Gratis Talk Dirty Porr

Upoznavanje u Bosni

Strax innan jag stänger Incest torsdag eftermiddag bestämde jag mig för att ge mig själv fredagsledigt och ha en lång lugn helg. Kay James och Hamari var på besök och gjorde gud vet vad uppe i Boston, jag fick precis min lilla inkräktare Amanda inrättad i sin nya hushållstjänst för en vecka sedan på min fastighet och jag behövde lite tid för att rensa spindelväven ur mitt huvud. Det hade varit ett par lönsamma men hektiska veckor att försöka få ihop allt det där med mitt fulla schema.

"Jag vet!" Jag tänkte för mig själv: "Jag ska reservera en boardingbåt för att köra ut mig till The Heart of Joy efter en tidig frukost imorgon och jag tar ut henne där vi inte kan störa oss." Jag mumlade och när jag klev på hissen. På några minuter hade jag dem på min cell, jag ställde in den på fem på morgonen och jag stannade i lobbyn, plockade upp ett tidvattendiagram och begav mig ut för att äta middag.

En storm hade blåst in utanför viken på småtimmarna följande morgon, vilket gjorde Sarasota Bay och det omgivande buktområdet ovanligt svalt för den här tiden på året. Jag kom ihåg att jag tänkte att jag kanske bara var lite underklädd när jag klev ut ur min Escalade på Marina Jacks parkeringsplats.

Jag var i mina nya båtskor utan strumpor, klänningshorts och ljus sidenskjorta. Men jag skulle åka båt och jag var säker från de aktuella lokala väderrapporterna och NOAA att solen skulle stå högt och lysande om ett par timmar och allt skulle värmas upp och om inte hade jag kallt väder och regnkläder ombord och låt oss inse det, jag är lite fåfäng och jag ville inte se överklädd ut till frukost på deras fina restaurang.

När jag gick mot huvudbyggnaden upplevde jag de livliga ljuden av alla fiskare som gjorde iordning sina Taylor Lautner S Penis för att ge sig ut och fiska seriöst. En kallfront av något slag tycks stimulera en matningsfrenesi hos fisk, men jag har alltid trott att det stimulerade fler av en bland fiskarna.

Hur som helst, jag gick in genom den bakre servicedörren till restaurangen i god tid innan deras "öppna" tid och såg en av kockarna ta emot i två stora nätpåsar med färska lagerostron till lunch- och middagspubliken och jag sa till Jenny (assistenten) Manager) för att säga till min server att ge mig ett dussin med mitt kaffe och en frukostmeny. När hon tog med sig brickan såg jag båtkaptenen gå in och jag bad honom sitta och äta frukost med mig.

"Vart är du på väg till den här stormiga morgonen Mr Swiftt?" Han frågade: "Tar du ut henne själv?"

"Ja, jag vill bara gå ut och skaka ner henne i lite öppet vatten." Jag svarade: "Jag har några dagar ledigt, men jag kommer nog bara att ta henne rakt ut och komma direkt tillbaka. Mina avsikter är att vara förtöjd ute i viken innan skymningen. Är du på hela dagen?" frågade jag.

När han berättade att han var det nämnde jag: "Om mina planer ändras och jag bestämmer mig för att tillbringa en natt eller två ombord, så ringer jag och låter dig veta."

Mindre än en och en halv timme senare kör vi genom alla fiskarnas vaknar i den kalla och skarpa morgonluften och han drog mig rakt över till The Heart of Joys sänkande stegeplattform och när jag hoppade ut slängde han mina väskor till mig och var på väg tillbaka utan att ens knyta av.

Väl ombord gjorde jag en snabb perimeterkontroll av däcket, låste upp luckan och stuvade in köttet och färskvarorna som jag hade tagit med mig och jag tog en cigarr och min pålitliga tunga vindjacka.

När jag var ute på däck, märkte jag att morgonsolljuset precis började toppa genom de mörka gryningsmolnen ut över horisonten och innan jag hade alla segel avslöjade, var jag ute ur den där jackan och vägande ankaret. Jag minns hur alla de mindre båtarna långt fram hopade sig kring någon undervattensstruktur de hittade, där varje fiskare försökte landa en trofé, så jag var noga med att glida vidare förbi dem och försöka lämna så lite vaken som möjligt.

Alla bara slutade med vad de gjorde och stod där i vördnad för henne när vi tyst gled förbi, alla sjuttiotvå foten av den stolta, glänsande och vackra damen som hon är och som alltid ger mig bråttom, för hon har aldrig misslyckades med att få mig att känna mig stolt över henne.

Ute i öppnare vatten var hon angelägen om att uppträda för mig och när jag gav upp hennes behov genom att lägga till mer segel lyfte hon och tillsammans satte vi kursen rakt österut mot vinden och sprayen och jag klippte ändan och tände min cigarr.

The Heart of Joy är mycket båt, nästan för mycket för en man, och om det var upp till hamnkaptenen, för mycket för tre. Men hon och jag har varit tillsammans sedan innan alla dessa regler och myndigheterna bara vänder på huvudet när det kommer till mig och mina feta årliga donationer till de olika sjömansfonderna hjälper, det är jag säker på.

När vi vågade oss längre ut började solen skina, himlen hade blivit molnfri blekblå och hon skar in i vågorna och sparkade upp sina läker och jag hade mitt livs tid. Jag kollade framåt: "Allt klart." Jag meddelade det högt för mig själv och jag öppnade spritskåpet på däck bredvid ratten, tog tag i min trogna flaska Bookers, drog i korken med tänderna i gammal piratstil och jag hällde upp en hälsosam shot och njöt av det med min cigarr, min båtvinden och havet.

Efter bara två plus timmar ute visste jag att jag inte skulle åka tillbaka den kvällen: "Vem kunde lämna allt det här?" Jag tänkte för mig själv, så jag kontaktade Marina Jack och sa åt dem att avboka fartyget till landbåten som jag hade bokat för senare samma kväll och när de frågade när jag skulle återvända sa jag bara till dem: "Jag kommer att råda." Och jag justerade vår kurs bara en touch sydväst.

Strax före mörkrets inbrott vid skymningens början den kvällen märkte jag framåt vad jag trodde var början på everglades och jag började min tur med att släppa hennes segel.Inom en timme var hon stadigt förankrad i en liten avskild djupvattenvik och jag satt i kaptensstolen på däck och lyssnade på Sinatra, smuttade på en annan Bookers och funderade på vad jag skulle äta till middag.

Jag såg mig omkring genom dagens sista ljus på allt det primitiva tropiska lövverket och den tjocka undervegetationen som växte ända ut till kanten av saltvattnet och undrade om någon annan någonsin hade sett den här viken. Jag tänkte att det måste ha sett ut exakt så här i hundratals år, oförstört av människan när jag plötsligt blev irriterad.

Jag visste inte varför först förrän jag Perfekt Tan Ass att det var från något jag hade hört över Franks häftiga, lätta sång, så jag stängde av musiken och lyssnade, och där var den igen. En röst, en arg mansröst, borta i fjärran, sedan en kvinnas skrik: "NEJ!" Jag släckte däcksbelysningen för att få bättre sikt och jag såg silhuetten av en lång cigarettbåt sakta glida nära vikens mynning: "De har inte sett mig ännu." Jag trodde.

Tyst öppnade jag den vattentäta luckan och bestämde mig för tolv gage Wheatherby över de smalare linjerna på min AR-15. Jag antar att jag på den tiden ville ha det mer i skrämselsyfte. Jag ville vara redo, men hoppades att jag inte skulle behöva använda den.

För mina vänsterradikala konservativa läsare, låt mig förklara. Det tog mig över tjugo år att återställa The Heart of Joy till sitt orörda skick. Allt om henne med undantag av hennes elektriska segelhissar, stabiliserande gyroskop och hennes elektroniska säkerhets- ekolods- radar- och kommunikationssystem är Xxnx Porr Story, vilket gör henne till ett främsta mål för den moderna piraten, så jag håller henne väl beväpnad både på och under däck.

När jag hörde kvinnans nästa skrikande vädjan om: "SNÄLLA!" Jag tände mig själv i sken av däcksfestbelysningen och skrek: "Vad är det som händer där!"

"Tänk på din egen jävla affärsmamma jävla!" En hane skrek: "Eller så blir du nästa, ASS HÅL!" Ljöd ut i ett eko från den andra, helt och hållet mellan våra två fartyg. Och jag slog in ett skal.

Du vet, det är bara något med det skarpa mekaniska ljudet i stålrör från ett pumphagelgevär när du kammar en runda. Gratis Talk Dirty Porr Det gör att alla elaka som dessa två blir tysta och tama av musiken från det fina vapnet och när det svarade å mina vägnar för vad de hade ekat över den öppna viken, fick det plötsligt alla nuvarande vattenfåglar att ta flykt och dessa två tuffa killar krypte ihop i följd.

Jag tog tag i min tio tums handhållna spotlight och omedelbart sköt en cylinder av blixtblått/vitt ljus mellan oss och förblindade dem samtidigt som jag belyste deras farkost och jag såg de två ligisterna stå långt bakom vindrutans sidoglas med vad som såg ut att vara en ung kvinna krypa ihop sig. mellan dem.

"Titta herr, vi såg dig inte där. Förlåt!" Den första skrek

"Ja, vi vill inte ha några problem." Den andra skrek: "Skjut inte. Vi är bara på väg."

"Tja, ta det långsamt Fuckstick." Jag krävde: "Om jag känner en våg av vaken från den där saken, jag ska jaga dig med mina kustbevakningskompisar och stampa ett lerhål i din rumpa!"

Mitt adrenalin satte fart och jag kände mig stark, utvilad och elak mig själv när deras två unga bar överkropp, sexpackade överkroppar tog hänsyn till min definitiva sista varning.

De startade motorerna och utan att ett annat ord växlades mellan oss backade de sakta och åtta till tio minuter senare hörde jag hur de tände på en bit bort och de var borta: : Ja. det stämmer . Gå på er två fittor, ni vill inte ha något av det här." sa jag barnsligt högt, men jag lämnade Wheatherby nära ifall de senare fick ölmuskler och bestämde sig för att komma tillbaka och jag tände på propangrill och slog på min Sinatra CD igen.

Jag var nedanför i köket i drygt femton till tjugo minuter, kanske mer, förberedde majskolven för att grillas och kryddade min biff innan jag gick upp igen och i samma sekund som min fot träffade det översta steget på stegen, CD:n bytte från Sinatra till Darin och jag hörde det, babord, mittdäck, en kvinnas röst: "Snälla. Snälla hjälp mig." så svag till en början trodde jag att jag inbillade mig det och när den mjuka musiken började igen dränkte den den totalt.

Jag klippte av musiken och tog tag i den handhållna platsen igen och började svepa viken och letade efter källan till det ljudet: "A setup!" Jag tänkte . "Var lugn Peter, stå på dig." Och jag sträckte mig efter hagelgeväret med min vänstra hand.

Omkring tredje passet, femton eller så fot från skrovet var en kvinnas huvud och nacke knappt ovanför ytan och hennes förlängda armar och axlar var nedsänkta. Hennes huvud lutade bakåt och jag kunde se att hon kämpade för att hålla ansiktet ovanför vattnet och jag kastade en tjud livräddningsring till henne och fortsatte att sopa området med fläcken: "Ingenting!" Jag tänkte och jag visste från den ganska ensamheten att det inte fanns något sätt att de kunde ha smugit in igen utan att jag visste det. Men jag visste också att det inte fanns något sätt att de två unga punkarna hade stenarna att kasta en kvinna överbord och lämnade henne att drunkna på det sättet.

Hon tog slutligen tag i flytringen med sin vänstra hand och när hennes armar gick in i mitten drog jag henne försiktigt mot mig och var noga med att inte dra den ifrån henne i försvagat tillstånd och jag tryckte på knappen som sänkte plattformen och ombordstigningsstegen. Jag lossade bevaranderepet från klossen och bar med mig min ände när jag försiktigt gick nedför stegen.

När jag väl hade henne upp mot plattformen kunde jag se på hennes tillstånd Gratis Ts sexkontakter det inte fanns något sätt att hon kunde låtsas eller vara med på en plan för att piratkopiera min båt, men: "Du borde vara snabb." Jag tänkte för mig själv: "De kunde fortfarande använda henne som bete."

När jag lyfte upp hennes lilla ram ur det kalla vattnet verkade hon ovanligt tung för sin storlek och när jag frågade: "Kan du stå?" Hon föll ihop darrande i mina armar. Jag böjde mig ner, lade min högra axel under hennes bälteslinje, la Vit Fågelunge Med Ass där armen runt toppen av hennes lår precis under hennes höfter och efter att ha höjt mig med henne över min axel började jag uppför stegen.

Hennes övre lår mot min högra arm precis under hennes lilla rumpa kändes kall som en frusen kalkon och i samma sekund som min midja var på däckshöjd rullade jag henne försiktigt av mig och på den, var noga med att inte stöta bakhuvudet. Jag skyndade själv upp på däck, drog henne ur vägen och höjde plattformen och stegen och vi var säkra.

Jag knäböjde bredvid henne: "Fröken . fröken, hör du mig?" Jag frågade medan jag klappade hennes kalla klibbiga kind och jag satte henne upp: "Hypotermi?" Jag tänkte för mig själv.

När jag tog min jacka från ratten för att kasta den runt henne, märkte jag att yttemperaturmätaren på det extra instrumentbrädan blinkade sextiosju, sextio-nio, sextiosju.

Jag lyfte upp henne i kaptensstolen och tog av henne hennes blöta topp och lindade min jacka runt henne och jag sträckte mig under den, knäppte och drog upp hennes blöta shorts och medan jag drog av dem, över hennes fötter: "Vad gör du!" Kom ut ur hennes mun.

"Är du med mig unga damen?" Jag frågade och jag klappade hennes högra kind igen och när hon skakade på huvudet "ja". Jag märkte att hennes läppar var blå och hennes tänder klapprade.

"Vatten." Sa hon och jag flög nedanför öppnade barkylen för att ta en flaska, slog igen den och tog en flaska rumstempererat vatten för att inte införa något annat kallt i hennes smala kropp och jag sprang bokstavligen tillbaka upp på däck med vartannat steg.

"Så här, små klunkar, ta små klunkar." Jag instruerade och efter att hon tagit en drink kom det omedelbart upp igen med lite slem och galla: "Vi måste få dig under och ut ur dessa blöta saker för att få dig uppvärmd." sa jag och stängde av grillen: "Kan du gå?" frågade jag, men när hon stod svimmade hon och hon var tillbaka över min axel innan jag lät henne slå i däck.

Jag sträckte mig över ratten, slog på säkerhetssystemen, släckte allt utom säkerhetsbelysningen och backade ner för stegen och bar henne som en säck potatis. Väl nedanför lade jag ut henne på min säng och drog ut min jacka under henne. Fortfarande i sin blöta bh och trosor lade hon händerna mellan benen och rullade på vänster sida mot mig.

Min tröja från toppen av axeln, ner till mitt bälte och halvvägs ner var mina shorts blöta av att jag bar henne och jag öppnade sidoskåpet, tog tag i en yllefilt från hyllan och jag kastade den över henne. Jag tog av mig mina blöta kläder och sköljde snabbt bort spydoften under en varm dusch. Jag tog på mig ett par silkesboxers och när jag klev tillbaka ut i min hytt sov hon gott.

Jag gick upp på däck igen och dubbelkollade att jag hade ställt in alla säkerhetssystem direkt efter vår tidigare snabba reträtt. Jag tog tag i brickan med okokt mat för att hålla morgonmåsarna borta från den och jag kom tillbaka nedanför och lade undan den och tänkte: "The Hart of Joy är på vakt nu. Hon kommer att hålla oss säkra." Sedan hörde jag hennes mumlande skratt, kanske av chock: "Fan det Swiftt!" Jag sa under andan: "Så mycket för din avkopplande tid ensam med din båt."

När jag tyst kröp tillbaka in i min stuga för att kolla efter henne, andades hon en grov liten gargley snarkning och när jag sträckte mig under filten för att känna utsidan av hennes övre lår och sidan av hennes höft, kände hon sig kall som is: "Gud förbjude!" Jag tänkte: "Vad ska jag göra och hur kan jag förklara detta om hon dör." Och jag släppte snabbt den tanken ur mitt sinne och tänkte: "Jag tänker inte låta det hända."

När jag lyfte upp filten för att lossa den genomblöta BH:n märkte jag för första gången hur välformad hon var: "Down Swift. Down boy!" Jag sa till mig själv: "Använd ditt huvud här." Jag drog ner den från hennes högra axel, trädde försiktigt ut hennes arm ur den, slängde den framför henne och gick till andra sidan av sängen och jag drog långsamt ut den under henne och filten och samtidigt som jag höll in den. mina händer märkte jag att det var iskallt också.

Jag visste att jag gjorde ett klokt val genom att klä av henne även om det bekymrade mig: "Vad annat kan jag göra. Jag är för helvete en kommersiell byggare, inte en läkare!" Jag resonerade, men jag var fortfarande den som drog av henne kläderna och jag ville inte att det skulle komma tillbaka för att förfölja mig, men jag visste instinktivt att om jag inte fick upp hennes kroppstemperatur så kunde hon vara död på morgonen. Jag var tvungen att slumpa vad jag skulle göra.

Jag sträckte mig över väggen och slog på värmen och jag gick tillbaka till Coco Puff Butt sidan av sängen, släckte lamporna och kröp in under täcket precis bredvid henne. Jag rullade på min vänstra sida, la min högra arm runt hennes släta lilla mage och jag drog upp E Kvinnor 737 Ukraina på henne mot framsidan av mig och kände direkt en kyla från hennes kalla klibbiga kropp, men hon rörde sig inte.

Vid tretiden eller runt tretiden vaknade jag med en start. Jag låg stilla och undrade om det var något jag hörde som väckte mig. Hon pressades tillbaka mot mig och jag kunde känna botten av hennes bara bröst på min underarm och botten av hennes kalla fötter på mina smalben, men det kändes som om hon Hon är ryska flickor började värma upp lite.

Även om jag var försiktig från att bli sådär vaken, visste jag att The Heart of Joys system skulle varna mig om en inkräktare försökte skala skrovet för att komma åt hennes däck och jag var säker på att vi var säkra. Sedan märkte jag hur hennes underdel i sömnen liksom omedvetet rörde sig tillbaka mot mina ländar och jag insåg att hon kände sig tröst under värmen från filten och värmen från min kropp: "Det måste vara det som väckte mig." Jag trodde.

Jag rullade långsamt på rygg för att låta blodet rinna i min stickande vänstra arm och efter vad jag trodde var någon timme senare, precis när jag höll på att somna, hörde jag henne fråga i en låg och nästan krävande tuff kille ton: "Var är jag och var är mina kläder?"

Jag svarade: "Titta, jag fiskade upp dig ur havet i natt, om jag inte hade hört dina rop på hjälp skulle du vara död just nu. Hur hamnade du i den här situationen. Lexi lore Incest Kasta de där två huliganerna dig i viken ?"

"Var är mina kläder?" Hon krävde en andra gång med antydan av en sydlig dragning som en hård liten kex från Florida.

Jag var tvungen att tänka ett ögonblick: "Din blus och shorts är fortfarande uppe på däck och din bh ligger i tvätten ovanpå tvättmaskinen." Jag svarade.

Utan att vända sig mot mig sträckte hon sig bakåt och knuffade och stoppade in filten mellan oss, höll den hårt under hakan och frågade: "Vem klädde av mig?"

Jag tog omedelbart på mig skulden: "Det gjorde jag. Jag var tvungen att få upp din kroppstemperatur annars skulle du ha blivit mer chockad och dött. Unga dam, jag tror inte att du inser hur allvarligt tillståndet du var i faktiskt var. Du har mycket tur som lever."

"Såg du på mig helt naken så här?" frågade hon trotsigt.

"Nej." Jag svarade: "Du har fortfarande trosorna på dig!" Och hon drog ut en högt äcklad suck och satte sig upp och drog av mig filten medan hon höll ner den framför sig.

I mörkret kunde jag se den mjuka kurvan på hennes rygg, det mjuka svepet av hennes ryggrad och den smala midjan.När hon stod såg jag hennes fasta släta välformade rumpa kinder korn åtskilda av hennes vita stringtrosa och när hon försökte ta ett steg framåt föll hon på knä.

När jag kom till andra sidan sängen var hon uppe på händer och knän och försökte stå och jag böjde mig ner, höll filten runt henne och hjälpte henne upp: "Titta, om jag skulle utnyttja dig, don tror du inte att jag skulle ha gjort det nu?" Jag resonerade och jag öste upp henne som ett litet barn och la henne tillbaka på sängen draperad i filten. Jag stoppade in runt och under henne hårt för att hålla hennes kroppsvärme inne och jag satte mig i hörnstolen och täckte med min mantel.

Bara några minuter senare sa hon: "Kallt . Så kallt . jag fryser."

Jag sa: "Det är efterverkningarna av chock och den hypotermi du led." (Fan, jag visste inte) "Din kroppstemperatur är bra förbättrad. Behöver du att jag ligger med dig igen, bara för värme?" Och jag väntade på svar, men på hennes andning kunde jag Lösenord för Cock Compotition att hon somnade, så jag lade huvudet bakåt och doserade av mig i stolen.

Vid första ljuset på morgonen började hon röra på sig och jag gick snabbt upp och klädde på mig när: "Ahoy!. Ahoy on The Heart of Joy!" Kom från vad som lät vara en tjurhorn precis utanför hyttventilen . Och hon satt rakt upp.