letade efter dig och du reste med din fästman, en bankman vid namn Philip Wilson, från New York, och var här i Zürich, men jag tappade ditt kort som sa vilket hotell du var på.Jag frågade dem var skulle en rik NY-bankir bo?"

"Smart", sa jag. "Särskilt för att jag aldrig berättade för dig på vilket hotell vi bodde. Jag fick precis reda på det själv. Och viktigast av allt, jag är definitivt inte Philips fästman. Hur som helst, vad hände då?"

"Åh, de var väldigt trevliga. Klaus ringde sin sekreterare och hon ringde alla Riktig hemgjord sexhistoria hotell som bankirer bor på, tills en av dem hade en Philip Wilson, och här är jag!"

"Klaus?" Jag sade. "Berätta om honom."

"Åh, han är bra. Han tog av på eftermiddagen och visade mig runt i Zürich, och sedan bjöd han in mig till sitt hem på middag och han lagade faktiskt mat till oss två. Han är ung, kanske tidigt 30-tal, men inte så bra. tittar; han har en ölmage och en svag haka."

"Du knullade honom efter middagen, eller hur," sa jag utan tvivel.

"Du betcha, Sis. Efter allt det där, plus middagen, var det svårt att inte knulla honom. Det är kul att jävla någon som inte går på college och full. Du kanske relaterar till ett exhibitionistiskt ögonblick vi hade. Hans rumskamrat Stefan och flickvän, som hade något konstigt Smutsig blond färg namn, kom in på oss när vi gjorde det på hans soffa."

"Jag skämdes och försökte dölja, men Klaus sa nej, snälla, det var okej. Så vi fortsatte bara och de tittade och de började sin egen grej. Det var vilt", sa Sarah med en viss spänning i rösten som hon återupplevde det medan hon berättade för mig.

Sedan tillade hon, som en eftertanke, "Han är dock inte en särskilt bra jävla."

Hon blev ljusare och tillade: "I morgon tar han mig till en fest. Jag måste köpa en kostym att ha på mig."

Självklart är festen som Klaus bjöd in Sarah till samma som Philip och jag skulle till, Natalia Tena Porr förmodligen skulle varannan bankman och fru/fästman/älskarinna i Zürich också delta.

Sarah hade stirrat på min bikini. Philip hade köpt den åt mig när vi åkte till stränderna i södra Frankrike. Toppen var så liten att det var som om jag bar piroger på bröstvårtorna, och underdelen täckte knappt min välklippta hög.Sarah kunde inte ta blicken från den.

Hon frågade om hon kunde prova min bikini. Det fascinerade henne helt klart. Jag sa säkert, och jag tog bara av den precis där framför henne. Jag var sedan naken under mitt täcke när jag tog bort den och gav den till henne. Men hon är min syster, så det var inga problem.

Sarah blev naken och tog på sig kostymen. Hon såg lika bra ut i den som jag. Hennes bröst är lite större, och toppen fortsatte att glida av hennes bröstvårtor. Detta fick oss att fnissa. Också hennes hög är inte så nära trimmad som min är, så en hel del av hennes könshår visades. Gruppsex Lovely babe piper is horny for huge dick she goes for a ride Den är blond, så det var inte så mycket problem antar jag.

I princip såg Sarah naken ut i min bikini, eftersom nästan ingen av henne var gömd. Tur att hon har en så bra kropp. Om hon någonsin bar den offentligt skulle hon i princip vara obscent.

När jag såg henne i kostymen insåg jag hur upprörande jag måste ha sett ut i den när jag paraderade runt i Frankrike. Åtminstone höll toppen alltid mina bröstvårtor täckta, snarare än att glida av dem, som det tenderade att göra med Sarah. Det förklarade varför jag fick så många blickar när Philip tvingade mig att bära den tillbaka från stranden, med bara min genomskinliga täckning över den.

På något sätt såg jag hur obscent Sarah såg ut när jag hade den på mig, och jag insåg hur obscen jag måste se ut i den också. Jag vet inte varför jag kunde inse det först när jag såg någon annan i kostymen.

Medan Sarah klädde av sig och sedan tog på mig min kostym, ägnade jag mig åt att hon var där, en minst sagt ganska stor överraskning. Den försökte också absorbera hur nonchalant hon hade knullat en man som hon hade träffat bara timmar tidigare. Inte för att jag inte hade gjort detsamma i Paris, tagit med min till en biograf och förfört honom.

När jag väl kom över min chock över Sarahs beteende (ja, jag hade gjort det värre för inte så länge sedan), återhämtade jag mig och var glad att hon var här. "Jag ska äntligen få träffa Philip!" skrek hon.

Philip gick nästan in och såg stilig ut som alltid i kostym och slips.Han blev förvånad över närvaron av min underbara, sexiga och nästan nakna syster. Jag presenterade dem, och han blev ännu mer förvånad. "Det här är oväntat", sa han. Det är Philip: en underdrifts mästare.

Sarah stod där Jag hatar tjej min mikrobikini och avslöjade praktiskt taget hela sin kropp för Philip, och jag avslöjade faktiskt hela min, eftersom täcket inte gjorde något för att dölja min charm. Men alltså, Philip är min älskare; så det spelade ingen roll för mig, även om det alltid tänder honom att se min nakna kropp. Men det spelade verkligen roll för Sarah. Jag agerade som om saker och ting var normalt, men Sarah rodnade, lite generad över att vara så mycket utställd framför min älskare.

Sarah modellerade min bikini åt Philip och retade honom flagrant. Philip uppmuntrade henne att göra det. Hon snurrade runt för att ge hela 360 graders vy. Hon snurrade sig snabbt, och naturligtvis gled toppen av hennes bröstvårtor och exponerade dem för Philip och mig.

Hon fnissade generat och försökte få tillbaka den, helt rätt. Philip njöt tydligt av hennes nöd. Det var Sarah också: Hon njöt av att vara utställd för sin systers älskare.

Till slut blev Sarah frustrerad och tog bara bort toppen. Nu hade hon bara de små mikrobikinitrosorna som hindrade henne från att vara naken framför Philip. Jag var irriterad, men Sarah var ganska nöjd med sig själv. Philip var tydligt retad.

Jag ändrade ämnet så att säga och förklarade vad Sarah hade sagt till mig och utelämnade de elaka detaljerna, även om jag inte tvivlade på att Philip visste exakt vad som hände. Han känner sin egen kamratgrupp. Medan jag pratade lämnade Philips blick aldrig mina systrars nakna bröst.

Han känner inte min syster, men han känner mig, och hur lätt det är för män att få köttslig kunskap om mig, speciellt om jag är full. Det är inte ett stort intellektuellt steg att ta reda på vad som hände mellan Sarah och Klaus. Plus Philips sinne arbetar i rännstenen.

Jag hade ännu inte berättat för Sarah om Odessa och Steve, som också skulle på festen.Steve var Philips kollega, och jag hade en gång sugit in honom i en erektion så att han kunde knulla sin syster och därigenom få befordran på sitt jobb.

Det är en lång historia, men poängen är att efter det blev Steve och jag bundna. Jag blev god vän med Steves nya flickvän Odessa också, under den parisiska delen av vår resa.

Jag föreslog att vi skulle dubbeldejta eller till och med trippeldejta till festen, och Philip gick glatt med på det. Han dreglade över Sarah kunde jag säga. Vem skulle inte, med henne stående där framför honom toplös och nästan bottenlös också?

Han dreglade också över mig och kunde inte bestämma var hans ögon skulle vila. Sarah njöt av att se Philips reaktion på henne. Hans byxor hade redan ett tält, och det blev större.

Jag gav Sarah en t-shirt och hon täckte sig snabbt. Hennes välformade, långa ben visades fortfarande.

Jag gjorde en mental anteckning för att berätta för honom att han inte under några omständigheter skulle angripa min lillasyster. Hon var utanför gränserna för honom, om inte för alla andra (Sarah hade blivit en slampa, enligt hennes egen beskrivning). Men ibland menar han det inte när Philip håller med, som jag har lärt mig den hårda vägen. Han skulle dock veta att i det här fallet var jag seriös.

Sarah ursäktade sig för att klä på sig i badrummet, och medan hon gjorde det klädde jag på mig framför Philip. Jag lät honom välja min behå, och medan han gjorde det kände han på mig mina bröst och kysste mig med passion, antagligen föreställde jag mig att jag var min syster medan han gjorde det.

Philip erbjöd sig att ta oss båda ut på middag och det gick vi såklart med på. När vi var klara med middagen beställde vi konjak. Sarah hade aldrig smakat cognac förut och det gillade hon såklart. Medan vi drack frågade Philip Sarah var hon bodde. Pretty ebony sucking bwc noveller Han planerade att vi skulle ta henne dit.

Sarah meddelade att hon inte hade någonstans att bo. Hennes resväska låg i ett skåp på tågstationen.

Jag tittade på Philip.Han verkade lite irriterad, eftersom han uppenbarligen såg fram emot lite ohämmat sex med mig den kvällen, men han erbjöd sig nådigt att låta henne stanna i vårt rum. Han ringde hotellet och de lät någon lägga en hopfällbar säng i rummet åt henne.

Sarah var väldigt tacksam och visade det genom att ge honom en kyss på munnen. Det blev en kvardröjande kyss, öppen mun, tungor sammanflätade. Min syster gjorde en pjäs för min älskare, precis där i restaurangen. Jag var inte nöjd, men också nyfiken på hur Philip skulle hantera det.

Jag fick reda på det några timmar senare. Vi låg i vår king size-säng och försökte sova Kvinnligt sex i fängelse Sarah kröp in i sängen bredvid mig. Hon viskade att hon inte kunde sova; spjälsängen var inte bekväm. Jag lät henne stanna.

Nu var jag mitt emellan min älskare och min syster, och både hon och jag hade tunna nattlinnen på; Sarahs var kort och nästan genomskinlig, något som inte gick förlorat för Philip när vi bytte till sängs tidigare samma kväll.

Tio minuter senare klättrade jag över Philip för att gå upp för att använda badrummet. Jag lät min fitta gå över hans höft när han sov på sidan. Jag gned min fitta på hans höft lite och fortsatte sedan till john.

Jag gjorde mina affärer där och bestämde mig för att tyst öppna dörren bara en spricka för att titta in i rummet. En vägg hade en stor spegel på den så jag kunde Ms Paint Girl sängen genom att titta på den med hjälp av dess reflektion i spegeln.

Philip kysste Sarah. Han hade tryckt upp hennes nattlinne till hennes hals, blottade hela hennes kropp och smekte hennes bröst. Hon försökte stoppa det, men hennes ansträngningar tycktes mig vara halvhjärtade. Jag hörde henne säga saker som att vi inte borde göra det här, hur är det med Joanie. Philip ignorerade hennes viskade protest och fortsatte med det.

Hon kunde ha använt sina händer för att knuffa bort honom. Hon kunde ha slagit honom. Hon kunde ha stått upp och gått upp ur sängen och skällt ut honom. Hon gjorde inget av dessa saker.

Efter att ha förlorat sitt patetiska försök att bete sig anständigt såg jag hur hennes hand famlade efter hans kuk, som naturligtvis var upprätt och bultande och, är jag rädd, lätt att hitta för henne. Subtilitet, ditt namn är inte Philip. När hon hittade hans kuk började hon smeka den och smeka den.

Jag tog av mig nattskjortan och gick tillbaka till sängen. Jag gick i säng, spred ut benen och sa till Philip med is i rösten, "Hej, otrogen älskare pojke. Låtsas att jag är min syster och knulla mig istället."

Philip, som inte var den vassaste kniven i lådan, frös. Han visste inte vad han skulle göra. Sarah löste sitt problem genom att säga: "Tack, Joanie. Jag uppskattar det." Hon rullade sedan över på sidan och presenterade oss med sin baksida. Jag kunde se att hon fingrade sig själv.

Philip klättrade på mig och stack in sin kuk i mig. Jag var inte blöt, långt ifrån. Jag var rasande. Men jag upptäckte nyligen, den hårda vägen, att jag gillar grov sex, så jag började med det för sexet. Hard to resist bending this beauty over the rail for a public Gruppsex Det gjorde inte så ont. När Philip började på riktigt satte sig Sarah upp och tittade uppenbart på.

Sarah kunde säga att jag inte var riktigt sugen på att Philip knullade mig direkt efter vad han hade försökt med henne. Det var mer som att jag höll ut i fan. Philip höjdes något över mig när vi knullade med armarna upprätt. Sarah förde sin hand mellan Philip och mig och smekte mina bröst.

Jag hade tidigare upplevt några små och flyktiga anfall av lesbisk sex, och hade en gång till och med lätt och kort fingerat på min syster, när våra två kusiner Ramon och Carlos var på besök och jag försökte ta itu med hela begreppet incest.

Men jag och Sarah hade aldrig riktigt ägnat oss åt något liknande förut. Jag såg det mer som en incestuös gest av en kärleksfull syster, än som lesbisk sex. Men det var förstås både och. När Sarah såg min positiva reaktion på hennes smekning av mina bröst, tryckte hon av Philip med våld från mig, eller mer exakt, hon rullade bara av honom från mig och hon tog hans plats.

Sarah lade sig ovanpå mig, våra fittor rörde vid varandra, och hon kysste mig.Det var ingen systerkyss. Det var kärleksfullt, passionerat och sexigt på en gång. Det var och förblir den bästa kyssen i mitt liv, och jag har blivit kysst av många talangfulla män.

Philip blev chockad av denna incestuösa uppvisning. Eller kanske var det den lesbiska uppvisningen som fick honom. Jag frågade honom aldrig. Han skulle nog inte ha vetat ändå. Han skulle ha sagt att det var varmt, och den analysnivån hade räckt för honom.

Sarahs kyss involverade mer än teknik och passion. Det involverade kärleken som kommer av att ha delat våra liv tillsammans, att vara nära och älska systrar. Jag blev nu väldigt blöt, otroligt tänd.

Sarah sträckte sig ner mellan våra två fittor, hennes ovanpå mina, och förde försiktigt in sitt finger i mig. Hon märkte att jag nu var genomblöt, så hon satte in två fingrar till. Hon visste precis vad hon skulle göra med dem också, efter att utan tvivel ha tränat på sig själv i flera år. Ingen kan fingra en kvinna som en annan kvinna.

Sedan med baksidan av sin hand som tryckte på sin egen kulle, började hon pucka på mig och använda tyngden av sin kropp för att ge sina tre fingrar en intensiv stöt. Efter bara cirka fem av dessa puckel fick jag en ganska högljudd orgasm.

Philip hade sett hela programmet, ganska intensivt, i ett tillstånd av chock. Hans kuk bultade, man kunde se de blå venerna som försökte brista ut ur hans kuk, den var så full av blod.

Sarah rullade sedan av mig. Hon sa: "Hon är redo för dig Philip. Gör din grej."

Jag visste dock att Philip längtade efter Sarah, utan tvekan desto mer efter att ha sett vår incestuösa och lesbiska uppvisning. Män gillar att titta på tjej på tjejsex. Dessutom tänder konstigheterna Philip. Och jag visste någon gång att han skulle ta Sarah, om hon skulle låta honom. Och så småningom skulle hon låta honom; hon ville ha honom.

Han var dock så upphetsad efter vår lilla show att han skulle ha varit glad över att knulla mig. Helvete, han skulle ha knullat vilken naken kvinna som helst som råkade gå in i vårt rum just då.Egentligen skulle hon inte ha behövt vara naken, så länge han kunde få in sin kuk i hennes fitta. Även hennes rumpa hade räckt, kanske speciellt. Han var som en hund, omgiven av brunstiga tikar.

Jag sa, "Nej. Jag är glad och nöjd. Vad sägs om att jag ska se er två gå på det, om Sarah är villig. Jag vet att Philip är det."

Sarah tittade på mig. Sedan tittade hon på Philip. Vi var alla nakna och Philips kuk var helt klart redo att gå. Philip tittade på Sarah med otyglad lust i ögonen. Sarah sa: "Jag kan inte, Joanie. Han är din älskare."